Ik kan dit bevestigen.. ik zat in het hoekje te kijken wat de TS zich allemaal op de hals haalde...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe ging het werkelijk:
TS kwam in de kroeg een paar mensen tegen die aan zijn vriendin zaten. Nadat zijn meisje duidelijk gemaakt heeft het wel fijn te vinden dat ze eindelijk een paar stoere jongens om zich heen heeft incasseert TS nog een knietje en een elleboog in zijn gezicht. Hij valt huilend met 2 tanden minder op de grond en de menigte begint hard te lachen.
Naar buiten strompelend bedenkt hij zich hoe zielig zijn leven eigenlijk is en waarom hij er nog mee doorgaat allemaal. Eenmaal thuisgekomen gaat hij in foetushouding in een hoekje van zijn kamer huilen, waarbij hij uiteindelijk in slaap valt.
Na een lange slaap voelt hij de drang om dit hele verhaal van zich af te schrijven en opent hij, huilend, een topic op Fok! waarin hij zich als stoere jongen voordoet.
Voor zijn zelfvertrouwen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
wat slecht gejat uit het originele topicquote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef Nikmans het volgende:
TS moet eens van die topicbuilders afblijven
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:23 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
link?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat slecht gejat uit het originele topic*MASD*
EDIT:
Ah...spoiler erbij zie ik nu![]()
Dit vind ik een zeer geloofwaardig verhaal van TSquote:
True. Begin van het weekend.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gisteravond ook uit geweest
Op woensdagavond uitgaan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |