Je ava!quote:
Onzin, wat valt er nog te vertellen dan, wat er gebeurd is is gebeurd en ik kan er niets meer aan veranderen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:29 schreef Panda72 het volgende:
TS heeft sinds vrijdag niet meer gereageerd. Conclusie?
1. TS heeft een sociaal leven?
2. Zusje heeft die kleine smurf volledig in elkaar gebeukt?
3. TS heeft de vibrator van zijn zusje geleend en heeft het daarom te druk om te posten?
dus verder is er helemaal niets meer over gezegd door zowel jou als je zusje niet?quote:Op maandag 23 november 2009 13:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, wat valt er nog te vertellen dan, wat er gebeurd is is gebeurd en ik kan er niets meer aan veranderen.
MOET of WIL?quote:Op maandag 23 november 2009 15:11 schreef Salatrel het volgende:
binnenkort heeft zusje een slumberparty met haar 15 jarige vriendinnetjes en moet TS een oogje in het zeil houden terwijl pa & ma op familiebezoek bij opa & oma in friesland gaan
DUHquote:Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef erkel het volgende:
Ik geloof geen zak van het hele verhaal.
Echt ik vond dit verhaal namelijk erg geloofwaardig![]()
TS is gewoon aandachtsgeil.
Hoe weet jij dat er al wat gebeurd is? Heb je het gehoord of gezien?quote:Op maandag 23 november 2009 13:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Onzin, wat valt er nog te vertellen dan, wat er gebeurd is is gebeurd en ik kan er niets meer aan veranderen.
BUWEHEHE die kerel op de achtergrond met z'n scheve kopquote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ts is denk ik jaloers!
[ afbeelding ]
TVPlaatjequote:Op maandag 23 november 2009 19:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ts is denk ik jaloers!
[ afbeelding ]
Nee, je bent een suf kind dat zich bemoeit met zaken waar je niks mee te maken hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |