als jij dat wilt jongen dan mag datquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Viro het volgende:
Omg beyonce word steeds lekkerder, nog ff en ik bats me tv
Dat is mooi om te horen, dan kan ik gerust aan de gang gaan met me tvquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
En ik kan je gerust stellen; je tv kan niet zwanger worden
135km in net geen 5u, wel zwaar voor je rug. Er is nog wel wat training nodig om die 100colls tocht te volbrengen zeg maarquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:57 schreef FJD het volgende:
Off we go, ik heb een tocht van 110km uitgestipeld; Gorinchem, Biesbosch, Moerdijk, Barendrecht
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu zuipen met Frankie in een of andere metal-tent.
quote:
quote:Muse komt naar Goffertpark
De Britse band Muse komt op 19 juni 2010 opnieuw naar ons land voor een concert.
Het drietal geeft dan een optreden in het Nijmeegse Goffertpark.
Dat meldt de website van de band.
Muse speelde vorig week nog in een uitverkocht Ahoy. De voorverkoop voor het optreden in het Goffertpark begint op 28 november.
Yupquote:
Rollen en roken mannen, rollen en roken..quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef ursel het volgende:
Keltie heeft anders ook nog wat uit te leggen als die in januari gaat solliciteren..
[ afbeelding ]
Heb wat van die mails gelezen maar zo overtuigend vond ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 23 november 2009 07:49 schreef staticdata het volgende:
[upd] Hackers ontmaskeren klimaathoax
Net zoals die griepprik! Een samenzwering van de overheid en de bedrijven die die vaccins maken, is echt waar, ik heb het gelezen op internetquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Net zoals die griepprik! Een samenzwering van de overheid en de bedrijven die die vaccins maken, is echt waar, ik heb het gelezen op internet
Really F#%XK Beyonce... Maar doe je ding... Ps is ze ineens blankquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Viro het volgende:
Omg beyonce word steeds lekkerder, nog ff en ik bats me tv
Die is idd wel lachenquote:
En wat als ik gewoon happy ben met mijn Nokia..quote:Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef Major-Balls het volgende:
tja..![]()
Fuck Apple! Bouw je eigen pc en installeer Vista!
![]()
![]()
![]()
En fuck de Iphone en fuck Nokia! Neem een Samsung Jet![]()
![]()
![]()
![]()
Al dat gezeik en gemiepDont worry be happy, life is great, the world is yours... koop gewoon goed spul
![]()
![]()
MW2 owns en Xbox 360 is kut!![]()
BIER!
Werk jij lokaal op de FOK! server??quote:Op maandag 23 november 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Voeding pc is kaput... Denk ik... Hele hoge toon wanneer ik er stroom op zet... En powerknop reageert niet, usbschijf wordt wel van stroom voorzien... Maar hoe haal ik die voeding eruit? Er zit een een of ander reuzenrad van Zalman in de weg...
Nee geen vidkaart... Dan had me pc wel aangegaan... En de power supply krijg ik wel los maar niet uit de kast...quote:Op maandag 23 november 2009 16:32 schreef Major-Balls het volgende:![]()
* Hele hoge pieptoon duid heel erg vaak op een vidcard/slot probleem.
Bij een voeding zit nooit iets in de weg... de kabels misschien.. Maar je voeding zit met een schroef of 5 aan de achterkant vast aan je systeemkast en voor de rest niet..
Ga ik niet doen hoor met die verf etc...quote:De voeding van een computer is een z.g. geschakelde voeding.
D.w.z. dat de 220 volt 50Hz wisselspanning wordt omgezet naar en gelijkspanning van ruim 300 Volt gelijkspanning.
Wat schakel electronica zet deze gelijkspanning weer om in een hoogfrequent wisselspanning en daardoor kunnen
transformatoren een stuk kleiner zijn dan bij een wisselspanning met 50 Hz.
Door die hoge schakelfrequentie bestaat de kans dat een spoel of een transformator (die gele dingen in de voeding) mee gaan trillen en dat hoor je.
Wat te doen?
Als je technisch bent dan kan je de kast openen, de voeding aansluiten zodat je de piep weer hoort en dan met een kunststof voorwerp 1 voor 1
op de spoelen drukken. Bij 1 van die spoelen zal de piep plotseling verdwijnen. Haal de spanning er weer af en giet die spoel vol met verf of nagellak oid.
Wacht tot de boel droog is en zet de voeding weer aan.
De piep zal nu verdwenen zijn.
Als je niet technisch bent dan raad ik je af om er aan te beginnen en een nieuwe voeding te kopen.
Succes.
Jack Marotick
Het is ook geen piep, maar een constant hoge toon. Die verdwijnt als ik de stroomkabel eruitligt...quote:Op maandag 23 november 2009 18:04 schreef FJD het volgende:
Baus; voeding hoort geen piepjes te geven, je mb zou piepjes kunnen geven. Dat kun je ook nog even proberen Rudy. De interne speaker aansluiten. Kijken wat de piepjes zeggen.
HuisartsIn 5 minuten het verhaal uitgelegd, hij voelt 2x en zegt "ja zal wel zoiets zijn, lijkt me idd verstandig als je even langs de sportarts gaat"
3 uur van m'n leven kwijt, een uur te vroeg opgestaan alleen maar door m'n zorgverzekeraar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |