Lief dagboek,
Vandaag eens afgesproken met die leuke gast die ik al een tijdje spreek op msn voor een spannende date bij hem thuis.
Nadat ik thuis ben gekomen na een dag hard ploeteren over 's lands snelwegen om mijn lading veilig van plaats A naar plaats B te brengen heb ik mezelf eens grondig onder handen genomen. Douchen, scheren en leuk aangekleden met een spannend setje en een iets te kort rokje en dito topje om naar hem toe te gaan.
Ik stap in mijn auto en rijd ongeveer een half uur naar hem toe voor de eerste live kennismaking.
Daar aangekomen was alles leuk en aardig en in het echt zag hij er best lekker uit! In ieder geval lekker genoeg voor een spannende avond op de bank / in bed / op de keukentafel / whatever.
Na een tijdje werd het leuk. Een beetje voelen hier en daar, beetje strelen en aan bepaalde lichaamsdelen zitten. Je kent het wel.
Vanaf dit punt ging het helemaal mis!
HIJ HAD OVERAL HAAR ZITTEN!!!!!
Op zijn rug, op zijn borst, benen en voornamelijk tussen zijn benen op de edele plaats

Waarom moet het bij ons vrouwen allemaal zo kaal mogelijk? onder de oksels, de benen en vooral de kut.
Waarom doen wij vrouwen dat eigenlijk nog als de man dat niet doet?
Ik was zo geschrokken en heb hem vriendelijk bedankt en uitgelegd waarom ik bedankte...
Hij begreep dit niet............
klacht: mannen met teveel haar (en dan bedoel ik niet het haar wat normaal gesproken op het hoofd zit).