quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
automaat is voor paupers(en mensen die niet kunnen rijden)
QFTquote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
ach, dan ben ik in ieder geval niet aan kanker gestorven(jahaa, wat zeggen jullie daarop mr. wetenschappers met: alle dingen veroorzaken kanker!)quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef n0ir het volgende:
TS heeft een bloedprop in de slagader van z'n bovenbeen en moet dit been binnenkort laten amputeren, terwijl ie ook nog eens een extreem grote kans heeft op hetzelfde in z'n hersenen waardoor ie practisch ieder moment kan sterven!!
Sterkte man
Jij remt met je linkervoetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
Hoe herken je iemand die graag met Automaat rijdt:
[ afbeelding ]
AutomaatZeker dezelfde sukkels met cruise-control, of die links afslaan omdat TomTom dat zegt ook al wijst elk bord de andere kant op
![]()
Neemt niet weg dat je klacht onterecht is; linkervoet is ook om mee te remmen. Mensen die hun rechtervoet ooit van het gaspedaal afhalen_!
Verdomme, je hebt me doorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
AutomaatZeker dezelfde sukkels met cruise-control, of die links afslaan omdat TomTom dat zegt ook al wijst elk bord de andere kant op
![]()
Neemt niet weg dat je klacht onterecht is; linkervoet is ook om mee te remmen. Mensen die hun rechtervoet ooit van het gaspedaal afhalen_!
Ja, woest sportief rijden met je schakelbak.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
![]()
Voor een fatsoenlijke drift kun je het je niet veroorloven om je voet van 't gaspedaal af te halenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij remt met je linkervoet?
Ik zag er laatst een met 40km/u tussen een file door tegen een vrachtauto aan tijden. Lekker hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Drinky het volgende:
wie gaat er dan ook met de auto in de file staan? daar hebben ze motoren voor uitgevonden
Jij kon op zijn teller kijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik zag er laatst een met 40km/u tussen een file door tegen een vrachtauto aan tijden. Lekker hoor
Nee maar schatten is voor mijn geen enkel probleemquote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij kon op zijn teller kijken?
En welke tijd was het dan op de vrachtauto?
Dat is onzin, maar wil je een waarheid?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
Oja, dat was ik nog vergeten te doenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is onzin, maar wil je een waarheid?
Motorrijders zijn er voor orgaandonatie
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef brilkikker het volgende:
Je bent een spast... en schrijft ook nog eens ridicule
Ga maar eens 8 uur in een langzaam voortschrijdende file staan bij de Karawankentunnel, na 30 minuten wens je ook een automaat...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
![]()
Tragisch inderdaad. Ik wil een auto huren. Amerikaan: hier, een slagschip met automaat uit 1973 dat tien liter brandstof per kilometer verbruikt. Ik, nee bedankt ik heb liever een kleine handgeschakelde bak. Amerikaan, goh, wel eens eerder "stick" gereden dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef Zipportal het volgende:
AMERIKANEN kunnen niet rijden, met hun speelautomaten.
Stond eens een video op youtube van een amerikaan, een how to terugschakelen, en dat het ook nog eens erg gevaarlijk wasquote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Tragisch inderdaad. Ik wil een auto huren. Amerikaan: hier, een slagschip met automaat uit 1973 dat tien liter brandstof per kilometer verbruikt. Ik, nee bedankt ik heb liever een kleine handgeschakelde bak. Amerikaan, goh, wel eens eerder "stick" gereden dan?
Ja, wel eens. 20 jaar zeg maar.
En nog stomverbaasd staan te kijken wanneer je vrolijk wegrijdt in dat ding. Amerikanen...
Wie weet leren ze ooit nog eens zuinige auto's maken.
ik dacht juist dat de motor was on tussen de file door te rijden. niet om er in te gaan staanquote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Drinky het volgende:
wie gaat er dan ook met de auto in de file staan? daar hebben ze motoren voor uitgevonden
Automaat is voor mensen met geld, automaten zijn duurder dan schakelauto'squote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die overstappen van handbak naar automaat hebben de lol in het leven verloren. Het overstappen op de automaat staat niet op zichzelf; zo zie je hun hele emotionele palet totaal vervlakken, ze worden apatisch, gaan ook qua persoonlijkheid gelijkenissen vertonen met een pak blanke vla.
quote:
Als je al zo oud bent mag je automaat rijdenquote:geboortedatum: 22-09-1959
Die laatste van de vier was zeker cynisch hè.quote:
Handbak inwisselen voor een automaat is zelfde als je vriendin inwisselen voor één zonder kut.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die overstappen van handbak naar automaat hebben de lol in het leven verloren. Het overstappen op de automaat staat niet op zichzelf; zo zie je hun hele emotionele palet totaal vervlakken, ze worden apatisch, gaan ook qua persoonlijkheid gelijkenissen vertonen met een pak blanke vla.
Inderdaad, mijn rij-instructeur zei vroeger altijd dat automaat rijden voor Turken en bejaarden was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
[..]
Als je al zo oud bent mag je automaat rijden
HAHAHAquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef axis303 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn rij-instructeur zei vroeger altijd dat automaat rijden voor Turken en bejaarden was.
Ja, dat is zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Handbak inwisselen voor een automaat is zelfde als je vriendin inwisselen voor één zonder kut.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
De mensen die hier afgeven op de automaat hebben natuurlijk ook geen startmotor maar gebruiken een slinger.
Ze regelen de temperatuur in de auto door het schuifje tussen rood en blauw heen en weer te bewegen.
Ze hebben geen airco, maar maken flauwe grapjes dat ze ARKO hebben
Doen altijd met de hand het licht aan en uit
Hebben geen centrale deurvergrendeling
Hebben geen interval op de ruitenwisser, laat staan een automaat
Hebben geen stuurbekrachtiging
Hebben geen ABS, geen stability pack
Hebben geen winterbanden
Hebben wel een spons in de auto om het condens van het raam te vegen.
Hebben natuurlijk geen CD speler, laat staan een ipod aansluiting, en de radio heeft 2 draaiknoppen, een voor volume en een voor de golflengte, en natuurlijk alleen middengolf en lange golf, FM is voor homos
Hebben geen standverwarming
Hebben geen navigatiesysteem, boek voor de weg is goed genoeg
Airbags, Gordelspanners, allemaal voor zitplassers
jij mag ookquote:02-01-1965
Mijn peugeot heeft een handbak, de Audi A6 quattro een automaatquote:
Kijk jou eens schakelen dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk jou eens een Audi A6 Quattro hebben dan.
De opties die jij noemt zijn modern en nuttig, automaat is bejaard en overbodig (pleonasme, 'k weet).quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
De mensen die hier afgeven op de automaat hebben natuurlijk ook geen startmotor maar gebruiken een slinger.
Ze regelen de temperatuur in de auto door het schuifje tussen rood en blauw heen en weer te bewegen.
Hebben geen winterbanden
Hebben natuurlijk geen CD speler, laat staan een ipod aansluiting, en de radio heeft 2 draaiknoppen, een voor volume en een voor de golflengte, en natuurlijk alleen middengolf en lange golf, FM is voor homos
jij werkt zeker ook met een command line op je pc ipv een grafische interface?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De opties die jij noemt zijn modern en nuttig, automaat is bejaard en overbodig (pleonasme, 'k weet).
Goede vergelijking, echt topquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jij werkt zeker ook met een command line op je pc ipv een grafische interface?
Semi mee eens.. Als je veel op de weg zit is het toch wel erg relaxed dat je gewoon lekker door kunt trappenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goede vergelijking, echt top
Automaten zijn voor dikke amerikanen, een echte man wil controle over zijn auto
Sure.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goede vergelijking, echt top
Automaten zijn voor dikke amerikanen, een echte man wil controle over zijn auto
Lekker met een boxermoter over een bochtige alpenstraat, jep, maar 99,9% van mijn kilometers zijn gewoon woonwerk kilometersquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
Maar voor plezierrijden is een handbak onverslagen
Wie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die verzuurde chagrijnige veertigers op Fok altijd zo grappig.
Daffodile ofzo is er ook zo één. Genieten.
Checkquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben geen winterbanden
Neuken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die verzuurde chagrijnige veertigers op Fok altijd zo grappig.
Oki.quote:
Sowieso eens met de stelling btw, wie het ook is.quote:
Ahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze knaap: http://forum.fok.nl/user/history/14142
Ik zie ook nu pas dat zijn sig is: Haha, u schakelt nog. Test een DAF!
Daf personenauto'squote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze knaap: http://forum.fok.nl/user/history/14142
Ik zie ook nu pas dat zijn sig is: Haha, u schakelt nog. Test een DAF!
Al zijn posts zijn van die verzuurde posts. Ik moet er altijd om lachen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
AhaIs geen user die me ooit is opgevallen, hij zal wel niet echt noemenswaardig posten. Uit nieuwsgierigheid ga ik toch even een kijkje nemen.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al zijn posts zijn van die verzuurde posts. Ik moet er altijd om lachen.
Misschien word ik ook wel zo als ik de 40 voorbij ben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Al zijn posts zijn van die verzuurde posts. Ik moet er altijd om lachen.
De autos waren niets, idd, maar variomatic is erg goed en mooi systeem waarbij altijd de optimale versnelling (traploos) wordt gebruikt.quote:
Ik hoop dan gewoon niet meer zo veel tijd aan een forum te besteden, anders zou ik mezelf best wel kansloos vinden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien word ik ook wel zo als ik de 40 voorbij ben.
ja, handig als je snel weg wil zijn, maar voor een topsnelheid heb je er niks aan(kijk maar naar hedendaagse motorscooters)quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De autos waren niets, idd, maar variomatic is erg goed en mooi systeem waarbij altijd de optimale versnelling (traploos) wordt gebruikt.
Of het zijn van die typische veertigers-grappen. Van die grappen die zo overkomen van: "haha, ik ben dan wel oud maar grapjes maken kan ik nog steeds hoor!!111"quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Of het zijn van die typische veertigers-grappen. Van die grappen die zo overkomen van: "haha, ik ben dan wel oud maar grapjes maken kan ik nog steeds hoor!!111"
Je zegt net dat je niet bekend bent met de posts van Daffodil31LE, maar je weet wel hoe oud hij is, en hoe hij post?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Herkenbaar.Of van die veertigers die de wise guy gaan spelen t.o.v. van jongere users. Dan denk je van: ja maar dat mag je ook allemaal wel weten ondertussen in die 300.000 jaar dat je hier rondloopt!!!
Kijk naar de hedendaagse Multitronic®. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, handig als je snel weg wil zijn, maar voor een topsnelheid heb je er niks aan(kijk maar naar hedendaagse motorscooters)
Ik ben toch net gaan kijken man, en zoals je ziet praat ik over z'n algemeenheid, niet één user. Ik zie genoeg 40tigers voorbij komen die dat gedrag vertonen, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat sad vind.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niet bekend bent met de posts van Daffodil31LE, maar je weet wel hoe oud hij is, en hoe hij post?
Dán wel ja. Nu niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef griekjeee het volgende:
Ik hoop dan gewoon niet meer zo veel tijd aan een forum te besteden, anders zou ik mezelf best wel kansloos vinden.
"Of van die veertigers". Niet per se hij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niet bekend bent met de posts van Daffodil31LE, maar je weet wel hoe oud hij is, en hoe hij post?
Ja, die zijn inderdaad zwaar hinderlijk op het forum. Ik persoonlijk heb dat met de zestigers die hier rondlopen. Die denken maar dat ze alles kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
"Of van die veertigers". Niet per se hij.
Ik heb dat dus met al die van 17 t/m plusminus 23, kunnen ze die niet allemaal door de shredder gooienquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, die zijn inderdaad zwaar hinderlijk op het forum. Ik persoonlijk heb dat met de zestigers die hier rondlopen. Die denken maar dat ze alles kunnen zeggen.
Oeh ik val er net buiten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met al die van 17 t/m plusminus 23, kunnen ze die niet allemaal door de shredder gooien![]()
Oke oke ik zal et voor jou even aanpassen dan:quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met al die van 17 16 t/m plusminus 23, kunnen ze die niet allemaal door de shredder gooien![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke oke ik zal et voor jou even aanpassen dan:
[..]
Ik zou de andere kant aanpassen. Hihi.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke oke ik zal et voor jou even aanpassen dan:
[..]
Op een circuit rijden gelijkwaardige autos met gelijkwaardige coureurs, een met variomatic, wie denkt je dat er wint? De variomatic want races worden gewonnen in de bochten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, handig als je snel weg wil zijn, maar voor een topsnelheid heb je er niks aan(kijk maar naar hedendaagse motorscooters)
No shitquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou de andere kant aanpassen. Hihi.
MAAR DAT WAS NOU PRECIES DE GRAP !!quote:
Het klopt dat de variomatic sneller is, maar dat is omdat die geen tijd verliest door het inleggen van een volgende versnelling. Met bochten heeft het niets te maken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Op een circuit rijden gelijkwaardige autos met gelijkwaardige coureurs, een met variomatic, wie denkt je dat er wint? De variomatic want races worden gewonnen in de bochten.
Psst, ik wist dat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
MAAR DAT WAS NOU PRECIES DE GRAP !!
DAT IK ZO DEED VAN EUHM 16 IN PLAATS VAN 17
TERWIJL JIJ BEDOELDE 24 IN PLAATS VAN 23![]()
![]()
![]()
~`1`111@!1`221~!~!!
Dat is ook de reden dat variomatics verboden zijn in de F1. Renault heeft het geprobeerd, maar dat ding van hun was al gediskwalificeerd voor 'ie aan de startlijn stond...quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op een circuit rijden gelijkwaardige autos met gelijkwaardige coureurs, een met variomatic, wie denkt je dat er wint? De variomatic want races worden gewonnen in de bochten.
Dan is et goedquote:
Dat was Williams. Die auto was 1.5 tot 2 sec per ronde sneller, dat kon natuurlijk niet door de beugel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Ridocar het volgende:
Dat is ook de reden dat variomatics verboden zijn in de F1. Renault heeft het geprobeerd, maar dat ding van hun was al gediskwalificeerd voor 'ie aan de startlijn stond...
Jep, variomatic is erg goed, te goed voor de sport. Jammer want als ze het hadden toegestaan hadden alle F1 stallen het gebruikt en gaat de ontwikkeling waarschijn ineens met quantumsprongen vooruit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:20 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat variomatics verboden zijn in de F1. Renault heeft het geprobeerd, maar dat ding van hun was al gediskwalificeerd voor 'ie aan de startlijn stond...
Jezelf aankleden blijft moeilijk als mama je niet helpt..quote:
Dit bedoelde ik dus met typische veertiger-'grapjes'.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jezelf aankleden blijft moeilijk als mama je niet helpt..
to the point, droog en ironisch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus met typische veertiger-'grapjes'.
Onorigineel, slecht en voorspelbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
to the point, droog en ironisch?
Deze ook :quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
to the point, droog en ironisch?
Ohja :quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Deze ook :
[ afbeelding ]
O gelukkig, zulke grappetjes maak ik nooit. Ik was bang dat het over mij ging.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit bedoelde ik dus met typische veertiger-'grapjes'.
ben jij 40quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O gelukkig, zulke grappetjes maak ik nooit. Ik was bang dat het over mij ging.
As close as makes no difference. Waar dacht je dat dat 72 voor stond dan?quote:
maagden natuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
As close as makes no difference. Waar dacht je dat dat 72 voor stond dan?
Wat moet je daar nou mee. "Auw auw je doet me pijn, die is veel te groot, ik wil nie" uit 72 kelen tegelijkitair...quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:46 schreef Agiath het volgende:
Automaten zijn voor mensen die zittend plassen en melk bij hun koffie gooien
Zeg dat wel...quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die laatste van de vier was zeker cynisch hè.
Zit je nog in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef DrDarwin het volgende:
Zeg dat wel...
Maar ik schakel gewoon met mijn automaat hoor.
handmatig schakelen is voor puisterige pubertjes die net 2 weken hun rijbewijs hebben en roepen "zelf schakelen is veel sportiever".quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
Wat lul je nou men, linkervoet is om op te staan en te schakelen, niets anders!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Drinky het volgende:
Nou, vandaag dus niet. Ondergetekende had de hele dag al last van rare, willekeurige aanvallen van kramp in zijn linkerkuit. op zich storend als je probeert te lopen( met de nadruk op proberen), maar al helemaal lastig als je je in een vehicule probeert voort te bewegen, en zo'n de kramp je verrast met een suprise attack. Gevolg --> voet op rem, koppeling uit het niets. Gelukkig was ik al bij mijn destinatie dus was er vrij weinig aan de happening, maar verdomme, probeer dan maar eens uit de auto te stappen zonder op de grond te vallen
.
Klacht: hele dag al kramp in m'n linkerkuit
Klacht 2: mijn rechterkuit begint nu ook
Klacht 3: gevallen![]()
De helft van je tijd in de file staan, pauper, schaam je.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
handmatig schakelen is voor puisterige pubertjes die net 2 weken hun rijbewijs hebben en roepen "zelf schakelen is veel sportiever".
bij 40.000 kilometer per jaar waarvan de helft file piep je wel anders.
Dat is toch genietenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou mee. "Auw auw je doet me pijn, die is veel te groot, ik wil nie" uit 72 kelen tegelijkitair...
Hun wat..?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is toch genieten
Hun een beetje pijn laten lijden enzo
een beetje pijn laten lijdenquote:
Zeg dat maar tegen de overheid, of die achterlijke bedrijven die alles persé binnen kantooruren willen doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
De helft van je tijd in de file staan, pauper, schaam je.
Wat ga je met hun -pijn laten lijden- doen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
een beetje pijn laten lijden
Ga gewoon op de brommert tussen de file door als je er toch 50% van je tijd in zitquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de overheid, of die achterlijke bedrijven die alles persé binnen kantooruren willen doen.
Ja inderdaad. Vaak zijn het dan ook mensen in een VAG TDI- achtig iets die zoiets roepen. Zolang men niet meedoet aan het WRC vraag ik me af wat er bedoelt wordt met sportiever. Dat je met 1 hand aan de pook zit, met je hoofd ter hoogte van de middenconsole zeker.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
handmatig schakelen is voor puisterige pubertjes die net 2 weken hun rijbewijs hebben en roepen "zelf schakelen is veel sportiever".
bij 40.000 kilometer per jaar waarvan de helft file piep je wel anders.
Ik spaar hun een beetje laten lijden doen enzo'squote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat ga je met hun -pijn laten lijden- doen dan?
Hoe ziet een beetje laten lijden er uit dan, dat het gespaard dient te blijvenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik spaar hun een beetje laten lijden doen enzo's
Ik rem met mijn rechterhand.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij remt met je linkervoet?
Daarom heb je ook zoveel variomatics in de racerij(motoren dan he)quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schakelen kost toch weinig tijd en kracht is te groot om er iets aan te hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Daarom heb je ook zoveel variomatics in de racerij(motoren dan he)
Alsof ik een motor van de zaak krijg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ga gewoon op de brommert tussen de file door als je er toch 50% van je tijd in zit
Dat moet je ook niet doenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ga maar eens 8 uur in een langzaam voortschrijdende file staan bij de Karawankentunnel, na 30 minuten wens je ook een automaat...
ach, het is slechts de koppeling, daar hoef je niet zo vaak aan te komen, enkel irritant voor een stoplicht ofzo, en het was een stuk van 3km. Als het nou m'n rechtervoet was ok(alhoewel dat ook niet bijster veel doet in een lagunaquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef 2cv het volgende:
Ik zal wel weer een zeikerd zijn, of een moraalridder, of (vul maar iets in) maar als jij je auto niet fatsoenlijk kan bedienen is dat levensgevaarlijk. Dan kan je beter te laat komen.
En hoe neem ik een trailer of aanhanger mee...? Opvouwen in m'n binnenzak?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |