mensen zoals jij sla ik graag in elkaarquote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef guapo het volgende:
[..]
He Bloedkop, jij komt nog een keer de verkeerde tegen en dan ben je niet meer zo stoer op Fok!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil de template wel eens zien waarmee Michielos zijn topics aanmaakt.
Ik vind het wel grappig eigenlijk....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Echo99 het volgende:
Trollen tegen trollende trollen is zo verdrietig...
komt er ook een onder z'n steen vandaan geschetenquote:
quote:
'op fok kennen ze mij als een rustige jongen'quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Alleen kun je een aantal stukken uit de tekst ook al voorbereiden, dat scheelt weer. Dus dingen als "stop, lees door", "ik heb in vechtkampen gezeten" en "hij wenste dat hij nooit geboren was".
Die ook ja. Maar ik zie nu pas dat je in MASD's template helemaal geen tekst hoeft op te geven, dat regelt het systeem allemaal. Fe-no-me-naal!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef 16meter het volgende:
'op fok kennen ze mij als een rustige jongen'
? waarvanquote:
Je hoeft niet te lezen hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Kan een mod niet op de uitkijk staan en elke "vecht-topic" van Michielos bij voorbaat al sluiten? Of postrechten ontnemen?!?
Word een beetje moe nou van dit gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |