En daarom is er voor jou de Nokia 3310.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is duur. Ik kan niet omgaan met touchscreen en het heeft functies die ik niet nodig heb. Ik heb een mobiel om te bellen/sms'en, een iPod om muziek te luisteren en een computer om te internetten. En ik ben daarmee stuuuukken goedkoper uit.
Binnenkort doen met de kerstactiequote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn iPhone en Macbook gewoon tegelijkertijd aanschaf.
Wat kun je er dan mee?quote:
De kerstactie?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Binnenkort doen met de kerstactie
Neem dan op zn minst een N900quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die willik. Maar ook te duur en te nutteloos.Maar Qwertytoetsenbord.
Juist. En die dingen werken dus voor geen ene kut.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Die willik. Maar ook te duur en te nutteloos.Maar Qwertytoetsenbord.
Ik heb wel wát eisen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En daarom is er voor jou de Nokia 3310.
N900 is supermooi.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem dan op zn minst een N900
Die heeft een 1 Ghz processor en een Linux distributie
Hoe?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem dan op zn minst een N900
Die heeft een 1 Ghz processor en een Linux distributie
Want?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Juist. En die dingen werken dus voor geen ene kut.
Ik ben er niet goedkoper mee uitquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is duur. Ik kan niet omgaan met touchscreen en het heeft functies die ik niet nodig heb. Ik heb een mobiel om te bellen/sms'en, een iPod om muziek te luisteren en een computer om te internetten. En ik ben daarmee stuuuukken goedkoper uit.
Die hebben ook touchscreen.quote:
Ik wel. Computer betaald door paps, mobiel was 30 euro en werkt prima en gaat niet kapot als je ermee gooitquote:Op donderdag 19 november 2009 21:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben er niet goedkoper mee uit, want ik wil kwaliteit geen goedkope troep.
http://tweakers.net/nieuw(...)tphone-n900-uit.htmlquote:
Oh.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die hebben ook touchscreen.
En ik spreek uit ervaring dat geen enkel touchscreen fijner werkt dan die van de iPhone.
Daarnaast zijn alle knopjes op het scherm vele male kleiner enzo.
En dan?quote:
Rond kerst prijst Apple gedurende één dag al hun systemen, iPods etc altijd enorm af. (dit jaar zelfs 30% van de iPods af geloof ik)quote:
Dat van de touche is zeer waar. Alleen sucked alle touch gewoon wanneer er alcohol in het spel isquote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die hebben ook touchscreen.
En ik spreek uit ervaring dat geen enkel touchscreen fijner werkt dan die van de iPhone.
Daarnaast zijn alle knopjes op het scherm vele male kleiner enzo.
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wel. Computer betaald door paps, mobiel was 30 euro en werkt prima en gaat niet kapot als je ermee gooitennn iPod was 180 euro.
Wat let je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |