FOK!forum / Klaagbaak / bol.com KLACHT, niet te vertrouwen, niet klantvriendelijk
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:12
Bol.com is totaal NIET te vertrouwen en doet er ook niets aan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb onlangs een product besteld, de levertijd zou 3 - 4 werkdagen bedragen. Toen deze levertijd was verstreken stond er op de site bij bestelstatus nog steeds ''wordt verwerkt''. Dus nam ik voor de eerste keer contact met ze op, toen heb ik van bol.com een nieuwe levertijd ontvangen. Dit heb ik vervolgens een stuk of 3 á 4 keer gedaan. Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich. De laatste keer dat ze me weer een nieuwe levertijd hebben gegeven heb ik een mailtje gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in had. Toen kreeg ik heel leuk een bericht terug dat ik toch maar moest afwachten omdat het termijn nog niet verstreken was. Toen het termijn wel verstreken was, had ik mijn bestelling nog niet binnen.

Toen heb ik een brief gestuurd naar Bol.com zelf, want de telefoontjes naar de klantenservice helpen niet en kosten alleen maar geld. Ik kreeg per e-mail een reactie op mijn brief. Ze hadden de bestelling geannuleerd, na 2 maanden mij aan het lijntje te hebben gehouden. De klantenservice heeft mij door de telefoon meerdere malen beloofd dat mijn bestelling nog wel binnen zou komen. Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.

Verder stond er ook een fout op hun website, daar heb ik telefonisch meerdere keren vragen over gesteld of de prijs en het type wel klopten, en ja dit klopte, althans de klantenservice. Uit de brief die ik uiteindelijk heb mogen ontvangen bleek dat het dus niet klopte. Ik vind dit dus totaal onrechtvaardig en wil hier graag mijn onrecht aan jullie kenbaar maken.
BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
FunkyHomosapiendonderdag 19 november 2009 @ 14:13
account aanmaken om een klacht te schrijven.

jammer, echt.
UncleErniedonderdag 19 november 2009 @ 14:13
En jij denkt, kom, laat ik daar een account voor aanmaken?
hugecoolldonderdag 19 november 2009 @ 14:13
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
boem-dikkiedonderdag 19 november 2009 @ 14:14
Ik vind Bol wel chill.
#ANONIEMdonderdag 19 november 2009 @ 14:15
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
Waarschijnlijk had TS gewoon een onbestaand artikel besteld.
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:15
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten, zodat ik ook kon uiten wat ze doen en toen kwam ik hier. Ik wil mensen gewoon waarschuwen.
UncleErniedonderdag 19 november 2009 @ 14:15
Bol.com heeft een dramatisch probleem zich aan een levertijd te houden. Maar ik heb het tot nu toe altijd mijn spullen binnengehad, en het was altijd goed spul. Dus je klacht is ongegrond, huillie
#ANONIEMdonderdag 19 november 2009 @ 14:16
Ik heb ook al iets van 30x een bestelling daar geplaatst en altijd op tijd de bestelling binnen gehad. Je hebt dus waarschijnlijk pech gehad.
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:16
Ja het was volgens bol.com ook een onbestaand artikel, maar ik heb meerdere keren aan de telefoon gevraagt of het zeker dit artikel betrof en ze gaven steeds aan van ja inderdaad het klopt...Dus vandaar ben ik het er niet mee eens.
Zero17donderdag 19 november 2009 @ 14:17
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
S.Seagaldonderdag 19 november 2009 @ 14:17
Nooit meegemaakt. Bol is chill.
sunxxxdonderdag 19 november 2009 @ 14:19
Bol heb ik nou nog nooit problemen mee gehad en daar koop ik heel veel,omdat ze snel leveren,veel hebben en erg betrouwbaar zijn.
Hele fijne internet shop.
Ga er zo nog wat spellen en babyboekjes bestellen voor Sinterklaas.
mime_negertdonderdag 19 november 2009 @ 14:19
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef S.Seagal het volgende:
Nooit meegemaakt. Bol is chill.
Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 14:21
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten
Die zul je hier weinig tot geen vinden.

Ik ben altijd tevreden geweest over bol.com. Een keer werd een bestelling half geleverd. Gebeld, uitgelegd, ik kreeg mijn geld terug van de artikelen die ik nog moest ontvangen en de bestelling werd geannuleerd

Niets dan lof van mijn kant over bol.com. Ik ben er al enkele jaren een klant en nog nooit een probleem zoals jij nu zit te verkondigen.
Penisbaarddonderdag 19 november 2009 @ 14:22
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
Dit, die paar keren dat mijn bestelling later of niet kwam lag het aan TNT.
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:22
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Karinadonderdag 19 november 2009 @ 14:23
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:19 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Precies. Maar elk bedrijf kan fouten maken, hoe groter het bedrijf hoe meer fouten er gemaakt kunnen worden. Maak je voor elk akkefietje een username aan?
Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.

Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!

Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
Ron.Burgundydonderdag 19 november 2009 @ 14:23
Wat heb je dan voor product besteld?

Mijn ervaring met bol.com is juist dat alles heel goed werkt.
De_Hertogdonderdag 19 november 2009 @ 14:24
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich
Wat waarschijnlijk waar is, zeker voor electronica zijn ze ook maar een dozenschuiver volgens mij.
quote:
Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren.
Lijkt mij best netjes. Welk tegenaanbod deden ze?


Ik heb heel veel besteld bij bol.com, nooit problemen. Bij retourzendingen vergoeden ze je verzendkosten en mag je naar een antwoordnummer sturen, hier doen ze nooit moeilijk over. Twee keer gehad dat iets te laat kwam, en één keer dat dit daadwerkelijk erg was. Mailtje gestuurd, 10 euro korting gekregen. Niets mis mee, dat bol.com
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 14:24
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Waarom ga je dan op bol zitten huilen, als je al weet dat het aan de leveranciers ligt? Bol heeft je artikel geleverd, maar de leverancier doet z'n werk niet.
Pieter-utddonderdag 19 november 2009 @ 14:24
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol
mime_negertdonderdag 19 november 2009 @ 14:24
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef an0nymous het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Want ze zijn wel vaker laat geweest met de levertijd, maar dat maakt me verder ook niet zoveel uit.
Alleen de manier waarop ze dit aanpakken vind ik niet kunnen twee maanden lang volhouden dat het product er zeker wel komt en dan uiteindelijk annuleren, omdat de leveranciers het niet kunnen leveren. En dan zetten ze precies dezelfde telefoon op internet met een andere provider en dan veel duurder, zodat zij deze niet als een alternatief kunnen aanbieden vind het gewoon een rare gang van zaken. En ik maak niet persée hiervoor een profiel aan, hierdoor ben ik op deze site terecht gekomen toevallig.
Vertel eens wat meer over jezelf.
Knoflookdonderdag 19 november 2009 @ 14:25
Bol.com bestel ik altijd alles, en altijd.
Nooit problemen gehad. Zou wel echt een leveranciers probleem zijn.

Maar waarom moet je dat hier kwijt.

Radar volk gespot!
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:25
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, er worden duizenden bestellingen verwerkt, dan kan er altijd iets mis gaan.

Ikzelf heb trouwens ook alleen goede ervaringen met BOL, soms 's avonds om 9 uur of zo besteld en dan was het artikel er al de volgende ochtend!

Ik begrijp uit de OP dat het om een telefoon ging, ik las toevallig gisteren nog een topic over een telefoon die maar niet kwam en dat er schijnbaar problemen zijn met de levering van sommige mobiele telefoons (die telefoon was ergens anders besteld).
Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 14:25
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over jezelf.
"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."

Zoiets?
Echo99donderdag 19 november 2009 @ 14:26
Bol is cool. Overigens is bol niet het enige bedrijf waar je iets kan bestellen. Boeien, ze hebben een product een keer niet op tijd... Dien je ook een klacht in bij de AH als je te lang moet wachten voor de kassa? Of als de bonusaanbieding is uitverkocht? Of bij je werkgever is de koffieautomaat storing heeft? Of als de bonnetjes printer van de pinautomaat van je bank stuk is?
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:27
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."

Zoiets?
Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.
mime_negertdonderdag 19 november 2009 @ 14:27
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef an0nymous het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het raar dat ze nu dezelfde telefoon wel hebben met een andere provider, als ze een klant tevreden willen stellen had ik het meer logish gevonden als zij mij deze als alternatief hadden opgestuurd i.p.v. bestelling te annuleren.
Omdat het op papier een ander product is. Moet Bol.com ruiken of het jou om de telefoon gaat of om de provider (ivm simlock).
an0nymousdonderdag 19 november 2009 @ 14:31
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Echo99 het volgende:
Bol is cool. Overigens is bol niet het enige bedrijf waar je iets kan bestellen. Boeien, ze hebben een product een keer niet op tijd... Dien je ook een klacht in bij de AH als je te lang moet wachten voor de kassa? Of als de bonusaanbieding is uitverkocht? Of bij je werkgever is de koffieautomaat storing heeft? Of als de bonnetjes printer van de pinautomaat van je bank stuk is?
Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.
Maar ik denk dat je zelf een keer zo van het kastje naar de muur gestuurd moet worden (VOOR NIETS) tot je het zal begrijpen. Iedereen kan zijn fouten maken, maar dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen.
DjinNdonderdag 19 november 2009 @ 14:33
Nooit problemen gehad met Bol..en toch al redelijk vaak dingen daar besteld.
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 14:35
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:27 schreef an0nymous het volgende:

[..]

Een bedrijf moet de verandwoordelijkheid bij zichzelf kunnen leggen, heb ook al gehoord dat ze een keer de verantwoordelijkheid op TNT hebben geschoven.
Zodra ze een artikel uitleveren, is het in handen van de leverancier. TNT is verantwoordelijk voor het leveren van je artikel. Mocht er iets fout gaan, dan stelt bol.com een onderzoek in terwijl ze de klant vergoeden voor de geleden schade.

Zo duidelijk?
Copycatdonderdag 19 november 2009 @ 14:39
Bedankt voor het kenbaar maken van je onrecht.
Echo99donderdag 19 november 2009 @ 14:39
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef an0nymous het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, voor die andere vertraagde artikelen ging ik toch ook niet klagen.
Maar ik denk dat je zelf een keer zo van het kastje naar de muur gestuurd moet worden (VOOR NIETS) tot je het zal begrijpen. Iedereen kan zijn fouten maken, maar dan moet je geen beloftes doen die je niet na kan komen.
Wat een wijze levensles...

Hoe oud ben je? Tachtig?
Sinitidonderdag 19 november 2009 @ 15:03
Bol.com-adoratie topic
Copycatdonderdag 19 november 2009 @ 15:03
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.

Bedankt, TS!
mime_negertdonderdag 19 november 2009 @ 15:04
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik kanker op bol.com terwijl ik goed weet dat het aan de leverancier ligt."

Zoiets?
Nee, wilde eigenlijk een leuk verhaaltje van TS zelf.
De_Hertogdonderdag 19 november 2009 @ 15:04
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.
Ik net ook

Was ik toch al van plan, maar toch.
Echo99donderdag 19 november 2009 @ 15:06
BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL
Kikkerpr1nsdonderdag 19 november 2009 @ 15:07
bol.com

voor 21.00 besteld, morgen in huis!!!
Eenskijkendonderdag 19 november 2009 @ 15:11
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.

Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.

Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Echo99donderdag 19 november 2009 @ 15:14
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.

Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.

Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Oh. Blijkbaar mogen hier alleen mensen posten die dezelfde mening hebben als TS.

Wat begrijp je niet aan DISCUSSIE-forum

Voor de rest is je post totaal niet te begrijpen.
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 15:14
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.

Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.

Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Ik bestel ook wel eens een 'niet bestaand' artikel. En conform de leveringstijden heb ik het altijd op tijd binnen.
Nieuwschierigdonderdag 19 november 2009 @ 15:17
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 15:19
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.
Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.
Monolithdonderdag 19 november 2009 @ 15:21
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:11 schreef Eenskijken het volgende:
nutteloze reacties van mensen die goede ervaringen hebben met bol.

Het gaat hier om een in eerste plaats 'niet bestaand' product. Dat betekent meestal: moet uit buitenland komen, heeft geen plaatje erbij en geen beschrijving van wat dan ook. Dat het is opgenomen in de 'collectie' van bol.com is dan ook bijzonder. Met een normale zoekfunctie zul je dus ook nooit bij zo'n product terugkomen. TS heeft specifiek naar dit artikel gezocht.

Natuurlijk, alles wat 'bekend' is en op voorraad is en een je ook in de normale winkel kan vinden, zal bol.com altijd goed leveren, maar daar gaat dit topic niet over.
Bol.com is weinig uniek in hetgeen waar het hier om gaat. Bij het gros van de bedrijven is alles prima zolang er geen onverwachte problemen optreden. Op het moment dat dergelijke problemen optreden en je moet via een helpdesk / klantenservice proberen de boel op te lossen, dan begint de ellende.
Nieuwschierigdonderdag 19 november 2009 @ 15:22
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Huilie. Als zoveel mensen er goede ervaringen mee hebben zal het echt niet kut zijn.
Echt wel, schele
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 15:22
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Echt wel, schele
Het zit diep he, jongen.
LastRequestdonderdag 19 november 2009 @ 15:22
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.

Bedankt, TS!
Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"

Bij mij is altijd alles keurig op tijd geleverd, mijn moeder heeft wel hetzelfde probleem als TS geloof ik. Maar ja mijn moeder hoeft er niet om te huilen.
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 15:24
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Topic werkt inderdaad averechts, ik dacht ook meteen "Oh even kijken of er nog wat leuks op bol.com staat"

Bij mij is altijd alles keurig op tijd geleverd, mijn moeder heeft wel hetzelfde probleem als TS geloof ik. Maar ja mijn moeder hoeft er niet om te huilen.
TS is ws een labiel persoon die bij elk probleem een topic opent, wat reacties post en dan in foetus-houding gaat liggen huilen in de badkamer.
Fastmattidonderdag 19 november 2009 @ 15:27
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Webwinkels zijn allemaal kut dus Bol ook.

Meest webwinkels kennen meer service dan de grote winkelketens,.
skunkasaurdonderdag 19 november 2009 @ 15:27
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.
Wat was jouw voorstel dan?
Nieuwschierigdonderdag 19 november 2009 @ 15:30
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het zit diep he, jongen.
De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Monolithdonderdag 19 november 2009 @ 15:31
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Bij Bol.com kun je gewoon per acceptgiro betalen.
TheStigsDutchCousindonderdag 19 november 2009 @ 15:32
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:30 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De meerderheid van de webwinkels is niet eens goed beveiligd bij Ideal betalingen. Dat vind ik nogal kut ja
Wil nog niet zeggen dat dat bij bol ook zo is. Ik betaal altijd IDeal, en nog geen enkel probleem gehad.
karr-1donderdag 19 november 2009 @ 15:57
Bol.com is geweldig, nooit problemen mee gehad.
Echo99donderdag 19 november 2009 @ 15:58
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:57 schreef karr-1 het volgende:
Bol.com is geweldig, nooit problemen mee gehad.
Nutteloze reacties hier van mensen die alleen goed ervaringen heb met bol.com
Mellow_donderdag 19 november 2009 @ 16:44
Ik heb 1 keer gehad dat een besteld artikel niet leverbaar bleek te zijn, heb ik 1 mailtje over gestuurd toen de geschatte levertijd verstreken was en ik had de volgende dag m'n geld al terug.
egeltje1985donderdag 19 november 2009 @ 19:49
Bij zo'n levertijd van 3-4 weken staat toch ook dat ze het product zelf niet hebben en dat het dus maar een vage indicatie is?
Drinkydonderdag 19 november 2009 @ 20:02
Mensen die een account aanmaken om een serieus topic in KLB te openen
Saaaaabdonderdag 19 november 2009 @ 20:03
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Drinky het volgende:
Mensen die een account aanmaken om een serieus topic in KLB te openen
Volgens mij blijft TS hier hangen, en is over enkele weken een zeer gewaardeerde kwaliteitsuser. Let op m'n woorden.
Drinkydonderdag 19 november 2009 @ 20:16
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Volgens mij blijft TS hier hangen, en is over enkele weken een zeer gewaardeerde kwaliteitsuser. Let op m'n woorden.
En wat als dat niet zo is?
egeltje1985donderdag 19 november 2009 @ 20:23
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:16 schreef Drinky het volgende:

[..]

En wat als dat niet zo is?
Dan weet je op wiens woorden je niet meer hoeft te letten. win-win dus.
TJDoornbosdonderdag 19 november 2009 @ 20:35
Voorlopig hebben ze mij weer goed geholpen aan een kadootje voor mn vriendin dus geen klachten over BOL
zovtydonderdag 19 november 2009 @ 20:36
Ik vertrouw m'n leven nog wel toe aan bol.com. En de keren dat ik hun klantvriendelijkheid nodig had hebben ze me altijd uitstekend geholpen.
Onterechte klacht.
Drinkydonderdag 19 november 2009 @ 20:40
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dan weet je op wiens woorden je niet meer hoeft te letten. win-win dus.
ja poepoe, daar win ik echt mee inderdaad
GSPdonderdag 19 november 2009 @ 20:41
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Bol wel chill.
idd, Bol is een van de weinige winkels, waar ik niks over te klagen heb. Veel gekocht en verkocht via Bol.
Sj0rSzdonderdag 19 november 2009 @ 20:45
Voor TS is het inderdaad vervelend, maar zelf heb ik alleen goede ervaringen met bol.com Soms is een levering wat later dan eigenlijk gepland is, maar ik heb al mijn producten tot nog toe ontvangen.
Panda72donderdag 19 november 2009 @ 20:47
Helaas voor TS ook een tevreden klant.

Is TS een gefrustreerde ex werknemer misschien?
TheStigsDutchCousinvrijdag 20 november 2009 @ 08:13
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Panda72 het volgende:
Helaas voor TS ook een tevreden klant.

Is TS een gefrustreerde ex werknemer misschien?
Zou goed kunnen. Ik heb inmiddels mijn pre-order van AC2 Black Edition ontvangen die ik in mei of juni al besteld had bij bol.com. Dus niks dan lof
Phones666vrijdag 20 november 2009 @ 08:33
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
Ik ook niet, alles prima op tijd binnen.
TheStigsDutchCousinvrijdag 20 november 2009 @ 08:35
Wat een faal-topic voor TS is het eigenlijk geworden. En nu krijgt ie niet te horen wat ie wil horen en blijft ie al zuigend op z'n duim weg. Beetje zwak.
karr-1vrijdag 20 november 2009 @ 10:03
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Nutteloze reacties hier van mensen die alleen goed ervaringen heb met bol.com
Voorlopig zijn de positieve reacties in de meerderheid.
morningstormvrijdag 20 november 2009 @ 10:13
ik snap je klacht niet..
Karinavrijdag 20 november 2009 @ 10:24
Backfire topic
QueenOfHearts_4vrijdag 20 november 2009 @ 10:32
Bol.com is inderdaad niet altijd heel fijn met bestellingen die niet door kunnen gaan.

Maar ik heb niks te klagen hoor, krijg mijn pakketjes meestal netjes binnen, meestal nog te vroeg.
Zo had ik laatst drie boeken besteld, levertijd: 3 tot 5 dagen. Wanneer ik ze binnen had? De volgende dag.
Panda72vrijdag 20 november 2009 @ 10:39
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
Wat een faal-topic voor TS is het eigenlijk geworden. En nu krijgt ie niet te horen wat ie wil horen en blijft ie al zuigend op z'n duim weg. Beetje zwak.
inderdaad
Copycatvrijdag 20 november 2009 @ 18:20
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ik heb meteen iets besteld bij Bol.com.

Bedankt, TS!
En mijn pakketje lag vandaag al op de deurmat.
Fastmattizondag 22 november 2009 @ 21:28
Worden die 5-7 werkdagen echt 7 werkdagen. Had gehoopt dat mijn pakje gisteren wel op de hier zou zijn
Laviathanzondag 22 november 2009 @ 21:33
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef S.Seagal het volgende:
Nooit meegemaakt. Bol is chill.
dit
MaximumRushzondag 22 november 2009 @ 22:17
Ik weet niet of jij wel eens te maken hebt gehad met een leverancier?

Leverancier zijn erg afhankelijk van hun klanten, vooral de grote zoals bol.com. Wanneer ze een product niet kunnen leveren dan vertellen ze dat natuurlijk niet, want dat gaat bol.com gewoon op naar de volgende leverancier. Daarom stellen ze het maar steeds uit en probeert de leverancier er alles aan te doen om de producten alsnog binnen te krijgen. Jij bent daar uiteindelijk de dupe van, en daar kan bol.com helemaal niks aan doen.
Q.zondag 22 november 2009 @ 22:18
Nog nooit problemen gehad met BOL.com. Samenvatting: TS is een huilie.
Fhazondag 22 november 2009 @ 22:22
Bol.com
En als er dan een keer iets niet goed gaat komen ze met prima voorstellen of je krijgt gewoon je geld terug
swaffelsmurfzondag 22 november 2009 @ 22:37
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef an0nymous het volgende:
Ik zocht mensen met soortgelijke klachten, zodat ik ook kon uiten wat ze doen en toen kwam ik hier. Ik wil mensen gewoon waarschuwen.
het is hier wel FOK!
vogeltjesdanszondag 22 november 2009 @ 22:38
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:15 schreef UncleErnie het volgende:
Bol.com heeft een dramatisch probleem zich aan een levertijd te houden. Maar ik heb het tot nu toe altijd mijn spullen binnengehad, en het was altijd goed spul. Dus je klacht is ongegrond, huillie
Tja als je iets bestelt voor een verjaardag en komt dan te laat...
karr-1maandag 23 november 2009 @ 09:34
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tja als je iets bestelt voor een verjaardag en komt dan te laat...
Dat soort dingen zou ik ook ruim van tevoren bestellen en niet op de laatste dag.
Fastmattimaandag 23 november 2009 @ 22:04
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Fastmatti het volgende:
Worden die 5-7 werkdagen echt 7 werkdagen. Had gehoopt dat mijn pakje gisteren wel op de hier zou zijn
Hij wordt morgen verstuurd
Tiemiemaandag 23 november 2009 @ 22:05
heb geen klachten over bol, ja soms wat duurder, maar de levertijden zijn altijd wel oke
vogeltjesdanswoensdag 25 november 2009 @ 18:25
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:34 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat soort dingen zou ik ook ruim van tevoren bestellen en niet op de laatste dag.
Dan komt ie dus te vroeg. En dat is eigenlijk precies hetzelfde.

Waarom heb je een "voor 21:00 besteld de dag erna in huis" service als je die garantie toch niet na kunt komen
Fastmattiwoensdag 25 november 2009 @ 18:26
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hij wordt morgen verstuurd
Niet dus
Kafka.woensdag 25 november 2009 @ 18:39
Bol.com
newClearwoensdag 25 november 2009 @ 18:45
Waarom zou het niet aan de leveranciers liggen als ze dat zeggen?

Conspiracy?
tennisracketwoensdag 25 november 2009 @ 19:46
quote:
BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
Ok, ik zal er niet meer bestellen
gatewaywoensdag 25 november 2009 @ 19:48
TS had zeker de N96 besteld die nog nergens leverbaar is???
silenthunter5woensdag 25 november 2009 @ 19:51
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef an0nymous het volgende:
Bol.com is totaal NIET te vertrouwen en doet er ook niets aan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb onlangs een product besteld, de levertijd zou 3 - 4 werkdagen bedragen. Toen deze levertijd was verstreken stond er op de site bij bestelstatus nog steeds ''wordt verwerkt''. Dus nam ik voor de eerste keer contact met ze op, toen heb ik van bol.com een nieuwe levertijd ontvangen. Dit heb ik vervolgens een stuk of 3 á 4 keer gedaan. Elke keer schuiven ze de schuld af op de leveranciers, ze nemen geen enkele schuld op zich. De laatste keer dat ze me weer een nieuwe levertijd hebben gegeven heb ik een mailtje gestuurd dat ik er geen vertrouwen meer in had. Toen kreeg ik heel leuk een bericht terug dat ik toch maar moest afwachten omdat het termijn nog niet verstreken was. Toen het termijn wel verstreken was, had ik mijn bestelling nog niet binnen.

Toen heb ik een brief gestuurd naar Bol.com zelf, want de telefoontjes naar de klantenservice helpen niet en kosten alleen maar geld. Ik kreeg per e-mail een reactie op mijn brief. Ze hadden de bestelling geannuleerd, na 2 maanden mij aan het lijntje te hebben gehouden. De klantenservice heeft mij door de telefoon meerdere malen beloofd dat mijn bestelling nog wel binnen zou komen. Ook deden zij mij een voorstel om een toestel van 100 euro duurder te kopen, met 15 euro korting. Hier was ik het dus niet mee eens want alleen aan het bellen naar de klantenservice was ik al zo'n 15 euro kwijt. Ik heb toen een ander voorstel gedaan, waar zij het niet mee eens waren. Of ik nam het toestel dat zij wilden dat ik nam, of niets.

Verder stond er ook een fout op hun website, daar heb ik telefonisch meerdere keren vragen over gesteld of de prijs en het type wel klopten, en ja dit klopte, althans de klantenservice. Uit de brief die ik uiteindelijk heb mogen ontvangen bleek dat het dus niet klopte. Ik vind dit dus totaal onrechtvaardig en wil hier graag mijn onrecht aan jullie kenbaar maken.
BOL.COM IS NIET TE VERTROUWEN.
waarom reageerd niemand nou gewoon normaal op zulke berichten, IK begrijp je frustratie ik zou dit namelijk ook erg irritant vinden maar ze hebben je immers wel een optie gegeven emt 15 euro korting dat vind ik toch best netjes.
karr-1woensdag 25 november 2009 @ 19:56
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan komt ie dus te vroeg. En dat is eigenlijk precies hetzelfde.

Waarom heb je een "voor 21:00 besteld de dag erna in huis" service als je die garantie toch niet na kunt komen
Beter te vroeg dan te laat
Echo99woensdag 25 november 2009 @ 20:04
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Voorlopig zijn de positieve reacties in de meerderheid.
Psst.. was een grapje
deepartwoensdag 25 november 2009 @ 20:28
Lol TS denkt dat dit topic nummer 1 op google komt te staan
Nieuwschierigwoensdag 25 november 2009 @ 22:57
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:28 schreef deepart het volgende:
Lol TS denkt dat dit topic nummer 1 op google komt te staan
Als je googled op bol com klachten staat het dat ook. Plus een zooi andere bol bash topics op Fok
TheStigsDutchCousindonderdag 26 november 2009 @ 10:37
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef silenthunter5 het volgende:

[..]

waarom reageerd niemand nou gewoon normaal op zulke berichten, IK begrijp je frustratie ik zou dit namelijk ook erg irritant vinden maar ze hebben je immers wel een optie gegeven emt 15 euro korting dat vind ik toch best netjes.
Je kan het wel begrijpen, maar dat hij nu net last van dit alles heeft en een grote meerderheid niet, wil nog niet zeggen dat bol.com helemaal niet te vertrouwen is.
Fastmattidonderdag 26 november 2009 @ 11:08
quote:
Op woensdag 25 november 2009 18:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Niet dus
Kut Bol.com. Product staat inmiddels al drie dagen als voorgemeld bij de TNT Eensch met TS.
AMDBdonderdag 26 november 2009 @ 11:24
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Kut Bol.com. Product staat inmiddels al drie dagen als voorgemeld bij de TNT Eensch met TS.
Mailtje sturen en dan annuleren ze de bestelling.

Had er laatst ook last van, voorgemeld bij TNT maar verder gebeurde er niks. Mailtje deur uitgedaan, snel reactie dat ik nog een dagje moest wachten en als er dan nog niks binnen was weer mailen. Weer gemaild en toen hebben ze bestelling geannuleerd en geld teruggestort. Toen heb ik bestelling opnieuw geplaatst en omdat de kortingscode al een keer gebruikt was kon ik deze niet weer gebruiken, weer mailtje naar klantenservice en deze hebben toen beloofd de korting later terug te laten storten als ik ze het ordernummer zou mailen. Geld stond paar dagen later weer op m'n rekening, zeer netjes van ze
BobbyBdonderdag 26 november 2009 @ 11:40
Ah, dus omdat je bij 1 artikel fout gaat is Bol meteen helemaal niet te vertrouwen? Ik bestel al jaren m'n spul bij hun en nog nooit problemen gehad. Zelfs zonder problemen dingen kunnen retourneren en in veel gevallen kreeg ik m'n spullen veel eerder dan de levertijd indicatie.

Daarbij had je natuurlijk ook gewoon de bestelling kunnen annuleren.
BobbyBdonderdag 26 november 2009 @ 11:43
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:08 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Kut Bol.com. Product staat inmiddels al drie dagen als voorgemeld bij de TNT Eensch met TS.
Kan natuurlijk ook fout zijn gegaan bij TNT. Laatst bij een webshop wat besteld. Diezelfde dag nog verstuurd volgens hen en in T&T kon ik zien dat het was voorgemeld. Uiteindelijk bleek het product te zijn "kwijt geraakt" (lees: het staat nu bij een medewerker van TNT thuis).
Fastmattidonderdag 26 november 2009 @ 11:48
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook fout zijn gegaan bij TNT. Laatst bij een webshop wat besteld. Diezelfde dag nog verstuurd volgens hen en in T&T kon ik zien dat het was voorgemeld. Uiteindelijk bleek het product te zijn "kwijt geraakt" (lees: het staat nu bij een medewerker van TNT thuis).
Vrees het ook. Net een mailtje naar Bol.com gestuurd, ben benieuwd hoe en hoe snel ze het oplossen. Moet dit pakketje wel voor de 5 december hebben.
Nieuwschierigdonderdag 26 november 2009 @ 17:48
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vrees het ook. Net een mailtje naar Bol.com gestuurd, ben benieuwd hoe en hoe snel ze het oplossen. Moet dit pakketje wel voor de 5 december hebben.
Hoezo? Ben je dan jarig?
Sinitidonderdag 26 november 2009 @ 17:50
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hoezo? Ben je dan jarig?
Sinterklaas, flapdrol.
mime_negertdonderdag 26 november 2009 @ 17:53
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef Siniti het volgende:

[..]

Sinterklaas, flapdrol.
Die is op 6 december jarig, flapdrol.
Koko_Bananadonderdag 26 november 2009 @ 17:54
bol.com
leetzorsdonderdag 26 november 2009 @ 17:55
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met bol.com
Mellow_donderdag 26 november 2009 @ 22:35
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Die is op 6 december jarig, flapdrol.
Hij ging op 6 december dood, flapdrol.
Fastmattidonderdag 26 november 2009 @ 22:37
Ik vrees dat de TNT mijn pakje 'kwijt' is.
Fastmattivrijdag 27 november 2009 @ 16:25
Ze zijn hem dus echt kwijt. Bedrag wordt teruggestort, maar nu heb ik dus een probleem. Andere webshop zegt dat ze binnen 2 dagen kunnen leveren dus ik hoop dat het op tijd is.
Gokhan03vrijdag 27 november 2009 @ 16:29
Ze hebben nou eenmaal geen fleshlights daar te koop.
mirvedvrijdag 27 november 2009 @ 16:31
bij bol.com al vaak besteld altijd snel binnen gehad. Prima service.

Vriend van me had er een xbox gekocht + 4 spellen. Die xbox is toen kapot gegaan, hij had hem ingestuurd ter reparatie en is toen door TNT kwijt geraakt. Toen kreeg hij het hele bedrag terug (dus ook wat hij voor die spellen toen betaald had). Kon die zich een nieuwe kopen + wat nieuwe spellen.
Fastmattivrijdag 27 november 2009 @ 16:35
Dat is leuk, maar ik bestel hier een product drie weken van te voren om te voorkomen dat ik zonder cadeau zit. Levertijd is 5-7 werkdagen en vervolgens komt het pakket dus niet aan. Nu zijn er dus nog maar een paar dagen over om het cadeau te regelen.
BobbyBvrijdag 27 november 2009 @ 16:56
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef Fastmatti het volgende:
Dat is leuk, maar ik bestel hier een product drie weken van te voren om te voorkomen dat ik zonder cadeau zit. Levertijd is 5-7 werkdagen en vervolgens komt het pakket dus niet aan. Nu zijn er dus nog maar een paar dagen over om het cadeau te regelen.
Als het komt omdat TNT z'n meuk kwijt raakt is het niet echt eerlijk om Bol daarop af te rekenen. Natuurlijk zouden ze een meet betrouwbare pakketdienst in de arm nemen, maar dan ga je ook weer meer betalen voor je verzendkosten.
mime_negertvrijdag 27 november 2009 @ 16:57
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef Mellow_ het volgende:

[..]

Hij ging op 6 december dood, flapdrol.
Echt?
skunkasaurvrijdag 27 november 2009 @ 17:00
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:57 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Echt?
Wat sneu. Hij stierf op zijn naamdag.
Fastmattivrijdag 27 november 2009 @ 17:16
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als het komt omdat TNT z'n meuk kwijt raakt is het niet echt eerlijk om Bol daarop af te rekenen. Natuurlijk zouden ze een meet betrouwbare pakketdienst in de arm nemen, maar dan ga je ook weer meer betalen voor je verzendkosten.
Ik zal een topic aanmaken

TNT