Gister na een vermoeiende dag hard werken door mn meisje meegetrokken het café in (op woensdagavond

).
Nouja prima, wou toch het Nederlands elftal kijken ipv een of andere woensdagavondtranentrekker van RTL 4, en in mn vaste stamkroeg zenden ze het altijd uit op groot scherm dus ik vond het allemaal allang best.
Kom ik de kroeg in, zag ik al een paar oude maten aan de bar hangen, met een oud-schoolgenootje van mn vriendin. Dus zij lekker bijroddelen met die van mij, en ik nestelde me lekker aan de bar om verhalen op te halen van vroeger. En als ik dan een grap maakte deden de anderen muahaha dus allom gezelligheid.
Dat wil zeggen, tot halverwege de tweede helft.
Toen kwamen er opeens een stelletje randdebielen binnen wat een beetje een kruising leek tussen de jostiband en een poliokliniek. Want allejezus wat een figuren.
Zijn nog niet binnen of ze beginnen al om bier te schreeuwen, en je voelde de sfeer gewoon omslaan. Voor de rest vol door het commentaar heen brallen, met bier te smijten, één mongool deed nog een poging om tegen de bar aan te zeiken maar een figuur maakte het helemaal mooi. Die ging achter mijn vriendin staan, pakte haar van achter vast nét onder dr borsten en begon een partij in haar oor te hijgen.
Nou ben ik een hele rustige jongen maar hier ben ik niet van gediend, en ik hoefde maar links of rechts van mij te kijken en ik wist dat het los zou gaan als ik maar het teken hoefde te geven (oude maten laat je niet afrotten).
Dus ik stap er op af en vraag waar die in godsnaam mee bezig was. Een onvoorstaanbaar gebrabbel kwam uit zn mond en begon vervolgens zijn erwtjes van spierballen te showen en iets van "je moet niet fokken jongen, je moet niet fokken, je weet niet met wie je te maken hebt jongen".
Nou ben ik zelf lichtelijk breed gebouwd en voor de duvel niet bang, dus ik zeg op harde toon dat ie met zn flikken van mn meisje af moet blijven. Begint die vent opeens wild "krav maga jonguh krav maga jonguh israelische commando jonguh" en stapt op mij in en wil mij een elleboog stoot verkopen richting mijn hoofd wat makkelijk te pareren was aangezien hij zo dronken als een tor was (van die 3 biertjes die ze in het café hadden

).
Dus ik stap weg en schop met mijn rechterbeen zijn standbeen omver, hij was namelijk net bezig een knietje te geven, wat er tamelijk lachwekkend uitzag.
Stonden zijn vrienden opeens op, dus die van mij ook. Maar voordat er uberhaupt iets gedaan wordt begint de barkeeper wild te schreeuwen dat als ze niet weggaan hij de politie belt, waarna zo'n andere garnaal zijn vriend van de grond omhooghelpt. 50 euro uit zijn portomonnee pakt voor de overlast en het hazenpad kiezen...
Klacht: Paupers die denken dat ze chuck norris zijn na een proeflesje krav maga.
Klacht 2: Paupers die niet tegen drank kunnen en de sfeer verpesten.
Klacht 3: Uitgaan op woensdagavond

Anti-klacht: Niets gemist van het nederlands elftal
Cobra4: "
Twijfelen aan de kennis van Rave. :')EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip