Hoi allemaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Bloes het volgende:
Tezzywe missen je hiero
hoest met man en paard? kind en hond?
Tis druk hier, ik wil ook nageltjes lakken en in pyama zittenen wijntjes drinken
Oh die lonton hoe maak je die sol, moet dat met speciale lijs?
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
weer uit de lappenmand trouwens bloes?
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmutsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
Bluezz heeft haar eigen flessen met slaapmiddel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef borisz het volgende:
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmuts
hoeveel kilo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Tezz het volgende:
Ja, we hadden werkelijk waar 1 vacature gevonden binnen een straal van 50 km die aansloot op zijn ervaring/opleiding en godzijdank is ie aangekomen!!!!!
altijd lekker. een jaargenoot van me kon vorige week op zijn werk opeens niet meer mailen. De belastingdienst tilde namelijk net de servers van het bedrijf het pand uitquote:Mijn man stond trouwens op straat vanwege een faillissement. Lazen we in de krant. Was behoorlijk bot gegaan allemaal. Hij wist het natuurlijk wel al min of meer, want er gingen allerlei geruchten rond, maar als de curator je ineens van je drukpers af komt halen en tot nader order naar huis stuurt, dan is het toch flink schrikken ....
nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
De chaos hier helpt me er wel doorheenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voelt
Oei DE, wat lees ik nu? Chemo's etc? Dat is niet goed.... Heel veel sterkte! Hopelijk gaat alles goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Je wordt toch een daggie ouder sun, uitgaan en werken daarna.
Dat houdt ergens na je 18e vlot opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben d'r bang voor ja!!
En idd. ik kon vroeger na een heftig slapeloos Lowlandsweekend ook altijd prima de maandag doorkomen, maar als ik dat nu probeer val ik letterlijk flauw geloof ik
Op mijn 20e ging het nog prima.. op mijn 25e al een stukje minder en nu...quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat houdt ergens na je 18e vlot op
ik hou nog steeds wel een nachtje doorhalen zonder problemen de volgende dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Erg is dat he, Sunny? Ik ben echt zooooo niet flexibel meer daarin! Drie uur haal ik al niet meer, laat staan nachten van 4 uur. En ik ben nog maar 27
Get tezz, wat héb je voor buiquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:13 schreef Tezz het volgende:
Ik ben in een emo bui en zit al de hele avond muziek te luisteren. Nu Guus Meeuwis, mijn Brabantse held...
Oh niets aan de hand hoor, komt gewoon door de muziek ! Kan super emotioneel worden van bepaalde klanken of teksten!quote:
Poehee, die heb je goed te eten gegeven dan! (of heel veel drank, dat kan ook)quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
guusik heb een heerlijk diner gehad! mijn dinerdate flikkerde na de afwas en voor de koffie in slaap zelfs
Ik switch ook van Robbie Williams naar Guus Meeuwis en van Ellen ten Damme naar Anna Gabriel......quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dinerdate?
Ja tezz dat ken ik heel goed. Voor mij zijn heel veel memories sticky to music.
ja, je moet toch koken en das leuker als je t voor iemand doetquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dinerdate?
Ja tezz dat ken ik heel goed. Voor mij zijn heel veel memories sticky to music.
Oh, bak ook iets voor mijquote:Op zaterdag 21 november 2009 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
wat heerlijk DE! Ik op bank in slaap gevallen, het was ook wel erg laatHeb nu trek in frituur
Ik ga boris wakker maken
Erm, nee, ik heb net wat dingen online gedaan en vriendlief is net ook naar bed, dus ik moet ook maar eens gaan. Morgen wel nachtdienst overigens, dus nu laat naar bed gaan kan geen kwaadquote:Op zaterdag 21 november 2009 04:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga morgen een frituurpan kopen isa. zit je alweer in de nacht?
De Man kijkt Dexter, maar ik raak nu wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
De TT laadt vandaag niet echt de inhoudt van het aantal posts.
Dude, gaf jij nou een aantal dagen geleden aan dat jullie ook Dexter volgen?
Zo ja, moet je ook niet bij elk optreden van die Chinese collega van Dexter met al zijn seksueel getinte opmerkingen denken aan Steer?
Het komt wel eens voor dat ik 's morgens op de bank wakker word hoor! Maar vannacht ben ik rond een uurtje of twee toch naar mijn bed vertrokken. Ik werd wakker van de kou want manlief had de verwarming naar beneden gezet toen hij naar bed ging...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen Tezz! Kan jij zomaar perongeluk een hele nacht op de bank slapen?
Het Sebasser-topic blijf ik geloof ik maar even weg...
Isa, die aardbeiensmaak![]()
Alsof er iemand nog in de veronderstelling was dat Mac Donald´s milkshakes échte aarbeien bevattenquote:
Ik vind het tof! Wij gaan iig de eerste seizoenen op dvd aanschaffenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
De Man kijkt Dexter, maar ik raak nu wel nieuwsgierig!![]()
Opdracht afquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef borisz het volgende:
Mogge
Brakheid valt nog wel mee. tijd voor
Zo maar eens aan de slag een regressieopdracht maken.
Opdracht had ik rond 1 uur al af maar goed wel een leuke binnenkomerquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Borisz! Downtime had er vast niks mee te maken he......![]()
Nee, weet ik wel. Goed gedaan!
Ach wel aardig.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Is het een leuk lied Boris?
Oh en wilde jij niet naar de vblmeet?
Ach gossie. Taco-griepje?quote:
Mwah niet echt griep nog. Wel al de hele dag kwakkelende. Vanmorgen kwam al het eten via de zelfde kant er weer uit waar het in gingquote:
wat is ze aant maken? ik ga zo een kaasschnitzel voor t eerst maken met wat broccoli denk ik.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef golfer het volgende:
Mijn keukenprinsesjestaat heerlijke geuren uit de keuken te produceren.
Wat eten en drinken we vandaag? Deel 149quote:Op zondag 22 november 2009 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
wat is ze aant maken? ik ga zo een kaasschnitzel voor t eerst maken met wat broccoli denk ik.
Ja idd, best moeilijk ook enzo die opdrachten./. en ik zou morgen hebben maar kon echt niet anders.. dus di en woe moet het echt gebeuren.. donderdag dat ding inleveren ( rij er dus maar heen anders red de post het ook al niet meer ) Ach komt ook wel goed hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:30 schreef SeaOfLove het volgende:
pittig weekje dus hobje. succes en je kan t
En onze geweldige link met recensie danquote:Op zondag 22 november 2009 23:53 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk, zo'n downtime. Hoeft een mens niks terug te lezen.
Ik ben ook geen linda de mol fan, verre van dat zelfsquote:Op maandag 23 november 2009 03:00 schreef SeaOfLove het volgende:
de film was super bluez bij gebrek aan andere films op dat tijdstip. ik ben als enige van nederland geen fan van linda de mol geloof ik, maar ze heeft t geweldig gedaan zo zonder botox. verder niet echt een biosfilm, thuis op een leuk scherm kan t ook prima.
Dat lijkt me nou eens zo heerlijk, zoveel uren slapen zonder 100X wakker te wordenquote:Op maandag 23 november 2009 08:00 schreef borisz het volgende:
van 22:30 - 7:30 doorgeslapen. Voel me goed kan zo naar de hoorcolleges.
.
Als ik eenmaal slaap, slaap ik altijd wel door. Mijn ´probleem´ is dan meer het in slaap komen. Als ik in bed lig duurt het minimaal nog een half uur voordat ik slaap. ik kan mij niet omdraaien en dat ik dan gelijk weg ben. Al vind ik het niet echt een probleem, nog even lezen en radio luisteren is ook prettig.quote:Op maandag 23 november 2009 08:59 schreef Bloes het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens zo heerlijk, zoveel uren slapen zonder 100X wakker te worden
Werken moet jequote:Op maandag 23 november 2009 09:28 schreef Bloes het volgende:
Waar gaan we hene dh en hoelaat kom je me halen
morgen om 7u 's ochtends vliegen naar Manchester. Daarna 2 dagen Londenquote:Op maandag 23 november 2009 09:16 schreef Den_Haag het volgende:
hoop dat ik vanavond een beetje goed slaap. moet om 7u in het vliegtuig zitten
oh misschien komt dat hier dan nog want het giet enorm en het waait ook nog steeds (al is het waaien een stuk minder dan gisteren, dat was echt veel) .. Tis ook erg donker.quote:Op maandag 23 november 2009 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
hier is het na een paar dagen storm en regen nu juist heel erg lekker
Dan vouw je toch straks lekker je dekentje weer op als het beter gaat? Heb je meteen je minidingetje gedaanquote:Op maandag 23 november 2009 10:12 schreef SeaOfLove het volgende:
dat viel my ook op bloes,vond haar er juist leuker uitzien met dat donkere korte kapsel en zonder al die botox, ze leek zowaar echtWerd vannacht beroerd wakker,nu met dekentje op de bank....hopelijk snel beter. wil sowieso iets doen in huis,al is t maar een mini-dingetje
Ik zal geen regendansje doen dan, ze hebben daar al genoeg overlastquote:Op maandag 23 november 2009 09:50 schreef Den_Haag het volgende:
morgen om 7u 's ochtends vliegen naar Manchester. Daarna 2 dagen Londen
quote:Op maandag 23 november 2009 10:58 schreef Bloes het volgende:
[..]
Dan vouw je toch straks lekker je dekentje weer op als het beter gaat? Heb je meteen je minidingetje gedaan
Graag niet idd, vlieg met een Fokker F-50quote:Op maandag 23 november 2009 10:59 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik zal geen regendansje doen dan, ze hebben daar al genoeg overlast
Toch veel plezier
quote:Op maandag 23 november 2009 10:58 schreef Bloes het volgende:
[..]
Dan vouw je toch straks lekker je dekentje weer op als het beter gaat? Heb je meteen je minidingetje gedaan
Ik was niet ziekquote:Op maandag 23 november 2009 11:20 schreef DarkElf het volgende:
Bloes weer opgekrabbeld?
De mr moet zometeen voor de eerste prik, ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen.
zeg toch ook niet dat je ziek wasquote:Op maandag 23 november 2009 11:51 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik was niet ziek![]()
Alleen di.wo hoge koorts en do.vrij gammelMaar ik heb een heerlijk weekend gehad, en ben helemaal bij- en gladgetrokken
Massage @ mr. DE
Lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 11:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb voor zo een simpel broccoli-soepje staan te pruttelen,kijken of ik dat binnenhou
Ik normaal ook en ik heb al wéken geen zinquote:Op maandag 23 november 2009 12:08 schreef DarkElf het volgende:
handig zulke hormonen, ik moet t altijd zelf doen
heb net eens de site van je pottenbakzus gekeken maar wat een leuke spullen maakt zij zeg!quote:Op maandag 23 november 2009 12:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik normaal ook en ik heb al wéken geen zin
Wat had je gekookt? Die salade klinkt lekker!quote:Op maandag 23 november 2009 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Honing en pijnboompitten er overheen sprenkelen voor het in de oven gaat Lielie![]()
He he, eindelijk.. gister middag kon ik heel even hier lezen en toen klapte de boel er weer uit. Gister avond weg geweest en net heerlijk lang uitgeslapen. Was een vermoeiend weekend.
De gerechten van zaterdag waren trouwens super goed gelukt! Ik heb alleen het voorgerecht moeten veranderen omdat er geen gerookte eendenborstfilet te krijgen was. Heb dus maar salade met geitenkaas en gebakken paddenstoelen in balsamico gemaakt![]()
Over 2 weken weer een flinke kookexercitie: voor 6 man/vrouw ter gelegenheid van Sinterklaas en dat we het niet vierenBen al weer druk aan het denken wat ik zal maken. Denk dat ik wel het dessert nog een keer over doe, dat was echt zo onwijs lekker geworden
De uitvoering van dat kippetje is me nog niet helemaal duidelijk, hoe krijg je dat onder de huid?quote:Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lielie: Kan ook achteraf de honing hoor!! Volgens mij is dat misschien juist wel beter zelfs..
Ik had dus die salade als voorafje, hoofdgerecht bestond uit voor ieder een half kippetje (zo'n klein model), onder de huid gevuld met een chorizo/rode ui mengsel en een stuk citroen in de kont. Kruidige aardappeltjes uit de oven en gestoomde haricots vert en broccoli er bij. Voor het dessert had ik voor ieder een mini-pavlova gemaakt met bramen, frambozen, blauwe bessen en een dotje slagroomZe waren echt perfect gelukt! lekker een beetje smeuïg van binnen en bros van buiten..
Super, dank je wel!quote:Op maandag 23 november 2009 15:38 schreef LieLie het volgende:
http://www.aldi.nl/SA_NL/index43.shtml
Oh, maar dat ziet er charmant uit!quote:Op maandag 23 november 2009 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Je moet met je hand onder de huid wurmen en die een beetje los maken. Dan kan je er zo een mengsel onder proppen en wrijven. Het is even een klusje maar het geeft een erg lekker resultaat. Je gaat bij de nek er onder aan de borstzijde. Dat is ook het vlees wat het snelste te droog wordt en dat kan je zo mooi voorkomen. Zelf wurm ik vaak nog even door tot de dijen en wrijf ik daar ook nog vulling naar toe.![]()
(Hier een beschrijving hoe je het doet met een foto er bij)
Doet mij altijd hier aan denken:quote:Op maandag 23 november 2009 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja het is een heel fijn werkje ook
Laat je even bellen door iemand.quote:
quote:
Tof he?quote:Op maandag 23 november 2009 12:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb net eens de site van je pottenbakzus gekeken maar wat een leuke spullen maakt zij zeg!
Yay !quote:Op maandag 23 november 2009 17:07 schreef borisz het volgende:
Dagje overleefd. 8,5 voor eerste M&T opdracht, was een opdracht over verschillende statistische toetsen. Telt voor 10% mee voor het vak M&T.
Bij zo'n simpele opdracht wil ik toch wel nerdmodus opzetten jaquote:Op maandag 23 november 2009 19:49 schreef Den_Haag het volgende:
nerd
er komt weer een global reorganisatie bij mijn bedrijf. de derde aangekondigde in 2 maanden tijd
Lekkere country/bluezz band zeg!quote:Op maandag 23 november 2009 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
en gister nog naar Zwolle waar L.T. and the Winedrunk Patroleman een akoestische sessie speelde in een kroeg. Ook zeer geslaagd
![]()
Ja, nu is dit wel hun meest bluesy nummer, maar wat ze doen kan je idd het beste omschrijven als countryrock/-blues. Ik vind het helemaal te gekquote:
Ja erg leuk. Ik blijf verstandig doen, ik gaquote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekkere country/bluezz band zeg!
Borisz gg!
(dat vbl meettopic al doorgelezen hiernaast? Hilarisch)
Allaaaaang gezienquote:Op maandag 23 november 2009 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, nu is dit wel hun meest bluesy nummer, maar wat ze doen kan je idd het beste omschrijven als countryrock/-blues. Ik vind het helemaal te gek![]()
Op hun site staan meer nummers (www.winedrunkpatrolmen.nl)
quote:Op maandag 23 november 2009 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en sunny de staat is echt een toffe band!
Heb je Ali in Australia gevonden?quote:Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef Duderella het volgende:
Ik heb weer zo'n rare avond dat ik almaar gelukkig ben en zo enorm van mijn man hou, dat het bijna pijn doet.
En hij is squashen.
Zit je daar te bakvissen op de bank. In je eentje. Stikgelukkig.![]()
Ik ben er zelfs Memories van gaan kijken.
Ik weet het niet! Ik heb dat al zo lang al ik Arty ken, van die geluksmomenten, dat ik bijna door mijn knieën ga van pret!quote:
Jazeker wel.. alleen meestal wel in een hormonaal minder stabiele week om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik heb dat al zo lang al ik Arty ken, van die geluksmomenten, dat ik bijna door mijn knieën ga van pret!
Maar genetisch zou het inderdaad best zo kunnen zijn, dat ik al in de overgang zit.![]()
Heb jij dit dus nooit sunny? Dat bakvissige?
Nou, ik werd daar wel een beetje week van. Ook omdat ik in Sydney was ooit en dus wilde ik daar opeens ook weer nu naartoe, met Arty, die mijn eigen Ali is, maar dan zonder dat we elkaar nooit meer hadden gezien en met een leuker karakter.quote:
Aha, nee, dat heeft bij mij geen structureel verband.quote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jazeker wel.. alleen meestal wel in een hormonaal minder stabiele week om het zo maar te zeggen.
Ja, dat was het zeker en ja, ik wil daar ook nog wel een keer heen na vorig jaar.quote:Op maandag 23 november 2009 23:05 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik werd daar wel een beetje week van. Ook omdat ik in Sydney was ooit en dus wilde ik daar opeens ook weer nu naartoe, met Arty, die mijn eigen Ali is, maar dan zonder dat we elkaar nooit meer hadden gezien en met een leuker karakter.
Dus.![]()
Maar het was wel echt een bijzonder verhaal vond ik.
Bij mij, meestal, wel.. maar dat maakt de emotie niet minder waar, alleen wat heftiger dan gewoonlijkquote:Op maandag 23 november 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aha, nee, dat heeft bij mij geen structureel verband.
Ja, geweldige stad!quote:Op maandag 23 november 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was het zeker en ja, ik wil daar ook nog wel een keer heen na vorig jaar.
O nee natuurlijk is het dan niet minder waar! Gevoel is gevoel, waar het ook door naar buiten komt.quote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij mij, meestal, wel.. maar dat maakt de emotie niet minder waar, alleen wat heftiger dan gewoonlijk
Die vrouw die nu met die vent gaat samenwonen in Madrid? Ja, dat was een heel bijzonder item over die twee mensen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Heb je trouwens laatst een soort hoe-is-het-nu-met aflevering gezien van Memories? Daar was een vrouw die ooit met een Fransman verkering had en kennelijk wat verbitterd was overgekomen in de betreffende uitzending (hij zocht haar). En toen ging Anita Witzier een jaar later bij haar langs en toen was het toch weer iets geworden. Zó leuk. En die vrouw was zo opgeknapt en uit haar schulp gekropen.
Ik kijk zelden Memories, maar dit verhaal vond ik echt indrukwekkend.
Ja! Dat heb ik ook gezien!! Die vrouw had echt haar geluk weer terug gevonden, erg aandoenlijkquote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Heb je trouwens laatst een soort hoe-is-het-nu-met aflevering gezien van Memories? Daar was een vrouw die ooit met een Fransman verkering had en kennelijk wat verbitterd was overgekomen in de betreffende uitzending (hij zocht haar). En toen ging Anita Witzier een jaar later bij haar langs en toen was het toch weer iets geworden. Zó leuk. En die vrouw was zo opgeknapt en uit haar schulp gekropen.
Ik kijk zelden Memories, maar dit verhaal vond ik echt indrukwekkend.
Helemaal ontdooid en dan met die geweldig leuke Fransman die ging verhuizen naar Barcelona (geloof ik) voor haar!quote:Op maandag 23 november 2009 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik ook gezien!! Die vrouw had echt haar geluk weer terug gevonden, erg aandoenlijk
Ik wilde het niet zeggen... maar ik kom je veel te vaak tegen in bepaalde TV-topicsquote:Op maandag 23 november 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
note to myself:
golfer je kijkt teveel naar 'vrouwenprogramma's' .
Mwoah, zolang je Oprah, Phil en ATWT niet dagelijks checkt, valt het vast mee.quote:Op maandag 23 november 2009 23:15 schreef golfer het volgende:
note to myself:
golfer je kijkt teveel naar 'vrouwenprogramma's' .
Ja, mensen denken ook meteen alles over je te weten blijkbaar.. triest vond ik het..quote:Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Helemaal ontdooid en dan met die geweldig leuke Fransman die ging verhuizen naar Barcelona (geloof ik) voor haar!
En ze liet nog die hate-mail horen die ze had gekregen. Wat erg eigenlijk, de dingen die je over je heen krijgt als je toevallig met je kop op TV komt. Beschamend wat mensen allemaal tegen je denken te kunnen zeggen.
Ja we geloven je wel hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Maar ik kijk ook heel veel voetbal en andere sport ook hoor.
Onderuitgezakt met de hand in de broek en met een drankje en boeren latend.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Maar ik kijk ook heel veel voetbal en andere sport ook hoor.
Onderuitgezakt met de hand in de broek en met een drankje en boeren latend.
Woei, klinkt indrukwekkend Sun. Heb je wel het idee dat het uiteindelijk verbetering oplevert? Heb je er wel vertrouwen in?quote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, mensen denken ook meteen alles over je te weten blijkbaar.. triest vond ik het..
Bah, vandaag echt enorm gekraakt door de fysio/menueeltherapeut. En nu net draai ik mijn hoofd en schiet er een pijnscheut door mijn nek en ik ben me toch even een partij duizeligHet is echt heel erg aan het rommelen sinds de therapeut begonnen is met het geduw en getrek..
Ja op zich wel, zeker vlak na het kraken is de ergste spanning er af en kan ik mijn hoofd veel beter draaien en zo. Maar wat een nadeel is dat het ook de instabiliteit vergroot: de spieren spannen strak om mijn hoofd rechtop te houden en dat valt dan weg. Ik merk nu dat de boel dus weer instabiel is en dat levert die scheuten op.. Ik had van de week de boel weer vast gezet, kon ook echt niet langer dan een half uur goed rechtop zitten of staan, dan ging ik de boel zo forceren dat de spieren zich weer vast gezet hebben. Dat moest vandaag dus weer los gemaakt.. Ik heb oefeningen gekregen om de boel wat sterker te maken zodat dit niet steeds weer gebeurt. maar irritant is het nu wel. Durf niet zo goed te bewegen, had net weer zo'n scheut+duizelingquote:Op maandag 23 november 2009 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Woei, klinkt indrukwekkend Sun. Heb je wel het idee dat het uiteindelijk verbetering oplevert? Heb je er wel vertrouwen in?
Moet ik nou dus die opmerking maken over vrouwen en bier?quote:Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga nu trouwens, op advies van de therapeut, mijn hoofd lekker te rusten leggenDas wel een voordeel: ik moet verplicht regelmatig plat om de boel te ontspannen ...
luiwammesquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:49 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
Half Cul is eerder op dan wij?
Nou, niet van harte hoor. Maar dochterlief moet naar school en die heeft nogal wat opstarttijd nodig 's morgens, dus mijn wekker loopt om zeven uur af. En ach, als ik er dan toch uit ben ga ik maar naar mijn werk op tijd....quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:49 schreef freecell het volgende:
goedemorgen!
Half Cul is eerder op dan wij?
Ja dat gaat vanavond gebeuren! Eerst twee vergaderingen en een druk secretariaat overleven....quote:
Ja!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:06 schreef DarkElf het volgende:
L. is wel een lekker ondernemend kind he als ik dat zo lees?
Wil je het weten?quote:
Haha, lekker onderweg?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:27 schreef Den_Haag het volgende:
kan je geen antwoord geven op de griepprik vragen.vanuit Stockport....
Nee, hier zit het Manchester-kantoor. dus niet meer onderwegquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, lekker onderweg?
Het zijn geen vragenhet zijn redenen om ons niet te prikken
hmquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:41 schreef DarkElf het volgende:
Merk wel wat vervelende dingetjes aan mijzelf dus ga morgen eens bloed laten prikken, even vinger aan de nieren zeg maar...
Nou iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:46 schreef Memento-Mori het volgende:
het weer valt hier gelukkig mee, ze moesten het eigenlijk zsm controleren maaar gister waaide het te hard, de hoofdingang en een deel van de bushalte voor de deur is ook afgezet ivm evt vallende gevelplaten. Ja een geluk dat dat ding zondag op een lege busbaan terecht kwam
Lol! Vallende gevelplatenquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:46 schreef Memento-Mori het volgende:
het weer valt hier gelukkig mee, ze moesten het eigenlijk zsm controleren maaar gister waaide het te hard, de hoofdingang en een deel van de bushalte voor de deur is ook afgezet ivm evt vallende gevelplaten. Ja een geluk dat dat ding zondag op een lege busbaan terecht kwam
Op mn werk is het nog steeds vreselijk drukquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:03 schreef DarkElf het volgende:
he lein hoe is t nou op je werk? heb je al nachtdiensten gedraaid of is dat ergens deze week voor t eerst?
Ah ok dacht dat je deze maand ook al moest.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op mn werk is het nog steeds vreselijk drukDie nachtdiensten heb ik in de week van kerst, volgende maand dus. Dan kom ik op 30 december uit de nachtdienst geloof ik.
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:11 schreef DarkElf het volgende:
Ah ok dacht dat je deze maand ook al moest.
Wie weet vind je de nachtdiensten hartstikke leukquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Hoe is het met jou? Ik las ergens dat je weer wat vocht aan het vasthouden bent? Extra stengeltje bleekselderij naar binnen knagen?
Maar weet je nu al wat er 'mis' is met je dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
@ FC: ok, goed over na gedacht dus.. Zou alleen zelf, zeker als ik zwanger was, toch een andere keuze maken geloof ik. Het is dat ik niet 'mag' maar anders had ik het zeker gehaald. Als me dat een eventuele zware griep scheelt dan graag!
Maar goed, iedereen zijn redenen.![]()
Zo, bij psych-verpl.k geweest. Ga nu door naar bedrijfspsycholoog. Kijken of die me verder kan helpen.. Maar mag altijd terug komen als het te lang gaat duren of als het daar niet klikt of zo..
Nee.. althans, waarschijnlijk niet zo heel veel anders dan dat ik 'moeite' met mijn werk heb en constant op mijn tenen loop. Stel (te) hoge eisen aan mezelf en moet leren anders met mezelf om te gaan.. Zo iets..quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar weet je nu al wat er 'mis' is met je dan?
Jij en de helft van nederland denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee.. althans, waarschijnlijk niet zo heel veel anders dan dat ik 'moeite' met mijn werk heb en constant op mijn tenen loop. Stel (te) hoge eisen aan mezelf en moet leren anders met mezelf om te gaan.. Zo iets..
Tja, maar niet iedereen heeft er hulp bij nodig blijkbaar. Ik wel..quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij en de helft van nederland denk ikJe bent vast niet de enige.
En het is onwijs goed dat je die hulp accepteert.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedereen heeft er hulp bij nodig blijkbaar. Ik wel..
gelukkig heb je die hulp wel gezochtquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, maar niet iedereen heeft er hulp bij nodig blijkbaar. Ik wel..
I"m giving a presentation about a project I've done over the past 2,5 years. It's an internal learning exercise to spread knowledge between the offices.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef Bluezz het volgende:
DH, verveel je jeWat ga je eigenlijk doen in het Engelse?
Tja, het gekke is dat ik zelf helemaal niet het gevoel heb zulke hoge eisen te stellen maar meer dat ik aan de eisen van anderen niet kan voldoen. Dus eerst maar eens kijken wat ik daar mee moet..quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Sunny, is dit boek wat voor je? Ik heb er ooit wat over gelezen en mss heb je er wat aan...
Welke eisen stellen anderen dan aan je?quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, het gekke is dat ik zelf helemaal niet het gevoel heb zulke hoge eisen te stellen maar meer dat ik aan de eisen van anderen niet kan voldoen. Dus eerst maar eens kijken wat ik daar mee moet..Misschien dat het boek me daarna aan zal spreken, maar voor nu heb ik niet het gevoel dat ik daar echt wat aan heb eigenlijk.
Ik heb 4 broeken + 2 leggingsquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef borisz het volgende:
SOL. In kledingkast zitten geen dertien broeken
.
Neelie krijgt een tweede termijn
Voor iedere boete die ze uitdeelt 1quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb 4 broeken + 2 leggings
Good voor neelie. Hoeveel broeken zou zij hebben?
lekker is dat he dit stormachtige weer? (zonder regen danquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:46 schreef Bluezz het volgende:
Lekker door de storm gefietst net, en veel gedaan op mijn vrije daggie
Witlof ham en kaas, aardappeltjes en biefstukjequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef DarkElf het volgende:
wat schaft de pot vanavond bij jullie?
Ehhmm.. was eigenlijk niet van plan het complete competentieprofiel van de leerkracht hier neer te zetten..quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke eisen stellen anderen dan aan je?
We vonden nog rösti en spekjes in de vriezer, aangevuld met champigons, ui en knoflook ga ik dat straks even bakken en daarbij een versche salade vd groenteboer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Ok sorryquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehhmm.. was eigenlijk niet van plan het complete competentieprofiel van de leerkracht hier neer te zetten..![]()
Welnee.. ik ben gewoon te lui om te typenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
Ik vraag soms teveel/maak té directe opmerkingen hier, ik weet het
Ohja: stamppot moosquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Ach gossie. Beterschapsquote:
wat het restaurant van het hotel heeftquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:01 schreef freecell het volgende:
Snert
En zo te zien morgen weer, en de komende 4 weken
Ik maak altijd veel te veel
*knik*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |