Ja. Doe dat maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar zijn visuele eigenschappen doen het nog prima.
Ik moet gaan slapen, word vervelend
Hmmquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Even van Malta naar Rotterdam?
Ik kijk sowieso altijd naar de UI en niet naar de UN.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jullie boren mijn UN de grond in door mn UI aan te prijzen
Doe maar tof. met je airco ruimtes in het bloedhete benauwde maltaquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HmmIk denk dat ik dat wat koud ga vinden
Sorry maar dat ga ik ff niet doen
Wat jammer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HmmIk denk dat ik dat wat koud ga vinden
Sorry maar dat ga ik ff niet doen
Truequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso altijd naar de UI en niet naar de UN.
Heel lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klinkt lekker ja.
Ik ken jou eerlijk gezegd niet zo goed.
Vandaag was het maar 16 graden hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doe maar tof. met je airco ruimtes in het bloedhete benauwde malta
Oh vet, op Maltaquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
Kzal me ff voorstellen danKben dus Yannick, zit nu op malta een beetje combinatie van vakantie en stage te houden, houd van uitgaan en uhhm, wat moet je nog weten
Hoeveel chicks je al....quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
Kzal me ff voorstellen danKben dus Yannick, zit nu op malta een beetje combinatie van vakantie en stage te houden, houd van uitgaan en uhhm, wat moet je nog weten
Maar ik heb al een teddybeer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds je teddybeer zijn hoor
Leeftijd? Woonplaats in Nederland?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar ik heb al een teddybeer.
En ik denk dat een bepaald persoon dat niet gaat waarderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |