En die eerste nacht was dat m'n eerste post in heel PUBquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Elmostyle is een aardige gozert
Heb al 3 tal keren de nacht met hem doorgebaggerd op FOK!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En die eerste nacht was dat m'n eerste post in heel PUBEn door jou is 't me hier best goed gaan bevallen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh vet, op Malta. Bevalt het daar?
Pub is ook leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En die eerste nacht was dat m'n eerste post in heel PUBEn door jou is 't me hier best goed gaan bevallen
Woeiquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh vet, op Malta. Bevalt het daar?
Hoi Vodafone Hatuuuurquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doet me goed!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoe was Nieuwe Maanquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malta is THE place om je 18de verjaardag te vieren met vrienden mits je vrijgezel bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
WoeiJou ken ik nog niet
Jaah echt supervet hier
Vet, lijkt me best een tof land om eens heen te gaan. Welke taal spreken ze daar eigenlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
WoeiJou ken ik nog niet
Jaah echt supervet hier
18, Hulst(Zeeland FTWquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Leeftijd? Woonplaats in Nederland?
Foto?
Vetquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
18, Hulst(Zeeland FTW) Foto zal ik binnenkort wel ff in fobo plaatsen, omdat ik eerst alleen in KLB poste laatte ik dat, maar nu kan dat wel, kzal van de week wel ff plaatsen, dan laad ik 't hier wle ff weten
Engels met een beeeeeeeeetje een accent.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vet, lijkt me best een tof land om eens heen te gaan. Welke taal spreken ze daar eigenlijk?
Ik neem aan dat je met de D niet mij bedoeld?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat doet me goed!![]()
Pas wel op, Tijgertje. stelt enorm hoge eisen zoals je zag. Meteen foto, leeftijd, woonplaats in NL.![]()
![]()
Ik denk ene Do.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met de D niet mij bedoeld?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met de D niet mij bedoeld?
quote:
Maar niet vindbaar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
![]()
Jaah kzag 'tMaar dat maakt niet uit, die info staat ten slotte ook op Hyves die voor iedereen toegankelijk is
Ik zeg niet dat ik hem niet snap, ik was gewoon benieuwd wie je bedoelde. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, maar nu snapt Tijg. hem wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |