Dan nietquote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Lano het volgende:
Bij teveel borsthaar lig ik toch liever niet meer knus bij hem hoorDan trekt ie eerst zn shirt maar weer aan als ie na wil knuffelen
sryquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Lano het volgende:
[..]
srymaar geef toe dat hoort gewoon netjes getrimd te worden, van ons word ook verwacht dat onze benen en de rest zijdezacht en glad zijn
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok, stel je scoort een gast, sleept hem je bed in, rukt zijn kleding uit en -ieks-hij blijkt een behoorlijk kleed op zijn rug
en borst te hebben. Wat doe je?
Nou prik prik..nee das lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vind het geen probleem. Als blijkt dat hij alles afgeschoren heeft is het wel een grote afknapper.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag eens afgesproken met die leuke gast die ik al een tijdje spreek op msn voor een spannende date bij hem thuis.
Nadat ik thuis ben gekomen na een dag hard ploeteren over 's lands snelwegen om mijn lading veilig van plaats A naar plaats B te brengen heb ik mezelf eens grondig onder handen genomen. Douchen, scheren en leuk aangekleden met een spannend setje en een iets te kort rokje en dito topje om naar hem toe te gaan.
Ik stap in mijn auto en rijd ongeveer een half uur naar hem toe voor de eerste live kennismaking.
Daar aangekomen was alles leuk en aardig en in het echt zag hij er best lekker uit! In ieder geval lekker genoeg voor een spannende avond op de bank / in bed / op de keukentafel / whatever.
Na een tijdje werd het leuk. Een beetje voelen hier en daar, beetje strelen en aan bepaalde lichaamsdelen zitten. Je kent het wel.
Vanaf dit punt ging het helemaal mis!
HIJ HAD OVERAL HAAR ZITTEN!!!!!
Op zijn rug, op zijn borst, benen en voornamelijk tussen zijn benen op de edele plaats
Waarom moet het bij ons vrouwen allemaal zo kaal mogelijk? onder de oksels, de benen en vooral de kut.
Waarom doen wij vrouwen dat eigenlijk nog als de man dat niet doet?
Ik was zo geschrokken en heb hem vriendelijk bedankt en uitgelegd waarom ik bedankte...
Hij begreep dit niet............
klacht: mannen met teveel haar (en dan bedoel ik niet het haar wat normaal gesproken op het hoofd zit).
..ik ben te lui om op die link te klikken kun je het ff hier neerplakken dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef druppelkut het volgende:
Mannen met teveel haar
zo denk ik daarover.
Kreeg zelfs van Timus een uitnodiging om erover te praten op 3FM
Die dikke buik aan de linkerkant is enger.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok, stel je scoort een gast, sleept hem je bed in, rukt zijn kleding uit en -ieks-hij blijkt een behoorlijk kleed op zijn rug
en borst te hebben. Wat doe je?
Persoonlijk vind ik een beetje haar wel leuk om mee te friemelenmaar zodra er een heel perzisch tapijt op zit hoeft het voor mij niet meer
. Hoe denken de andere vrouwelijke foksters daarover?
En de mannen? Harsen/scheren/epileren jullie je tapijt? Of laat je dat gewoon lekker "natuurlijk" hangen?
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Welke tijd leef jij.. ik vind borsthaar/rughaar mag je best wegscheren:p is voor vrouw niet al te smakelijk maar als je egt onder je armen en je benen gaat doet dat is weer een ander probleem:pquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een echte man scheert alleen zijn baard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |