Volgens mij kun je dan versneld toetreden tot de NatRes omdat je al goedgekeurd ben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:40 schreef unox_worst het volgende:
Ja, maar ben na 2 maanden met de opleiding gestopt vanwege een hele lading problemen thuis.
Op welke kazernes worden de AMO's eigenlijk gedaan? Alleen 1 in het noorden en 1 in het zuiden?
Succes vanavond!quote:
Waarom heb je, je keuring laten verlopen dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:14 schreef unox_worst het volgende:
De infoavond was wel leuk, het ging me vooral om de sollicitatieformulieren![]()
Helaas moet ik wel weer opnieuw gekeurd worden omdat mijn oude keuring van juli 2008 was.
Waren er nog meer mensen van hier die gister bij de infoavond waren?
Veel werk zeker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef CpV het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag de sollicitatieformulieren op de bus gedaan... en nu maar wachten![]()
Behoorlijk, inderdaad die staat van Inlichtingen. Vooral omdat ik hem twee keer in moest vullenquote:
En, heb je je vermaakt in de kou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:28 schreef Vortix het volgende:
Komende zaterdag oefenzaterdag met flink wat leuke dingen
Je krijgt het vanzelf wel warm als je dingen aan het doen bentquote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef wiver het volgende:
[..]
En, heb je je vermaakt in de kou?
Volgens mij is er nu de 2e week van de laatste amo begonnen.
En laat die zich nu in het bos afspelen...
Brrr...
Maar daar is die thermo spul goed voor!
Veters strikken is ook belangrijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:22 schreef Bouke-p het volgende:
Niet voldoende gefietst voor de Natres? gast, wat heb je aan voorbereiding gedaan?! natres is cluster 1, dezelfde eis als de verbindingsdienst(sommige functies waaronder die van mij cl2) en de enige eis is dan ongeveer zelfstandig kunnen ademen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |