Euhm... watquote:Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Kap eens met die forward mails trouwens, hoe oud ben je? 12?
Zeiken FTW
Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen zijn het grote spamboerenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Euhm... wat![]()
Ben de hele dag al Borderlands aan het spelen. Heb sinds zaterdag niet eens me mail gechecked.
Ik zou eerst pics vragen hoor;quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef Major-Balls het volgende:
Weet ik nie, stuur maar door.. jij bent getrouwd..![]()
Dat jij zulke associaties hebt.. ON-GE-KEND!! Dat dit nog kan in Nederland.. ruim 4 jaar BoF! en nog nooit zo'n associatie!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:09 schreef Wielewagen het volgende:
Dit topic geeft mij eerder associaties met "Bier óf frituur". Hetgeen een geniale combinatie is en elkaar niet uit dient te sluiten. Ergo, geen succes.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Major-Balls het volgende:
Dat jij zulke associaties hebt.. ON-GE-KEND!! Dat dit nog kan in Nederland.. ruim 4 jaar BoF! en nog nooit zo'n associatie!
quote:Rusty Fish Hook
When having sex in the doggy style position, you pop your index finger in the brown hole, then pull it out and insert into the receivers mouth.
quote:Dirty Sanchez
When a man and a woman engage in anal sex, then the man takes his penis and rubs it on the girls upper lip leaving a moustache.
of weiner cousin ook lachenquote:Cleveland steamer
The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller.
quote:Angry Pirate
When a woman is giving a man head, he pulls out, and nuts in her eye. Upon doing this, she will let out some sort of grunt of disapproval, and at this point he kicks her in the shin. This poor girl, being pissed and hurt, will hobble after your laughing ass.
Dude,I gave your sister an angry pirate, and thats why she's limping a little...(don't ask why she's walking like she has a stick up her ass... thats a whole different story dude.)
Ik snap de mensen ook niet die het doen en keur het ook niet goed, maar ik zou mijn dag er ook niet door laten verpesten. Als ik met vrienden naar een voetbalwedstrijd zou gaan en in ons vak beginnen ze de sissen, dan zou ik denken trieste gasten en gewoon verder naar de wedstrijd kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:12 schreef jpjedi het volgende:
Toen ik nog puber was wilde ik ook altijd kaartjes voor de b-side omdat dat nu eenmaal stoerder was. Tegenwoordig vermaak ik me in elk vak wel. Als ik zaken zou horen als dat gesis dan kom ik nooit meer in dat vak.
Sowieso geef ik niets om die tuigvakken. Laatste keer bij Feyenoord zat er een familie waarvan zoontje lief, van 8 jaar, het beroep van de moeder van Braamhaar luid stond te scanderen. Niveautje..
al was het uitermate gezellig verder die dagmaar snap Frank wel.. Er zijn ethische grenzen voor veel mensen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap de mensen ook niet die het doen en keur het ook niet goed, maar ik zou mijn dag er ook niet door laten verpesten. Als ik met vrienden naar een voetbalwedstrijd zou gaan en in ons vak beginnen ze de sissen, dan zou ik denken trieste gasten en gewoon verder naar de wedstrijd kijken.
Ik snap Frank ook wel hoor, maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe hij discussieert.
quote:
tot je een viaduct tegenkwamquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Major-Balls het volgende:
Oh ja, over spreekkoren in de busDat is toch zo oud als de weg naar Rome
![]()
15 jaar terug al; "hee buschauffeur!!! we gaan je busje slopuh!!" <-- gouwe ouwe man!![]()
![]()
En als je dan eenmaal op het dak stond dan was het gewoon van: Olé olé
quote:
Nou, sla de kratten bier maar vast in dan. Komen we allemaal bij jou kijken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:57 schreef RudyCarell het volgende:
De Giro van 2010 komt gewoon door Leiden!
Ja maar zonder gerel kun je ons net zo goed direct opdoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:00 schreef ursel het volgende:
MogguhZijn we nu klaar met al dat gerel.
Da's onzinquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar zonder gerel kun je ons net zo goed direct opdoeken
Het is onze drugquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is onze drug
We kunnen even zonder, maar dan beginnen we te trillen is uiteindelijk slaat er wel iemand door en die roept iets van:
PS3 zuigt. 360 de beste
MS FTW!
010
Bier is vies
Wielrenners zijn mietjes
Belgen zijn stom
Stoeptegels horen op de grond
Drugs zijn vies
Downloaden is voor hetero's
Trance is muziek
Size does matter
Je bent gek, wist je dat??quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef RudyCarell het volgende:
Bier is vies!
Het correcte antwoord was geweest.quote:
Nee hoor want ik stelde geen vraag... En bier is gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het correcte antwoord was geweest.
Drugs zijn vies.
vies wel ja, maar toch lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Drugs zijn vies.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Drugs zijn vies.
Waarop Rudy roept:quote:
Waarop ik dan tegen hem bevestig dat die gek is, omdat ik eerder al vermeldde dat degene die dat roept gek is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:25 schreef RudyCarell het volgende:
Bier is vies!
Kortom, mijn antwoord is volledig in lijn der verwachting en kunnen we nu de discussie gaan voeren dat drugs vies is.quote:
Een antwoord hoeft niet altijd te komen op een vraag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee hoor want ik stelde geen vraag... En bier is gewoon niet lekker![]()
Dan zeggen ze tegen me, ja dat moet je leren drinken... Me aars! Of het is lekker of niet...
Is dat toevallig een foto bij dit berichtquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef ursel het volgende:
Keltie heeft anders ook nog wat uit te leggen als die in januari gaat solliciteren..
[ afbeelding ]
Ambtenaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |