Euhm... watquote:Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Kap eens met die forward mails trouwens, hoe oud ben je? 12?
Zeiken FTW
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen zijn het grote spamboerenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm... wat![]()
Ben de hele dag al Borderlands aan het spelen. Heb sinds zaterdag niet eens me mail gechecked.
Ik zou eerst pics vragen hoor;quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef Major-Balls het volgende:
Weet ik nie, stuur maar door.. jij bent getrouwd..![]()
Dat jij zulke associaties hebt.. ON-GE-KEND!! Dat dit nog kan in Nederland.. ruim 4 jaar BoF! en nog nooit zo'n associatie!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef Wielewagen het volgende:
Dit topic geeft mij eerder associaties met "Bier óf frituur". Hetgeen een geniale combinatie is en elkaar niet uit dient te sluiten. Ergo, geen succes.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Major-Balls het volgende:
Dat jij zulke associaties hebt.. ON-GE-KEND!! Dat dit nog kan in Nederland.. ruim 4 jaar BoF! en nog nooit zo'n associatie!
quote:Rusty Fish Hook
When having sex in the doggy style position, you pop your index finger in the brown hole, then pull it out and insert into the receivers mouth.
quote:Dirty Sanchez
When a man and a woman engage in anal sex, then the man takes his penis and rubs it on the girls upper lip leaving a moustache.
of weiner cousin ook lachenquote:Cleveland steamer
The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller.
quote:Angry Pirate
When a woman is giving a man head, he pulls out, and nuts in her eye. Upon doing this, she will let out some sort of grunt of disapproval, and at this point he kicks her in the shin. This poor girl, being pissed and hurt, will hobble after your laughing ass.
Dude,I gave your sister an angry pirate, and thats why she's limping a little...(don't ask why she's walking like she has a stick up her ass... thats a whole different story dude.)
Ik snap de mensen ook niet die het doen en keur het ook niet goed, maar ik zou mijn dag er ook niet door laten verpesten. Als ik met vrienden naar een voetbalwedstrijd zou gaan en in ons vak beginnen ze de sissen, dan zou ik denken trieste gasten en gewoon verder naar de wedstrijd kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:12 schreef jpjedi het volgende:
Toen ik nog puber was wilde ik ook altijd kaartjes voor de b-side omdat dat nu eenmaal stoerder was. Tegenwoordig vermaak ik me in elk vak wel. Als ik zaken zou horen als dat gesis dan kom ik nooit meer in dat vak.
Sowieso geef ik niets om die tuigvakken. Laatste keer bij Feyenoord zat er een familie waarvan zoontje lief, van 8 jaar, het beroep van de moeder van Braamhaar luid stond te scanderen. Niveautje..
al was het uitermate gezellig verder die dagmaar snap Frank wel.. Er zijn ethische grenzen voor veel mensen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap de mensen ook niet die het doen en keur het ook niet goed, maar ik zou mijn dag er ook niet door laten verpesten. Als ik met vrienden naar een voetbalwedstrijd zou gaan en in ons vak beginnen ze de sissen, dan zou ik denken trieste gasten en gewoon verder naar de wedstrijd kijken.
Ik snap Frank ook wel hoor, maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe hij discussieert.
quote:
tot je een viaduct tegenkwamquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Major-Balls het volgende:
Oh ja, over spreekkoren in de busDat is toch zo oud als de weg naar Rome
![]()
15 jaar terug al; "hee buschauffeur!!! we gaan je busje slopuh!!" <-- gouwe ouwe man!![]()
![]()
En als je dan eenmaal op het dak stond dan was het gewoon van: Olé olé
quote:
Nou, sla de kratten bier maar vast in dan. Komen we allemaal bij jou kijken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:57 schreef RudyCarell het volgende:
De Giro van 2010 komt gewoon door Leiden!
Ja maar zonder gerel kun je ons net zo goed direct opdoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:00 schreef ursel het volgende:
MogguhZijn we nu klaar met al dat gerel.
Da's onzinquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar zonder gerel kun je ons net zo goed direct opdoeken
Het is onze drugquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is onze drug
We kunnen even zonder, maar dan beginnen we te trillen is uiteindelijk slaat er wel iemand door en die roept iets van:
PS3 zuigt. 360 de beste
MS FTW!
010
Bier is vies
Wielrenners zijn mietjes
Belgen zijn stom
Stoeptegels horen op de grond
Drugs zijn vies
Downloaden is voor hetero's
Trance is muziek
Size does matter
Je bent gek, wist je dat??quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef RudyCarell het volgende:
Bier is vies!
Het correcte antwoord was geweest.quote:
Nee hoor want ik stelde geen vraag... En bier is gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het correcte antwoord was geweest.
Drugs zijn vies.
vies wel ja, maar toch lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Drugs zijn vies.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Drugs zijn vies.
Waarop Rudy roept:quote:
Waarop ik dan tegen hem bevestig dat die gek is, omdat ik eerder al vermeldde dat degene die dat roept gek is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef RudyCarell het volgende:
Bier is vies!
Kortom, mijn antwoord is volledig in lijn der verwachting en kunnen we nu de discussie gaan voeren dat drugs vies is.quote:
Een antwoord hoeft niet altijd te komen op een vraag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor want ik stelde geen vraag... En bier is gewoon niet lekker![]()
Dan zeggen ze tegen me, ja dat moet je leren drinken... Me aars! Of het is lekker of niet...
Is dat toevallig een foto bij dit berichtquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef ursel het volgende:
Keltie heeft anders ook nog wat uit te leggen als die in januari gaat solliciteren..
[ afbeelding ]
Ambtenaarquote:
als jij dat wilt jongen dan mag datquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Viro het volgende:
Omg beyonce word steeds lekkerder, nog ff en ik bats me tv
Dat is mooi om te horen, dan kan ik gerust aan de gang gaan met me tvquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
En ik kan je gerust stellen; je tv kan niet zwanger worden
135km in net geen 5u, wel zwaar voor je rug. Er is nog wel wat training nodig om die 100colls tocht te volbrengen zeg maarquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:57 schreef FJD het volgende:
Off we go, ik heb een tocht van 110km uitgestipeld; Gorinchem, Biesbosch, Moerdijk, Barendrecht
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu zuipen met Frankie in een of andere metal-tent.
quote:
quote:Muse komt naar Goffertpark
De Britse band Muse komt op 19 juni 2010 opnieuw naar ons land voor een concert.
Het drietal geeft dan een optreden in het Nijmeegse Goffertpark.
Dat meldt de website van de band.
Muse speelde vorig week nog in een uitverkocht Ahoy. De voorverkoop voor het optreden in het Goffertpark begint op 28 november.
Yupquote:
Rollen en roken mannen, rollen en roken..quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef ursel het volgende:
Keltie heeft anders ook nog wat uit te leggen als die in januari gaat solliciteren..
[ afbeelding ]
Heb wat van die mails gelezen maar zo overtuigend vond ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 23 november 2009 07:49 schreef staticdata het volgende:
[upd] Hackers ontmaskeren klimaathoax
Net zoals die griepprik! Een samenzwering van de overheid en de bedrijven die die vaccins maken, is echt waar, ik heb het gelezen op internetquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Net zoals die griepprik! Een samenzwering van de overheid en de bedrijven die die vaccins maken, is echt waar, ik heb het gelezen op internet
Really F#%XK Beyonce... Maar doe je ding... Ps is ze ineens blankquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Viro het volgende:
Omg beyonce word steeds lekkerder, nog ff en ik bats me tv
Die is idd wel lachenquote:
En wat als ik gewoon happy ben met mijn Nokia..quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef Major-Balls het volgende:
tja..![]()
Fuck Apple! Bouw je eigen pc en installeer Vista!
![]()
![]()
![]()
En fuck de Iphone en fuck Nokia! Neem een Samsung Jet![]()
![]()
![]()
![]()
Al dat gezeik en gemiepDont worry be happy, life is great, the world is yours... koop gewoon goed spul
![]()
![]()
MW2 owns en Xbox 360 is kut!![]()
BIER!
Werk jij lokaal op de FOK! server??quote:Op maandag 23 november 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Voeding pc is kaput... Denk ik... Hele hoge toon wanneer ik er stroom op zet... En powerknop reageert niet, usbschijf wordt wel van stroom voorzien... Maar hoe haal ik die voeding eruit? Er zit een een of ander reuzenrad van Zalman in de weg...
Nee geen vidkaart... Dan had me pc wel aangegaan... En de power supply krijg ik wel los maar niet uit de kast...quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef Major-Balls het volgende:![]()
* Hele hoge pieptoon duid heel erg vaak op een vidcard/slot probleem.
Bij een voeding zit nooit iets in de weg... de kabels misschien.. Maar je voeding zit met een schroef of 5 aan de achterkant vast aan je systeemkast en voor de rest niet..
Ga ik niet doen hoor met die verf etc...quote:De voeding van een computer is een z.g. geschakelde voeding.
D.w.z. dat de 220 volt 50Hz wisselspanning wordt omgezet naar en gelijkspanning van ruim 300 Volt gelijkspanning.
Wat schakel electronica zet deze gelijkspanning weer om in een hoogfrequent wisselspanning en daardoor kunnen
transformatoren een stuk kleiner zijn dan bij een wisselspanning met 50 Hz.
Door die hoge schakelfrequentie bestaat de kans dat een spoel of een transformator (die gele dingen in de voeding) mee gaan trillen en dat hoor je.
Wat te doen?
Als je technisch bent dan kan je de kast openen, de voeding aansluiten zodat je de piep weer hoort en dan met een kunststof voorwerp 1 voor 1
op de spoelen drukken. Bij 1 van die spoelen zal de piep plotseling verdwijnen. Haal de spanning er weer af en giet die spoel vol met verf of nagellak oid.
Wacht tot de boel droog is en zet de voeding weer aan.
De piep zal nu verdwenen zijn.
Als je niet technisch bent dan raad ik je af om er aan te beginnen en een nieuwe voeding te kopen.
Succes.
Jack Marotick
Het is ook geen piep, maar een constant hoge toon. Die verdwijnt als ik de stroomkabel eruitligt...quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef FJD het volgende:
Baus; voeding hoort geen piepjes te geven, je mb zou piepjes kunnen geven. Dat kun je ook nog even proberen Rudy. De interne speaker aansluiten. Kijken wat de piepjes zeggen.
HuisartsIn 5 minuten het verhaal uitgelegd, hij voelt 2x en zegt "ja zal wel zoiets zijn, lijkt me idd verstandig als je even langs de sportarts gaat"
3 uur van m'n leven kwijt, een uur te vroeg opgestaan alleen maar door m'n zorgverzekeraar
![]()
Wil je dat niet meer posten. Het veroorzaakt Kernel Panicsquote:
Heul niet, da's rudy die lokaal op de fok server werkt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer posten. Het veroorzaakt Kernel Panics
Doe nou voorzichtig. Ik herken een patroon, jij post en FoK! ligt er weer uit.quote:
17:00 geweest hè, dan gaat Frankie naar huisquote:
En ook geen minuut langer blijven natuurlijk..quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:36 schreef FJD het volgende:
[..]
17:00 geweest hè, dan gaat Frankie naar huis
tuurlijk niet,! Het licht uit doen is kutwerk!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]
En ook geen minuut langer blijven natuurlijk..
het is in iedergeval flink geshoptquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie is die fag in de lederen jacket?
verder leuke foto!
Ramon Salazarquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie is die fag in de lederen jacket?
verder leuke foto!
hoe weet jij dat nu weerquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee
Heb je de mex. griep btw?
Iets met je vrouw en Hyvesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nu weer
op het moment 7 van de 24 mensen ziek op 2 dagen tijd. Ik werk maar wat vanuit bed en plee hokje.
Hyves is voor echte mannen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Hyves :s Dat ze dat eens verbieden ofzo. Sowieso wat doen jullie op hyves? Jullie zijn toch geen wijven :s
verder geen details over mijn mankementen vandaag
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Hyves :s Dat ze dat eens verbieden ofzo. Sowieso wat doen jullie op hyves? Jullie zijn toch geen wijven :s
Geile wijven zoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
verder geen details over mijn mankementen vandaag
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Zou maar eens voor biefstuk gaan lappenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Sickert het volgende:
Geile wijven zoeken
en keihard fappen!
Dies tofquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
Puni, er zou nu een werkende Mario Bros uit moeten zijn, die kun je coopen
Ik zie het vrijdag dan welquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
Indonesisch?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:03 schreef staticdata het volgende:
Ik zie het vrijdag dan wel
En we gaan wat anders dan chinees nemen hoor, die komt me strot uit![]()
Moet de eerste aflevering nog kijken, lijkt me wel leuk! Vooral Lisaquote:Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
V 2009! Aflevering 2 was wel wat minder... Maar het blijft nostalgie, dus kijken we het!
teel me about itquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
quote:
Nog getrained?quote:
Wil je er over praten of wil je gewoon bier drinken?quote:
Een combi zou ook goed zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Wil je er over praten of wil je gewoon bier drinken?
Ik heb nog twee HJ Weize kalt gestelt, twee pizza's erbijquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog twee HJ Weize kalt gestelt, twee pizza's erbij
Je mag er zeker niet voor kiezen om gewoon te blijven vervuilen?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef RudyCarell het volgende:
Het word GVD steeds erger... Energierekening fors omhoog
Vriendin ingelicht, ouders afgebeld. Als je even kan laten weten waar je woont en vanaf hoelaat ik welkom ben komt het goed (had ik, volgens mij, ook gesmst... zo niet staat er nu iemand heel hard na te denken wat ik vanavond kom doenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog twee HJ Weize kalt gestelt, twee pizza's erbij
arme jongenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vriendin ingelicht, ouders afgebeld. Als je even kan laten weten waar je woont en vanaf hoelaat ik welkom ben komt het goed (had ik, volgens mij, ook gesmst... zo niet staat er nu iemand heel hard na te denken wat ik vanavond kom doen)
Begrijp ik hieruit dat je je relatie hebt beëindigd?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vriendin ingelicht, ouders afgebeld. Als je even kan laten weten waar je woont en vanaf hoelaat ik welkom ben komt het goed (had ik, volgens mij, ook gesmst... zo niet staat er nu iemand heel hard na te denken wat ik vanavond kom doen)
Moet jij niet kwaad om wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je je relatie hebt beëindigd?
Weizener
Daar bemoei ik me niet mee hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Moet jij niet kwaad om worden
Dat vind ik best duur eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:vanuit Stockholm
Zo eerst even lekker een hapje eten en daarna lekker relaxed wat biertjes drinken in Stampen
Oh en wie had het erover dat het hier duur was. 4 euro voor een halve liter![]()
Het is hier wel koud...
Tja, in Nederland ben ik dat ook kwijtquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat vind ik best duur eigenlijk
Doe je goed voor die prijs! Mijn ervaring is tot nu toe toch altijd minimaal het dubbele.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:vanuit Stockholm
Zo eerst even lekker een hapje eten en daarna lekker relaxed wat biertjes drinken in Stampen
Oh en wie had het erover dat het hier duur was. 4 euro voor een halve liter![]()
Het is hier wel koud...
Alst maar geen pizza is, daar heb ik er vandaag alweer 3 van op. De eerste poging was dramatisch, de tweede poging ok, de derde poging perfect (Domino'squote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef staticdata het volgende:
Hebben we een keer iets zonder bami of rijst
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Alst maar geen pizza is, daar heb ik er vandaag alweer 3 van op. De eerste poging was dramatisch, de tweede poging ok, de derde poging perfect (Domino's).
De 1e hadden we echt verziekt dus die kon na twee happen de afvalbak ik. De tweede was op kleine stukjes na ok maar goed Keltie en ik hebben allebei niet het figuur waarbij je denkt "oh die heeft wel genoeg aan een halve pizza". Dus toen Dominosquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:26 schreef staticdata het volgende:wtf
3 pizza's
![]()
We kieken wel ff als ik bij je ben
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Alst maar geen pizza is, daar heb ik er vandaag alweer 3 van op. De eerste poging was dramatisch, de tweede poging ok, de derde poging perfect (Domino's).
FJD: "Man Hungry"quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:42 schreef FJD het volgende:
[..]
De 1e hadden we echt verziekt dus die kon na twee happen de afvalbak ik. De tweede was op kleine stukjes na ok maar goed Keltie en ik hebben allebei niet het figuur waarbij je denkt "oh die heeft wel genoeg aan een halve pizza". Dus toen Dominos
Mogguh
Ow en Super Mario werkt dus we kunnen coopen
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je je relatie hebt beëindigd?
Weizener
Ik nog geen een..quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:14 schreef staticdata het volgende:
Hmmm heb er binnen paar minuten alweer 3 gekregen
Oftewelquote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef RudyCarell het volgende:
Echt niemand boeit het ook... Waarom ik nog post hier...
Wat stond daar dan?quote:
Heb het heus wel gelezen hoor dat je een nieuwe 500W voeding hebt gehaaldquote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef RudyCarell het volgende:
Echt niemand boeit het ook... Waarom ik nog post hier...
Ah, dat... Enige wat ik dacht is dat 500W overkill was, maargoed.. Ik weet dan ook niet wat er nog meer in die bak zit .. Daarnaast kan je beter wat overkull hebben als te weinigquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb het heus wel gelezen hoor dat je een nieuwe 500W voeding hebt gehaald
Je kan beter wat meer flauwekull hebben..quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, dat... Enige wat ik dacht is dat 500W overkill was, maargoed.. Ik weet dan ook niet wat er nog meer in die bak zit .. Daarnaast kan je beter wat overkull hebben als te weinig
of flauwekill?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan beter wat meer flauwekull hebben..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef FJD het volgende:
Ik zat op MSN al over je voeding, ik blijf niet bezig
Mwah, volgens mij heb je wel gelijk dat jij hier meer post op een dood tijdstip.. Het in een uur volbaggeren van een topic is er niet vaak meer bijquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Das waar... Maar anyhoe... Laatste tijd sowieso weinig respons op berichten (niet alleen van mij) lijkt ook wel dat als ik wat post het ineens dood is hier (voor een paar uur), maar dat is toeval denk...
Dus vanaf nu een stuk minder posts van mij hier... Jullie zijn wel lief hoor...
Dat bedoel ik dus... Die is dus al een maand kaduuk...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:05 schreef FJD het volgende:
Je moet wat meer over Xbox spelletjes posten, dan krijg je vanzelf een discusie me Frank
quote:Lebowskisan (15 minuten geleden) Toon Verbergen
Im dutch and the dutch millitary sucks, goverment sucks, im glad someone said it, but you need to blame the politics in Holland not the soldiers.
quote:rebellionleader (17 minuten geleden) Toon Verbergen
Come on, it's been pointed out clearly in our Dutch newspapers. The Dutch troops patrol an area of 10km around their base in an area the size of Belgium. We are not there to win a war. We're there to build schools and be nice to everyone thanks to our frightened politicians.
Dat hoef je hem toch niet te vertellen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:15 schreef RudyCarell het volgende:
Dat bedoel ik dus... Die is dus al een maand kaduuk...![]()
Laat, trein van 17:03 is reële inschatting. Nog efkes langs supermarkt dus half 6 thuis ongeveerquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:09 schreef staticdata het volgende:
Arie, hoelaat ben je ongeveer thuis?
Volgende keren kan ik weer eerder, laatste ronde van een business game waar we aan meedoen. Of je moet je echt vervelen, dan kun je me oppikken op Barendrechtquote:
Uhm van Cappelle naar Barendrecht en dan weer terug, neuh dan werk ik wel ff doorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgende keren kan ik weer eerder, laatste ronde van een business game waar we aan meedoen. Of je moet je echt vervelen, dan kun je me oppikken op Barendrecht
Ahhh.. jij neemt rudy zijn taken over zie ik..quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm van Cappelle naar Barendrecht en dan weer terug, neuh dan werk ik wel ff door
Die moet je even uitleggenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahhh.. jij neemt rudy zijn taken over zie ik..
Na je posts is het stil. Nu doe je het weerquote:
Hier zat ik al een tijdje op te wachtenquote:Dear Viro,
We are pleased to announce that the R.U.S.E. VIP Beta Test launches on the 30th of November. You have been selected to be part of this exclusive beta event, and here is your Steam key which grants access to the VIP Beta Test:
XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
On the 30th of November, enter your Steam key directly into the Steam client to download and play the game. We can't wait to see what you think and get your feedback.
Enjoy!
Tuurlijk niet. Alsof ik ooit een kloon aan zou maken die als beroep vakkenvuller heeftquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier zat ik al een tijdje op te wachten![]()
R.U.S.E.![]()
![]()
@Jorrit: ben jij weer aan het klonen ? swaffelsmurf
Figuurlijk om de hoek dan he..luie draak! 5 minuten lopen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof ik ooit een kloon aan zou maken die als beroep vakkenvuller heeft
Trouwens JP, The Dubliner zit dus totaal niet om de hoek bij de Stampen
Maar goed dat geeft niet de hotel bar is ook leuk.
65 SEK voor een biertje is een prima prijs
Oh wat me vandaag wel is opgevallen is dat zweden hardlopen en dan bedoel ik niet met sportschoenen en een raar pakkie aan, maar gewoon altijd. We zijn vandaag door tig zweden ingehaald tijdens onze wandeling en zelfs 2x door een moeder met kinderwagen
De enige zweed die wij hebben ingehaald was boven de 70 en liep met een wandelstok. We moesten er trouwens nog wel voor doorlopen wilden we hem inhalen
Oh en Zweden is echt niet duur2 dagen onderweg en 2000SEK kwijt (excl hotel)
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:46 schreef Sickert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helft ligt er nu in
morgen de andere helft en maandag de keuken/gang/toillet
Vera en Schoonmams woensdag voegen
Oh yeah!!
Als ik weer een rel moet beginnen hoor ik het graag met je omgebouwde kut Xbox 360quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Das waar... Maar anyhoe... Laatste tijd sowieso weinig respons op berichten (niet alleen van mij) lijkt ook wel dat als ik wat post het ineens dood is hier (voor een paar uur), maar dat is toeval denk...
Dus vanaf nu een stuk minder posts van mij hier... Jullie zijn wel lief hoor...
En Inter-Fior!quote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
12:30 ADO - Feyenoord
14:30 Everton - Liverpool
17:00 Arsenal - Chelsea
19:00 Barca - Real
Mannen dagje
Arsenal-Chelsea is geen pijl op te trekken als je het mij vraagt. maar zal zeker een toppertje worden.quote:Op zondag 29 november 2009 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heerlijk voetbalzondag
Ik kijk alleen Feyenoord en Arsenel - Chelsea, daarna naar Volbeat in de 013
Dat waren dan ook de enige punten die ik in die wedstrijd verdient heb..quote:Op zondag 29 november 2009 14:00 schreef Incolumis het volgende:
Heracles!
rofl op voetbalpoules beide goalscorers goed gegokt
Dat is geen 5min lopen van Stampen, maar wel vanaf ons hotel. Denk dat we er straks even gaan kijken. Moet ik die vriend van me alleen niet vertellen dat daar de hele dag voetbal opstaatquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Figuurlijk om de hoek dan he..luie draak! 5 minuten lopen.![]()
Dat is ook inclusief eten overdag, musea enz. Dus het valt best mee. Avondeten zijn we meestal 50 euro de man kwijt.quote:Trouwens over dat hardlopen.. deden ze dat bij ons op kantoor in Stockholm maar eens!Onze kantoren zijn nu gevestigd op het eiland Lidingö en da fabriek in Valdemarsvik, 300km naar het zuiden.
Al jaren een doorn in het oog en nu gaan per Januari eindelijk verhuizen naar een nieuwe fabriek 20km ten zuiden van Stockholm.
![]()
2000sek..voor een volle nacht neuken is misschien niet duur maar voor 2 avondjes zuipen weer wel. Ik bedoel..wat heb je ervoor gedaan?
quote:Op zondag 29 november 2009 13:22 schreef FJD het volgende:
12:30 ADO - Feyenoord 0-2![]()
14:30 Everton - Liverpool 0-2![]()
17:00 Arsenal - Chelsea
19:00 Barca - Real
quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef FJD het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tis dat ik m'n streams niet meer kon kijken anders had ik de 1gb ook nog wel gehaald
Ja Windows 7 is natuurlijk nog geen twee jaar uit dus het is ook wel te verwachten dat het nog niet goed werkt.quote:Op zondag 29 november 2009 19:01 schreef ursel het volgende:Hoe krijg je dat voor mekaar..
Windows 7 zeker??
* hap hap..quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja Windows 7 is natuurlijk nog geen twee jaar uit dus het is ook wel te verwachten dat het nog niet goed werkt.
Nee dat mag Bart doenquote:
Stefanquote:Op maandag 30 november 2009 01:32 schreef Stefan740 het volgende:
En ik maar denken die alles behalve BF2 spelende homo's bestaan niet meer. Hebben jullie je gewoon verstopt
quote:Op maandag 30 november 2009 01:32 schreef Stefan740 het volgende:
En ik maar denken die alles behalve BF2 spelende homo's bestaan niet meer. Hebben jullie je gewoon verstopt
Wow, dat is een tijdje geleden.quote:Op maandag 30 november 2009 01:32 schreef Stefan740 het volgende:
Vond het wel grappigquote:Op maandag 30 november 2009 07:56 schreef Viro het volgende:
Gisteren onder dwang naar eerste 9 afleveringen van Gossip Girl moeten kijken. Het is ongelooflijk hoevel drama er in een bagger serie gepropt kan worden
Some1 just came out of the closetquote:
Brede smaakquote:Op maandag 30 november 2009 08:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Some1 just came out of the closetFf serieus hoe kan je het grappig vinden?
Oeh:quote:ik viel bijna in slaap. Iedere keer als ik aan het gapen was kreeg ik commentaar dat ik saai en een chagrijn was.
Oh ja nu ik borderlands inc. dlc heb uitgespeeld ga ik beginnen aan left 4 dead 2, dus als iemand ga jullie zin heeft let me know.
Drugs are bad mkay...quote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net terug uit de 013 in Tilburg. Naar een half / kwart optreden stortte de zanger in elkaar op het podiumHij werd heving trillend van het podium gedragen en overgebracht naar het ziekenhuis
Hij gaf aan het begin van het concert al aan dat hij ziek was maar zijn fans niet in de steek wilde laten. Tot dat moment was het echt supervetBeterschap Michael Poulsen
Zou kunnen maar hij gaf al aan dat hij ziek was maar toch wilde spelen. Zal wel een combinatie van koorts, warmte, te weinig vocht geweest zijn. Hopelijk snel een herkansing want wat een brute bandquote:
Ik kende ze niet eens...quote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij gaf al aan dat hij ziek was maar toch wilde spelen. Zal wel een combinatie van koorts, warmte, te weinig vocht geweest zijn. Hopelijk snel een herkansing want wat een brute band
Is ook niet helemaal jou muziek gok ikquote:
Tevens het enige toffe nummerquote:Op maandag 30 november 2009 11:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is ook niet helemaal jou muziek gok ikDit nummer bijv.:
JIJ vind het hun enige toffe nummerquote:Op maandag 30 november 2009 11:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Tevens het enige toffe nummer
gaat hier meestal los en word altijd aan het eind gedraaid
wow! wat is de wereld toch klein!quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JIJ vind het hun enige toffe nummerIk vind The Gardens Tale beter
Wordt in Bibelot ook regelmatig gedraaid. En de DJ die het altijd draait zag ik gister ook in de 013
Waarom reageer je dan als je het niet boeiend vind?quote:Op maandag 30 november 2009 12:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wow! wat is de wereld toch klein!![]()
(verkapt boeiend post)
quote:
Nee maar omdat die DJ het draaide tijdens het uitgaan ben ik Volbeat gaan luisteren en dat vind ik tof want Volbeat vind ik tofquote:
So bad it becomes good mkayquote:Op maandag 30 november 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
Wii Motion plus is bad mkay
quote:Op maandag 30 november 2009 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JIJ vind het hun enige toffe nummerIk vind The Gardens Tale beter
Wordt in Bibelot ook regelmatig gedraaid. En de DJ die het altijd draait zag ik gister ook in de 013
In Zeeland is iedereen toch familie van elkaarquote:Op maandag 30 november 2009 14:44 schreef Sickert het volgende:
De Dj in de Stulp in Renesse is mn zwager!
laat mij nou Frankie eens lekker stangen en hou je erbuitenquote:Op maandag 30 november 2009 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
In Zeeland is iedereen toch familie van elkaar
Tis dan ook Frenkie`s Guardian angel.. told ya so.quote:Op maandag 30 november 2009 14:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
laat mij nou Frankie eens lekker stangen en hou je erbuiten
Als er iemand tot de ellebogen bij de ander inzit dan zijn jij en Frankie dat hoorquote:Op maandag 30 november 2009 14:55 schreef jpjedi het volgende:
Tis dan ook Frenkie`s Guardian angel.. told ya so.
jeminee Fer, reply nou niet zowat letterlijk wat ik voorspeld had vanmiddagquote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er iemand tot de ellebogen bij de ander inzit dan zijn jij en Frankie dat hoorVolgorde mogen jullie zelf uitvechten
quote:Op maandag 30 november 2009 16:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er iemand tot de ellebogen bij de ander inzit dan zijn jij en Frankie dat hoorVolgorde mogen jullie zelf uitvechten
quote:
quote:Frank zegt:
Maarre ik zit nog op mn werk en tis 17:17 dus.....
quote:JeePee zegt:
WTF..genoteerd!!
Frank zegt:
Haha\
Dus ik ga! Spreek je later he!
stats?quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Stefan740 het volgende:![]()
Hier alles goed hoor. Gamen doe ik al jaren niet meer, ben nu meer into dit:
[ afbeelding ]
Ik zal het weer eens gaan volgen hier
Wat ik ook had gezegd, dit was sowieso je reply geweest hèquote:Op maandag 30 november 2009 16:32 schreef jpjedi het volgende:
jeminee Fer, reply nou niet zowat letterlijk wat ik voorspeld had vanmiddag
shit, je hebt me door.quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat ik ook had gezegd, dit was sowieso je reply geweest hè
Wat een overload aan lekkere wijven zit daar in zegquote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Viro het volgende:
Chuck is ook goed, seizoen 3 begint pas in januari 2010. Nog twee maanden wachten *zucht*.
Sta pas op 18 ronden. Auto is dan ook nog niet helemaal klaar. Belangrijkste specs: 209pk 250Nm, Bilstein B12 onderstel, 296mm works remmen. 9 minuten rond moet zo'n beetje mogelijk zijn btg maar onder de 9:30 ben ik tevreden mee. Ik ben meer de toerist dan de racer.quote:
JP zegt: Frank is een lekker ventje!quote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
shit, je hebt me door.. Enkel Kef kan me nog redden.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef FJD het volgende:
Bart, als er morgen een arrestatieteam op je deur klopt dan kan dat komen door de transactieomschrijving die ik heb meegegeven
True true, maare The Vampire Diaries en Dollhouse zijn ook onwijs goed. Daar zitten ook een paar chicks die het kijken waard zijnquote:Op maandag 30 november 2009 19:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een overload aan lekkere wijven zit daar in zeg
Kan ik vast informatie vragen want dat is een onderdeel wat mij wel trektquote:Op maandag 30 november 2009 20:53 schreef FJD het volgende:
Bart, als er morgen een arrestatieteam op je deur klopt dan kan dat komen door de transactieomschrijving die ik heb meegegeven
Onnodige vraag misschien maareuh: Naar je zin gehad?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:terug in Nederland.
Stockholm is![]()
Nu lekker foto's op de pc zetten en binnenkort maar eens met photoshop aan de gang, kijken of we er iets van kunnen maken
Trusten
Weet je hoe vroeg je dan je nest uit moetquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:12 schreef Keltie het volgende:
Kan ik vast informatie vragen want dat is een onderdeel wat mij wel trekt
Boeiendquote:Op dinsdag 1 december 2009 07:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet je hoe vroeg je dan je nest uit moet
RIP idd. Goede zanger, veel mooie liedjes gezongenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
RIP Ramses Shaffy...
Hij kan erbij in je signaturequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef RudyCarell het volgende:
RIP Ramses Shaffy...
Hmm.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Onnodige vraag misschien maareuh: Naar je zin gehad?
Nu zijn het linkjes, altijd beter dan kruisjesquote:
Nu nog de pics van de zweedse vrouwenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm.
Op een gegeven moment werden we het gewoon helemaal zat
Overal waar je maar keek liepen ze vrij rond. Het was gewoon niet leuk meer
Echt die zweedse vrouwen zijn gewoon te mooi
De stad is ook wel mooi, hier 2 panorama plaatjes gemaakt met me telefoon:
http://twitpic.com/rp1fg
http://twitpic.com/rp1lc
EDIT: Twitpic doet niet lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |