SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is, maar ik ga zo naar de huisarts dus ik wil het niet goed hebben![]()
quote:Samen met Mesopotamië, zuidoost Anatolië en noordoost Egypte vormt dit het gebied van de vruchtbare sikkel. Dit is de streek waar het emerkoren van nature voorkwam, waarvan geschikt zaad voor landbouw kon worden geselecteerd en meegenomen naar de wijdere omgeving.
quote:Het woordkomt van het Latijnse woord 'levare' of van het Franse 'Lever'. Beide woorden betekenen 'rijzen' en is een aanduiding voor het land waar de zon opkomt.
Ronsonquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat is de achternaam van Mark en Samantha die beiden in de muziekwereld zitten?
Yankee +1quote:
Zeker, nightcowboy +1quote:
excuses, dit had ik even moeten vermeldenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:50 schreef skittelman het volgende:
als je het over nederlandse tv hebt zijn het barend en van dorp
Stand #1797quote:
Nee, dat is een van de moderne countys. Ik zoek een van de oude provincies, niet naar steden genoemd. Al lijkt eentje wel heel erg veel op een stad in Duitsland..quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef Mark het volgende:
Cork?
Nee, ook dat is een county. Twee van de andere namen lijken enigszins op Ulster.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef tomtomaat het volgende:
Kerry?
Kerltische harp inderdaad. Goed dat je niet met de klaver/shanrock aankwamquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef skittelman het volgende:
een harp?
Nee, de Shamrock is een klavertje 3 en niet een officieel symbool: http://nl.wikipedia.org/wiki/Shamrockquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef nightcowboy het volgende:
klavertje vier?
soms is het hebben van veel voetbal-kennis ook handig bij andere vragenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kerltische harp inderdaad. Goed dat je niet met de klaver/shanrock aankwam
Stand #1797
..
ah mn eyong enoh, eto'o hint is niet eens nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef tomtomaat het volgende:
kameroen
quote:
nightcowboy ik had je graag 5punten gegevenquote:
Geef mij maar de 'gewone' versie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef skittelman het volgende:
ken je deze al? ik krijg er nu weer kippenvel van!
Stand #1797quote:
Vorige keer gaf ik dat als antwoord en toen bleek dat ding houtribdijk te heten. Eerste keer dat ik die kennis kan gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef skittelman het volgende:
ik ken hem eigenlijk als de dijk enkhuizen - lelystad
Misschien, maar dat zullen we nooit weten want er was al iets anders gebeurd voor de verkiezingsdag zelfquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef lubje25 het volgende:
Omdat de partij niet op de verkiezingslijst stond. Het was immers een fictieve partij.
Staat inderdaad op hier jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef skittelman het volgende:
de_hertog luister claudia de brei
ze werden op het binnehof neergeschoten tijdens een poging tot een coup
Stand #1797quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:51 schreef nightcowboy het volgende:
fred & ria
Natuurlijk.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef Mark het volgende:
Bud Spencer en Terence Hill
Aha, maar wist je hem ook uit je hoofd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En Terrence Hill heet stiekem Mario Girotti.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:46 schreef GimmeGore het volgende:
The English Patient?
Terrence Hill wel, Bud Spencer nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Aha, maar wist je hem ook uit je hoofd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |