quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
automaat is voor paupers(en mensen die niet kunnen rijden)
QFTquote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef Drinky het volgende:
ach, dan ben ik in ieder geval niet aan kanker gestorven(jahaa, wat zeggen jullie daarop mr. wetenschappers met: alle dingen veroorzaken kanker!)quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef n0ir het volgende:
TS heeft een bloedprop in de slagader van z'n bovenbeen en moet dit been binnenkort laten amputeren, terwijl ie ook nog eens een extreem grote kans heeft op hetzelfde in z'n hersenen waardoor ie practisch ieder moment kan sterven!!
Sterkte man
Jij remt met je linkervoetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
Hoe herken je iemand die graag met Automaat rijdt:
[ afbeelding ]
AutomaatZeker dezelfde sukkels met cruise-control, of die links afslaan omdat TomTom dat zegt ook al wijst elk bord de andere kant op
![]()
Neemt niet weg dat je klacht onterecht is; linkervoet is ook om mee te remmen. Mensen die hun rechtervoet ooit van het gaspedaal afhalen_!
Verdomme, je hebt me doorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
AutomaatZeker dezelfde sukkels met cruise-control, of die links afslaan omdat TomTom dat zegt ook al wijst elk bord de andere kant op
![]()
Neemt niet weg dat je klacht onterecht is; linkervoet is ook om mee te remmen. Mensen die hun rechtervoet ooit van het gaspedaal afhalen_!
Ja, woest sportief rijden met je schakelbak.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
QFT
[ afbeelding ]
![]()
Voor een fatsoenlijke drift kun je het je niet veroorloven om je voet van 't gaspedaal af te halenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij remt met je linkervoet?
Ik zag er laatst een met 40km/u tussen een file door tegen een vrachtauto aan tijden. Lekker hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Drinky het volgende:
wie gaat er dan ook met de auto in de file staan? daar hebben ze motoren voor uitgevonden
Jij kon op zijn teller kijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik zag er laatst een met 40km/u tussen een file door tegen een vrachtauto aan tijden. Lekker hoor
Nee maar schatten is voor mijn geen enkel probleemquote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij kon op zijn teller kijken?
En welke tijd was het dan op de vrachtauto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |