abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74876993
hoi
pi_74877181
leuk naar de markt FC ik zo ff marinade voor kipsate maken. heb nog lontong en atjar komkommer van woensdag over, dus lekker makkelijk vanavond
pi_74877222
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
hoi
Moggeh. Deze actieveling blijft nog lekker lui doen
pi_74877436
morning, gisteren mijn huis helemaal gekuist dus vandaag zie ik t allemaal wel.
iig stukje hardlopen en vanavond naar een vriendinnetje, eten en wijntjes drinken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74877753
relaxze lein en klinkt goed DE Ik gun mezelf vanaf 12uur echt rust, lekker uitgebreid douchen, nagels lakken enzo en dan pyjama aan en niks doen behalve, lezen, eten en tv kijken
pi_74878088
Hoi allemaal! Ik kom even zwaaien naar jullie!
Hopelijk is alles goed? Ik heb niets teruggelezen, dus om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat er in jullie leventjes om gaat op het moment....

Hoe was de verjaardag van M. Sol? Leuk gehad?

Oh ja, zwaaien natuurlijk:
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_74878504
Tezz

Dit bedrijf
Gaan ze een kwart van het bedrijf afstoten (1 van de 4 onderdelen wereldwijd) en dan kunnen ze het geeneens normaal communiceren. Een deel van de mensen had een video-link, de meesten niks. Terwijl de aankondiging van de kopende partij al 3 uur geleden gepubliceerd was op de beurs.
pi_74878957
hoi tezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:38:13 #9
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_74880294
Tezzy we missen je hiero hoest met man en paard? kind en hond?
Tis druk hier, ik wil ook nageltjes lakken en in pyama zitten en wijntjes drinken

Oh die lonton hoe maak je die sol, moet dat met speciale lijs?
pi_74880595
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Bloes het volgende:
Tezzy we missen je hiero hoest met man en paard? kind en hond?
Tis druk hier, ik wil ook nageltjes lakken en in pyama zitten en wijntjes drinken

Oh die lonton hoe maak je die sol, moet dat met speciale lijs?
Hoi allemaal!
Misschien dan toch maar weer eens mee gaan posten hier??

Met man gaat het goed. Was ontslagen (ARGH!!!!! ) maar heeft hard gezocht naar iets nieuws en mag daar per 30 november gaan beginnen. Joepie! Ik voorzag een ernstige financiele crisis in huize Tezz, maar gelukkig heeft mijn man het weer keurig op tijd zelf opgelost....

Met kind gaat het heel goed. Sint is in het land he. Net een steuterbal die kleine!

En ik wil ook wel pyama dag. Maar helaas, de huishoudelijke plicht roept....

Hoe is het met jullie allemaal? Bloes, is je husband nog steeds een niet-roker? En hoe is het met jouw werk afgelopen? Kan me vaag iets herinneren dat het allemaall niet zo lekker liep.....
pi_74880843
das spannend idd dan tezz! gelukkig kan hij snel weer ergens beginnen. (gaat hij in Belgie werken? zag een keer een topic van je geloof ik?)

Net hardgelopen, ben fier op mezelf. gelukkig was er minder wind, dat was dinsdag echt niet leuk meer eigenlijk (ok nou had ik mijn route toen ook niet handig gepland, liep tussen de weilanden door een groot stuk )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:00:36 #12
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_74880907
@ Tezz, golfer is nog steeds rookvrij
En ik heb intussen een vast contract

Schrikken zeg voor je man En mazzl dat ie weer wat nieuws heeft!
pi_74880933
weer uit de lappenmand trouwens bloes?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74880950
Ik las: actieveilingen
Sappig !!
pi_74881014
Ja, we hadden werkelijk waar 1 vacature gevonden binnen een straal van 50 km die aansloot op zijn ervaring/opleiding en godzijdank is ie aangenomen!!!!!
Dat in Belgie DE was drie keer niets. Te veel 'gedoe' met inkomstenbelasting, te weinig salaris en een te onbeschoft bedrijf (tot op de dag van vandaag nog steeds geen feedback van zijn gesprek gehad. Hij was daar op 6 oktober).

En fijn Bluezz! Een vast contract geeft een hoop adem.....

Mijn man stond trouwens op straat vanwege een faillissement. Lazen we in de krant. Was behoorlijk bot gegaan allemaal. Hij wist het natuurlijk wel al min of meer, want er gingen allerlei geruchten rond, maar als de curator je ineens van je drukpers af komt halen en tot nader order naar huis stuurt, dan is het toch flink schrikken ....

[ Bericht 0% gewijzigd door Tezz op 20-11-2009 12:48:16 ]
pi_74881185
Belgen, ja die zijn wel wat anders soms dan nederlanders... mediterraans in sommige dingen vooral qua afspraken..

jeetje das ook wat zeg om er zo achter te komen ook al zijn er geruchten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 november 2009 @ 12:11:01 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74881239
BIV zit er weer op . Kutvak
Weekeinde . Zo naar Den Helder of all places voor een verjaardag.

Lekker Tezz om er op zo'n manier achter te komen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_74881283
tez wat leuk dat je er bent! en wat fijn dat je man betrekkelijk snel weer werk heeft gevonden. DE jij fanatiekeling, lolz. bluez lontong koop je in de toko in kleine zakjes. 20 minuten in kokend water met wat zout en dan afkoelen. handig met rijsttafel want je kan t van te voren maken en zo heb je weer een pit vrij voor de rest.
pi_74881348
Ach ja, we kijken vooruit! Ik heb trouwens zijn werk t-shirts van zijn oude bedrijf vorige week gebruikt als verfshirts voor de kinderen, hihi. En ik ga ze lekker ook niet uitwassen en gooi ze met al die verfklieders gewoon de kliko in (ritueel).
Ben blij dat ie zo snel weer aan de slag kon. Het leven wordt met een uitkering toch iets minder makkelijk....
pi_74881396
oh en t wordt uiteindelijk toch nog een (mini) indische rijsttafel heb ook nog pindasaus en sambalboontjes erbij...al met al weer een volle tafel. saus net al gemaakt, kip in de marinade net als de boontjes
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:28:34 #21
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_74881787
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
weer uit de lappenmand trouwens bloes?
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 november 2009 @ 12:29:49 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74881826
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:

[..]

Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmuts
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:32:26 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74881908
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef borisz het volgende:

Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmuts
Bluezz heeft haar eigen flessen met slaapmiddel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 november 2009 @ 12:38:51 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_74882094
Op naar Den Helder, waar om 15.00 al slaapmiddel staat wat dan alleen nog niet gaat werken . Middagje en avondje bieren. .
Ajuus
pi_74882266
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Tezz het volgende:
Ja, we hadden werkelijk waar 1 vacature gevonden binnen een straal van 50 km die aansloot op zijn ervaring/opleiding en godzijdank is ie aangekomen!!!!!
hoeveel kilo?
quote:
Mijn man stond trouwens op straat vanwege een faillissement. Lazen we in de krant. Was behoorlijk bot gegaan allemaal. Hij wist het natuurlijk wel al min of meer, want er gingen allerlei geruchten rond, maar als de curator je ineens van je drukpers af komt halen en tot nader order naar huis stuurt, dan is het toch flink schrikken ....
altijd lekker. een jaargenoot van me kon vorige week op zijn werk opeens niet meer mailen. De belastingdienst tilde namelijk net de servers van het bedrijf het pand uit
pi_74882454
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:43 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

hoeveel kilo?

oeps
pi_74882496
pi_74882589
Trouwens, werkeloos zijn heeft wel een vreemd soort uitwerking op mijn man gehad. Scheren was ineens niet meer nodig, de kapper ook niet en hij nam mijn huishouden over alsof ie nooit anders gedaan had....

Ben eerlijk gezegd reuze blij dat ie weer aan de slag gaat. Ik ben hem een beetje beu thuis........(tzkkk, beetje mijn huishouden door de war sturen)
pi_74882694
Ha die Tezz!

Ik ben toevallig wèl actief vandaag, ging om 7 uur de deur uit, moet tot 7 uur werken, en misschien daarna nog hardlopen En als ik nog puf heb vanavond nog een paar uur nakijken
pi_74882831
bloes ben je t weekend vrij zodat je lekker je rust kan nemen? boris, have fun!
pi_74883959
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:

[..]

nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voelt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:07:32 #32
268167 Bloes
Bluezz @ work
pi_74885000
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:

nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voelt
De chaos hier helpt me er wel doorheen
pi_74886770
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74890081
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
Oei DE, wat lees ik nu? Chemo's etc? Dat is niet goed.... Heel veel sterkte! Hopelijk gaat alles goed!
pi_74891084
lekker bezig hier allemaal zeg! Druktemakers

Ik ben me nu een partijtje moe! Niet normaal meer. We waren gister om half 1 thuis, valt mee dus, maar ik ben inmiddels duizelig van vermoeidheid na een dag (gezellig!) voor de klas Maar het was echt zo gaaf gister!! We stonden bijna helemaal vooraan aan de rechter kant dus goed zicht op de band en dan vooral de leadgitarist/2e zanger wat een van mijn muzikale helden is Geweldig dus!!

Dit weekend nog een druk maar leuk weekendje en maandag samen lekker vrij! Mijn beste vriendin en haar vriend komen morgen eten, en ik moet nog wat verzinnen Tips zijn van harte welkom!
Straks nog even naar wageningen en morgen avond gaan we nog naar een concert (met die vrienden dus) en dan zondag avond wellicht nog een optreden bekijken in Zwolle Denk dat ik dan wel aan vakantie toe ben

Zo nu jullie weer
pi_74891370
Tezz en DH, communicatie is een volledige opleiding en dat lijkt nog nodig te zijn ook bij dat soort bedrijven Niet zeggen dat je wordt overgenomen of failliet bent is lekker handig voor de werknemers. Voel je je ook zo enorm serieus genomen. Waar ik werk is het grootste probleem ook altijde de communicatie Zorgt voor de meeste fouten en misverstanden.

Sunny, je klinkt moe ende happy haha. En koken? Nou, Italiaanse keuken is nu helemaal je van het. Of misschien is dat ook alweer uit voor de echt hippe mensen, geen idee. Maar bijna iedereen vindt het wel lekker als je wat aan de slag gaat met pasta's of risotto en mozarella, tomaten en een lekker stuk braadvlees of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74891385
Je wordt toch een daggie ouder sun, uitgaan en werken daarna. Er was een tijd toen bloes nog een jong bluezzje was en tot 2 uur in de kroeg hing, en om 7 uur alweer minstens 15 demente oudjes uit bed aan het trekken was En geen centje last he
pi_74891405
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:

Alweer die ellende Maar ik vond het heel fijn om te lezen dat het momenteel zo enorm goed gaat met je schoonzus en dat ze zo wonderbaarlijk is opgeknapt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74891482
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Je wordt toch een daggie ouder sun, uitgaan en werken daarna.
ben d'r bang voor ja!!
En idd. ik kon vroeger na een heftig slapeloos Lowlandsweekend ook altijd prima de maandag doorkomen, maar als ik dat nu probeer val ik letterlijk flauw geloof ik
pi_74891533

(wij stonden er nog net iets rechter voor.. maar ongeveer zelfde uitzicht dus.. Ohja en een plectrum gevangen!!! )
pi_74892112
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ben d'r bang voor ja!!
En idd. ik kon vroeger na een heftig slapeloos Lowlandsweekend ook altijd prima de maandag doorkomen, maar als ik dat nu probeer val ik letterlijk flauw geloof ik
Dat houdt ergens na je 18e vlot op
pi_74892541
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat houdt ergens na je 18e vlot op
Op mijn 20e ging het nog prima.. op mijn 25e al een stukje minder en nu...

Ohja over het eten van morgen: vriendin is nog een grotere kookgek als ik. Deliciousfan ook.. Dus zit nu erg te twijfelen of ik de meest recente er wel bij moet pakken.. Pasta's ben ik zelf ook dol op maar wil toch kijken of ik iets 'originelers' kan bedenken.. Maar wat??
pi_74893551
Erg is dat he, Sunny? Ik ben echt zooooo niet flexibel meer daarin! Drie uur haal ik al niet meer, laat staan nachten van 4 uur. En ik ben nog maar 27

Zo. Het laatste groepje practicumstudenten was heel klein, dus die heb ik er in razend tempo doorheen gejast Nu iets wat lijkt op weekend. Ik heb mezelf buitengesloten op kantoor, dus ik kan lekker niet het hele weekend werken Maar er is nog genoeg te doen. Helaas. Morgen lekker koken, dat wel
pi_74895585
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Erg is dat he, Sunny? Ik ben echt zooooo niet flexibel meer daarin! Drie uur haal ik al niet meer, laat staan nachten van 4 uur. En ik ben nog maar 27
ik hou nog steeds wel een nachtje doorhalen zonder problemen de volgende dag
gewoon blijven trainen daarop
pi_74896537
Ik heb ook geen enkele moeite met een nachtje doorhalen
Kan zelfs daarna toe met 3-4 uurtjes slaap.

[spoiler]ok, dag erna ben ik een wrak [/sub]
pi_74897130
jij? nooit!
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:31:39 #47
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74897336
TVP!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:33:55 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74901781
De TT laadt vandaag niet echt de inhoudt van het aantal posts.

Dude, gaf jij nou een aantal dagen geleden aan dat jullie ook Dexter volgen?
Zo ja, moet je ook niet bij elk optreden van die Chinese collega van Dexter met al zijn seksueel getinte opmerkingen denken aan Steer?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_74901975
Heej ja! Hoe is het met Steer???
Krijg warme gevoelens als ik aan Steer denk, haha...

Ik heb Robbie Williams ondertussen op de koptelefoon. Wat kan die vent eigenlijk geniaal zingen zeg!!!! Geweldig!
pi_74902745
Steer komt af en toe het vuurtje hier ff opstoken

Er komen soms leuke dingen voorbij op de weblog hier KLIK
pi_74902799
Dan zet ik vast een emmer water klaar...
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:12:29 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74902828
Wij kijken nog even naar de nieuwste Woody Allen-film met Larry David in de hoofdrol.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')