Hoi allemaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Bloes het volgende:
Tezzywe missen je hiero
hoest met man en paard? kind en hond?
Tis druk hier, ik wil ook nageltjes lakken en in pyama zittenen wijntjes drinken
Oh die lonton hoe maak je die sol, moet dat met speciale lijs?
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
weer uit de lappenmand trouwens bloes?
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmutsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
Bluezz heeft haar eigen flessen met slaapmiddel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef borisz het volgende:
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmuts
hoeveel kilo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Tezz het volgende:
Ja, we hadden werkelijk waar 1 vacature gevonden binnen een straal van 50 km die aansloot op zijn ervaring/opleiding en godzijdank is ie aangekomen!!!!!
altijd lekker. een jaargenoot van me kon vorige week op zijn werk opeens niet meer mailen. De belastingdienst tilde namelijk net de servers van het bedrijf het pand uitquote:Mijn man stond trouwens op straat vanwege een faillissement. Lazen we in de krant. Was behoorlijk bot gegaan allemaal. Hij wist het natuurlijk wel al min of meer, want er gingen allerlei geruchten rond, maar als de curator je ineens van je drukpers af komt halen en tot nader order naar huis stuurt, dan is het toch flink schrikken ....
nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
De chaos hier helpt me er wel doorheenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voelt
Oei DE, wat lees ik nu? Chemo's etc? Dat is niet goed.... Heel veel sterkte! Hopelijk gaat alles goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Je wordt toch een daggie ouder sun, uitgaan en werken daarna.
Dat houdt ergens na je 18e vlot opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben d'r bang voor ja!!
En idd. ik kon vroeger na een heftig slapeloos Lowlandsweekend ook altijd prima de maandag doorkomen, maar als ik dat nu probeer val ik letterlijk flauw geloof ik
Op mijn 20e ging het nog prima.. op mijn 25e al een stukje minder en nu...quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat houdt ergens na je 18e vlot op
ik hou nog steeds wel een nachtje doorhalen zonder problemen de volgende dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Erg is dat he, Sunny? Ik ben echt zooooo niet flexibel meer daarin! Drie uur haal ik al niet meer, laat staan nachten van 4 uur. En ik ben nog maar 27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |