oh my wat lekker!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Gepofte aardappel met knoflooksaus, karbonade in honingmosterdmarinade en dan nog champignons in kruidenboter
Nou die stomme kip was zo groot dat ie niet eens in mijn ovenschaal paste. En nu ligt ie er al anderhalf uur in zowat en hij wil niet gaar worden. Stomme scharrelkip. Die kippen van de AH heb ik altijd in een drie kwartier gaar! Hij moet wel extra lekker worden..............quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:58 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz wat jij maakt vanaaf lijkt me ook heerlijk
Resultaat was heerlijk.quote:Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef golfer het volgende:
Mijn keukenprinsesje gaat vandaag dit recept maken.
Kalfsoester, gepocheerd bij 50 gr. in een kalfsfond met bouillon met cantharellen-sjalottensaus (met wijn, sherry, cremefraiche en bouillon/fond ingekookt)quote:Op zondag 22 november 2009 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
maar wat was t nou? ik kan niet op die site kijken met mobiel. ziet er iig lekker herfstig uit
ik geloof dat ik net klaarkwamquote:Op zondag 22 november 2009 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kalfsoester, gepocheerd bij 50 gr. in een kalfsfond met bouillon met cantharellen-sjalottensaus (met wijn, sherry, cremefraiche en bouillon/fond ingekookt)
2 bereidingen van knolselderij : puree en reepjes beetgaar koken die je later nog even bakt in de boter. Daarbij knapperig gebakken cantharellen met sjalotjes.
Erg bewerkelijk en leuk recept, en errug lekker
Ja hoor, hij was echt heerlijk! Maar ik had zijn kont dan ook volgestopt met knof, citroen, venkel en rode ui! En zijn lijfje heerlijk gemasseerd met allerlei kruiden en roomboter, dus kon eigenlijk ook niet anders....hihi. Het duurde wel heel lang voordat hij gaar was.quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik geloof dat ik net klaarkwamtezz was de kip nog gelukt?
Leuk! Benieuwd!quote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oporto in Nijmegenik zal vanavond of morgen even fotoverslagje plaatsen
heb van 11 gangen een foto, de eerste was ik vergeten
quote:
Over orgasmussen gesprokenquote:Op zondag 22 november 2009 19:16 schreef Tezz het volgende:
ik had zijn kont dan ook volgestopt met knof, citroen, venkel en rode ui! En zijn lijfje heerlijk gemasseerd met allerlei kruiden en roomboter, dus kon eigenlijk ook niet anders....hihi.
ze zeggen niet voor niets dat iedereen kan koken maar de saus het 'echte werk isquote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef SeaOfLove het volgende:
saus is ook wel een vak apart vind ik bluezz, ik maak ze vaak behoorlijk basic, maar zoals ik nu al een paar x heb gezien in kookprogramma's.... tjeez daar heb je al een dagtaak aan voor de basis. volgens mij krijg je dat ook pas goed onder de knie als je het zeker in beginsel zeer regelmatig doet.
komt t zo wel op neer iddquote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze zeggen niet voor niets dat iedereen kan koken maar de saus het 'echte werk is
heb je misschien ketchup?quote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt t zo wel op neer iddMaar heb bijv in bbq tijd wel zo dat je prachtig stukje vlees zo heerlijk gemarineerd is dat je geen saus nodig hebt. helaas is er dan altijd wel 1 die om ketchup vraagt
Dat was verrassend lekkerquote:Op maandag 23 november 2009 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
gekookte worteltjes, een salade en gegrilde victoriabaarsfilet.
Lekker! Dat vergeet ik dan altijd, en dan zit ik in de trein vol jaloezie te kijken naar slimme mensen zoals jijquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef renzell het volgende:
On the road vandaag. Maar ik heb mijzelf voor in de trein een hele goede salade gemaakt van witlof, veel vers fruit (mandarijn, banaan, appel en kiwi), gebakken stukjes pittig gekruide kipfilet en een lik creme fraiche. Was goed te doen.
wat een goed idee! ga binnenkort ook ov-en ... even onthouden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:12 schreef renzell het volgende:
On the road vandaag. Maar ik heb mijzelf voor in de trein een hele goede salade gemaakt van witlof, veel vers fruit (mandarijn, banaan, appel en kiwi), gebakken stukjes pittig gekruide kipfilet en een lik creme fraiche. Was goed te doen.
Ik meestal ook hoor! Dus ik heb mijzelf flink op de schouder geklopt, voor mijn goede voorbereidingen. Vandaag, weer on the roadquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Dat vergeet ik dan altijd, en dan zit ik in de trein vol jaloezie te kijken naar slimme mensen zoals jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |