Wil je dat niet meer posten. Het veroorzaakt Kernel Panicsquote:
Heul niet, da's rudy die lokaal op de fok server werkt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer posten. Het veroorzaakt Kernel Panics
Doe nou voorzichtig. Ik herken een patroon, jij post en FoK! ligt er weer uit.quote:
17:00 geweest hè, dan gaat Frankie naar huisquote:
En ook geen minuut langer blijven natuurlijk..quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:36 schreef FJD het volgende:
[..]
17:00 geweest hè, dan gaat Frankie naar huis
tuurlijk niet,! Het licht uit doen is kutwerk!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef ursel het volgende:
[..]
En ook geen minuut langer blijven natuurlijk..
het is in iedergeval flink geshoptquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie is die fag in de lederen jacket?
verder leuke foto!
Ramon Salazarquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wie is die fag in de lederen jacket?
verder leuke foto!
hoe weet jij dat nu weerquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee
Heb je de mex. griep btw?
Iets met je vrouw en Hyvesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nu weer
op het moment 7 van de 24 mensen ziek op 2 dagen tijd. Ik werk maar wat vanuit bed en plee hokje.
Hyves is voor echte mannen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Hyves :s Dat ze dat eens verbieden ofzo. Sowieso wat doen jullie op hyves? Jullie zijn toch geen wijven :s
verder geen details over mijn mankementen vandaag
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Hyves :s Dat ze dat eens verbieden ofzo. Sowieso wat doen jullie op hyves? Jullie zijn toch geen wijven :s
Geile wijven zoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
verder geen details over mijn mankementen vandaag
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef jpjedi het volgende:
Zou maar eens voor biefstuk gaan lappenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:13 schreef Sickert het volgende:
Geile wijven zoeken
en keihard fappen!
Dies tofquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
Puni, er zou nu een werkende Mario Bros uit moeten zijn, die kun je coopen
Ik zie het vrijdag dan welquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
Indonesisch?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:03 schreef staticdata het volgende:
Ik zie het vrijdag dan wel
En we gaan wat anders dan chinees nemen hoor, die komt me strot uit![]()
Moet de eerste aflevering nog kijken, lijkt me wel leuk! Vooral Lisaquote:Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
V 2009! Aflevering 2 was wel wat minder... Maar het blijft nostalgie, dus kijken we het!
teel me about itquote:Op woensdag 25 november 2009 08:17 schreef FJD het volgende:
quote:
Nog getrained?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |