quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Hyman het volgende:
Even 3 broodjes knakworst met kaas en curry naar binnen gepropt
Ze zijn geweldig. Als je er eentje hebt, wil je er nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja maar care.
Ik wil een iPhone. Ik hou van die dingen.
Daar heb je geen vriend voor nodig.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef livalo het volgende:
[..]
En veel kussen is goed voor je weerstand.
Ik weet het schatje.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze zijn geweldig. Als je er eentje hebt, wil je er nooit meer vanaf.
Dat is waar, maar je hebt wel altijd iemand bij de hand.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar heb je geen vriend voor nodig.
Gebruikersgemak noemen ze datquote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je hebt wel altijd iemand bij de hand.
Helemaal niet.quote:
Ach, het heeft wel meer voordelen.quote:
Trueee.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je hebt wel altijd iemand bij de hand.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik weet het schatje.
Kan niet wachten totdat mijn huidige abonnement is afgelopen.
Dat mag ik hopen jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel meer voordelen.
Dat laatstequote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ze werken gewoon. er is niets kuts aan.
Touchscreen is perfect! niks met een druklaagje waar je door moet prikken, werkt snel
is simpel
is mooi
zowat geen knopjes
en als je een ICT-er bent, en dat ding gekraakt hebt, kun je bij een terminal, wat het dus een volledige UNIX computer maakt.
Dat dus, je hoeft niet op het scherm te raggen, maar het werk gewoon snel, vloeiend en perfect. En het is bovenal overzichtelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Touchscreen is perfect! niks met een druklaagje waar je door moet prikken, werkt snel
is simpel
is mooi
zowat geen knopjes
en als je een ICT-er bent, en dat ding gekraakt hebt, kun je bij een terminal, wat het dus een volledige UNIX computer maakt.
Het is duur. Ik kan niet omgaan met touchscreen en het heeft functies die ik niet nodig heb. Ik heb een mobiel om te bellen/sms'en, een iPod om muziek te luisteren en een computer om te internetten. En ik ben daarmee stuuuukken goedkoper uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Helemaal niet.
is simpel
is mooi
zowat geen knopjes
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel meer voordelen.
Is fucking handig jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja.
[..]
Dat laatste!
Zie, dat begint er al op te lijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
Correctie dus: ik vind iPhone overrated.
Honderdduizendquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef Hyman het volgende:
En daarbij heeft de iPhone duizenden, zo niet tienduizenden apps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |