Dus ga jij die belg zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Jotcha het volgende:
Goed konijn
Overigens geen Belg gehoord over de TT
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Aprilia RSV is zo vet. Maar heul duur.
[ afbeelding ]
Wel de RSV4
Dromen mag altijd.
Je moet er de feeling voor hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met zo'n ding heel snel zou eindigen... Onder de grond
Maar, is er die?quote:
Dom.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
* meldt
Net 6 uur in de trein gezeten voor 1 minuut vaccinatie
Want?quote:
\Hoe datquote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
* meldt
6 uur wtf? Waarom zo ver?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
* meldt
quote:
Jaquote:
Oh, niet gezienquote:
Nee, het is 3 uur, maar ik moest ook weer terugquote:
Dat had ik dus echt niet gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het is 3 uur, maar ik moest ook weer terugLaten we het er op houden dat huisartsen niet zo flexibel zijn
Mooi ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een tof ding.
Héyquote:
Zoveel keus heb ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat had ik dus echt niet gedaan.
Ik doe graag hard rijden op vier wielenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je moet er de feeling voor hebben.
Vind 'm eerlijk gezegd minder mooi, het model dan. Plus dat kawa's groen horen te zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een tof ding.
Je kan mij niet wijsmaken dat je niet dichter dan 3 uur reizen een vaccinatie kan halen.quote:
Maar je bent nu wel beschermdt.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:
* meldt
Het was wel zoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je niet dichter dan 3 uur reizen een vaccinatie kan halen.
Zin klopt voor geen kant maar je begrijpt de strekking denk ik wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat je niet dichter dan 3 uur reizen een vaccinatie kan halen.
Juh.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Maar je bent nu wel beschermdt.
Waarvoor eigenlijk ? Mexicano griep ?
Aan vrij onnozele dingen eigenlijk... En ja, ik vind het veelquote:
Heb vandaag nieuwe speakerset gekocht van Logitech en net een nieuwe TV op Wehkampquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
Deze maand al 300 euro uitgegeven... Maar waaraan... schoolboeken, sinterklaascadeautjes, telefoonrekening en een vest...
Leven is duur, voor de rest... Hey big spender!
Mijn schoolboeken voor alleen deze periode kosten ook gewoon 200 euro. (totaal nieuw dan )quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
Deze maand al 300 euro uitgegeven... Maar waaraan... schoolboeken, sinterklaascadeautjes, telefoonrekening en een vest...
Ja, dus je kan best naakt op mn bed gaan liggen, ik zie je toch nietquote:
Heb deze maand al 150 euro gepind, en dan nog geen eens de automatische afschriften erbij geteldquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Renesite het volgende:
2 boeken ∂ 90 euroquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mijn schoolboeken voor alleen deze periode kosten ook gewoon 200 euro. (totaal nieuw dan )
Ja dus, naja die kan je heus wel dichter bij huis halen. Zeker weten.quote:
Wat is dat voor tekenquote:
Jeps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |