Om vervolgens met stoppels op je rug te zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef Herkauwer het volgende:
Had je maar bij mij op de bank gezeten!
Trouwens, hem scheren was geen optie?
He, daar had ze die avond geen last van gehad. Ze was toen geil en wilde neuken, hem scheren, neuken en niet meer terug komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef desram. het volgende:
[..]
Om vervolgens met stoppels op je rug te zitten
Heb je een punt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
He, daar had ze die avond geen last van gehad. Ze was toen geil en wilde neuken, hem scheren, neuken en niet meer terug komen.
Ik kan meer penis krijgen dan jij vaginaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jaloers dat jij geen penis hebt?
Aanbod blijft staan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:53 schreef desram. het volgende:
Ik heb nog geen buik- en rughaar, daten?
Slut!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kan meer penis krijgen dan jij vagina
Rughaar,quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:55 schreef JJH het volgende:
Vrouwen moeten eens collectief besluiten wat ze willen. De een wil wel en de ander niet, beetje onduidelijk.
Daarnaast voel ik niet echt de behoeft om om de week mijn rug te harsen.
quote:
quote:...mezelf eens grondig onder handen genomen. Douchen, scheren en leuk aangekleden met een spannend setje en een iets te kort rokje.....
Wie heeft er nou vagina nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kan meer penis krijgen dan jij vagina
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie heeft er nou vagina nodigIk kan mijn penis in mijn eigen anus stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
En dan naar het ziekenhuis om je lul er weer aan te laten naaien?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wie heeft er nou vagina nodigIk kan mijn penis in mijn eigen anus stoppen.
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..quote:
Mensen waarbij hun penis niet gelijk weer aangroeitquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En dan naar het ziekenhuis om je lul er weer aan te laten naaien?
Omdat die kerels jaloers zijn en te weinig vagina te pakken krijgen. Verder niet zeuren, maar genieten en een reserve scheermesje meenemen voortaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Mannen moeten niet mooi zijn, vrouwen wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Rughaar,
En niet zo zeuren, je lijkt wel een wijf. Vrouwen moeten toch ook van alles scheren en/of harsen?
T is net een tentakel hequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen waarbij hun penis niet gelijk weer aangroeit
Omdat mannen beter zijn dan vrouwen dóh.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Jij verwacht dat mannen voor jou hun kont gaan waxen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind rughaar en konthaar viezer eigenlijk.
Dat is een feit! Een vrouw hoort haar maagdelijkheid te bewaren voor een man, en in sommigen landen daarnaast ook met een doek over de kop over straat te gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nah, genoeg mannen zonder rug- en konthaar hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij verwacht dat mannen voor jou hun kont gaan waxen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |