Hoi allemaal!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef Bloes het volgende:
Tezzywe missen je hiero
hoest met man en paard? kind en hond?
Tis druk hier, ik wil ook nageltjes lakken en in pyama zittenen wijntjes drinken
Oh die lonton hoe maak je die sol, moet dat met speciale lijs?
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maarquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef DarkElf het volgende:
weer uit de lappenmand trouwens bloes?
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmutsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
Bluezz heeft haar eigen flessen met slaapmiddel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef borisz het volgende:
Slok whisky van opa Golfer nemen als slaapmuts
hoeveel kilo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Tezz het volgende:
Ja, we hadden werkelijk waar 1 vacature gevonden binnen een straal van 50 km die aansloot op zijn ervaring/opleiding en godzijdank is ie aangekomen!!!!!
altijd lekker. een jaargenoot van me kon vorige week op zijn werk opeens niet meer mailen. De belastingdienst tilde namelijk net de servers van het bedrijf het pand uitquote:Mijn man stond trouwens op straat vanwege een faillissement. Lazen we in de krant. Was behoorlijk bot gegaan allemaal. Hij wist het natuurlijk wel al min of meer, want er gingen allerlei geruchten rond, maar als de curator je ineens van je drukpers af komt halen en tot nader order naar huis stuurt, dan is het toch flink schrikken ....
nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voeltquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Bloes het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet 100%, soort raar wattig, en ik was dood en doodmoe toen ik gisteravond in bed lag maar slapen ho maar
De chaos hier helpt me er wel doorheenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
nou heel vervelend hoor. hopen dat je je snel beter voelt
Oei DE, wat lees ik nu? Chemo's etc? Dat is niet goed.... Heel veel sterkte! Hopelijk gaat alles goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft het besproken met de huisarts, ivm zijn zus en de chemoś die weer gaan beginnen, en hij meot er ook een hebben dus die gaat maandag voor zijn eerste griepprik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Je wordt toch een daggie ouder sun, uitgaan en werken daarna.
Dat houdt ergens na je 18e vlot opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben d'r bang voor ja!!
En idd. ik kon vroeger na een heftig slapeloos Lowlandsweekend ook altijd prima de maandag doorkomen, maar als ik dat nu probeer val ik letterlijk flauw geloof ik
Op mijn 20e ging het nog prima.. op mijn 25e al een stukje minder en nu...quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat houdt ergens na je 18e vlot op
ik hou nog steeds wel een nachtje doorhalen zonder problemen de volgende dagquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:02 schreef ColdFeet het volgende:
Erg is dat he, Sunny? Ik ben echt zooooo niet flexibel meer daarin! Drie uur haal ik al niet meer, laat staan nachten van 4 uur. En ik ben nog maar 27
Get tezz, wat héb je voor buiquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:13 schreef Tezz het volgende:
Ik ben in een emo bui en zit al de hele avond muziek te luisteren. Nu Guus Meeuwis, mijn Brabantse held...
Oh niets aan de hand hoor, komt gewoon door de muziek ! Kan super emotioneel worden van bepaalde klanken of teksten!quote:
Poehee, die heb je goed te eten gegeven dan! (of heel veel drank, dat kan ook)quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
guusik heb een heerlijk diner gehad! mijn dinerdate flikkerde na de afwas en voor de koffie in slaap zelfs
Ik switch ook van Robbie Williams naar Guus Meeuwis en van Ellen ten Damme naar Anna Gabriel......quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dinerdate?
Ja tezz dat ken ik heel goed. Voor mij zijn heel veel memories sticky to music.
ja, je moet toch koken en das leuker als je t voor iemand doetquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dinerdate?
Ja tezz dat ken ik heel goed. Voor mij zijn heel veel memories sticky to music.
Oh, bak ook iets voor mijquote:Op zaterdag 21 november 2009 04:23 schreef SeaOfLove het volgende:
wat heerlijk DE! Ik op bank in slaap gevallen, het was ook wel erg laatHeb nu trek in frituur
Ik ga boris wakker maken
Erm, nee, ik heb net wat dingen online gedaan en vriendlief is net ook naar bed, dus ik moet ook maar eens gaan. Morgen wel nachtdienst overigens, dus nu laat naar bed gaan kan geen kwaadquote:Op zaterdag 21 november 2009 04:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga morgen een frituurpan kopen isa. zit je alweer in de nacht?
De Man kijkt Dexter, maar ik raak nu wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
De TT laadt vandaag niet echt de inhoudt van het aantal posts.
Dude, gaf jij nou een aantal dagen geleden aan dat jullie ook Dexter volgen?
Zo ja, moet je ook niet bij elk optreden van die Chinese collega van Dexter met al zijn seksueel getinte opmerkingen denken aan Steer?
Het komt wel eens voor dat ik 's morgens op de bank wakker word hoor! Maar vannacht ben ik rond een uurtje of twee toch naar mijn bed vertrokken. Ik werd wakker van de kou want manlief had de verwarming naar beneden gezet toen hij naar bed ging...quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:15 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen Tezz! Kan jij zomaar perongeluk een hele nacht op de bank slapen?
Het Sebasser-topic blijf ik geloof ik maar even weg...
Isa, die aardbeiensmaak![]()
Alsof er iemand nog in de veronderstelling was dat Mac Donald´s milkshakes échte aarbeien bevattenquote:
Ik vind het tof! Wij gaan iig de eerste seizoenen op dvd aanschaffenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
De Man kijkt Dexter, maar ik raak nu wel nieuwsgierig!![]()
Opdracht afquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:43 schreef borisz het volgende:
Mogge
Brakheid valt nog wel mee. tijd voor
Zo maar eens aan de slag een regressieopdracht maken.
Opdracht had ik rond 1 uur al af maar goed wel een leuke binnenkomerquote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Borisz! Downtime had er vast niks mee te maken he......![]()
Nee, weet ik wel. Goed gedaan!
Ach wel aardig.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Is het een leuk lied Boris?
Oh en wilde jij niet naar de vblmeet?
Ach gossie. Taco-griepje?quote:
Mwah niet echt griep nog. Wel al de hele dag kwakkelende. Vanmorgen kwam al het eten via de zelfde kant er weer uit waar het in gingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |