Ja southpark er kwam een aanslag in fantasyworld ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 01:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Was er iets leuks op Comedy Central?
Ik zit altijd maar een beetje te kijken op Southparkstudiosquote:Op donderdag 19 november 2009 01:48 schreef Dionysiou het volgende:
Hahaha
Why?
[..]
Ja southpark er kwam een aanslag in fantasyworld ofzo
Zag er geinig uit, ga zo weer kijken
Misschien is de laptop beneden, dat zal heul tof zijn. Mijn TV op deze kamer is kapot. Over 3 weekies een nieuwe.
PUB rocksquote:Op donderdag 19 november 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh nachtchattop puberts, ga zo door!
Ik dacht eerst dat jij altijd Moderator was in KLBquote:Op donderdag 19 november 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh nachtchattop puberts, ga zo door!
Ze heeft gewoon heel veel klachten, daarom lijkt het net alsof ze door moddereter is.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij altijd Moderator was in KLBKwas toch een beetje mis
Nee gekkiequote:Op donderdag 19 november 2009 01:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij altijd Moderator was in KLBKwas toch een beetje mis
Ja. Wel oké.quote:
Klinkt inderdaad niet geslaagd.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Wel oké.
Ik werd dus uiteindelijk om half 4 opgehaald.
Nja, rond 6 uur waren we in Brussel, en om 7 uur waren we bij de zaal.Fackin 10 euro om te parkeren.
Oké. Toen wat gaan eten bij een pizzeria. Gewoon facking 16 euro voor een pizza.
Richting de zaal, was het voorprogramma bezig. Mochten we niet naar binnen omdat de zaal vol was.
We mochten alleen naar de tribunes. Ja. Fack dat. Dus ik al mn charmes in de strijd gegooid.
Nja. Voorprogramma was wel oké. Toen kwam The Prodigy. Facking veel gekke belgen daar.
Echt, die moshpits waren niet te ontwijken, en ik heb er een grafhekel aan.
So. Uiteindelijk was de oorpiercing van een vriendin er half uitgescheurd door zo'n mongool dus gingen we even weg.
Daarna zijn we op een iets rustiger stuk gaan staan. Was om 23:00 afgelopen ofzo. En ben nu thuis.![]()
Dat was mijn dag verslag.
Nee gek.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet geslaagd.
¤16,- voor een pizza? Gekke Belgen.
Nja, jij gaat zo je bedje in neem ik aan, je moet er vroeg uit
Ohhhhhh, das chill!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee gek.Morgen om 12:00 op school zijn. Wil even douchen en alles dus om 10:00 mn bed uit.
![]()
De heen en terugreis met ons huurautotje was wel heel erg vet.
Heenreis stond er metal muziek op van een iPhone.Dus ik werd gek.
Terugreis heb ik mijn iPod op de speakers gezet en heb ik ze echte muziek laten horen.
Zeker chill.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ohhhhhh, das chill!![]()
Wat voor autotje was het nou, ik vroeg het die middag ook al toen zei je niks![]()
Haha toch geen Beyoncé enzo he?
Ik ga zo even richting beneden TV kijken. Ik sliep om 17.30 tot 00.50. Was zo moe en pijn.
Aight!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zeker chill.
[ afbeelding ]
Hyundai I10![]()
Euhm. Nee. Mutemath, Robyn, Mika, Sensation, La Roux, The Fray.Vanalles.
Aah. Hopen dat je je snel beter voelt.
Ik ga maar eens slapen denk ik.
Sweet dreams hon.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Weltrusten Schatjes.
Droom zacht!
Oven + Pizzaquote:Op donderdag 19 november 2009 02:04 schreef Elmostyle het volgende:
Chocolade verslaving 's avondsEn kheb geen zin om nog brood klaar te gaan maken ofzo voor honger
Of iemand hier tips
Hmm Pizza zou kunnen, Frikandellen hebben ze helaas nog niet uitgevonden op Maltaquote:Op donderdag 19 november 2009 02:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oven + Pizza
Frikadellen bakken
Trustequote:Op donderdag 19 november 2009 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga lekker slapen![]()
om half10 eruit![]()
jooo
Vooral krokettenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:11 schreef Dionysiou het volgende:
@ Noel
Slaap lekker
@ Elmo
Haha arme jij.
Wat zul jij in NL genieten van je Frikadellen.
Je maakt me honger!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:13 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Vooral krokettenDie zijn lekkerder
En frietjes speciaal en satesaus
En Nibbits
En Drop
Is dat slim pizza te gaan eten als je ziek bentquote:Op donderdag 19 november 2009 02:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je maakt me honger!
Ik gooi er zo wel een pizza in. Heb nog niks gegeten. Ziek zijn.
Ik eergisteren 2012 :p Echt topfilm ook, ff naar die imdb link kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Gisteren de film "In Bruges" gezien. Kan hem iedereen aanraden!
http://www.imdb.com/title/tt0780536/
Belgie is toch wel heel wat toffer dan Nederland in veel opzichten.
Zoals?quote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Een dame komt ons vergezellenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Gisteren de film "In Bruges" gezien. Kan hem iedereen aanraden!
http://www.imdb.com/title/tt0780536/
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.quote:
Maar maarquote:Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef capricia het volgende:
[..]
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.
- Er is in Belgie veel meer ruimte dan in Nederland en men kijkt minder op je vingers. Zo kun je in Belgie nogal wat airsoft spelen. Een real life game wat in NL verboden is.
- Belgie heeft ook meer natuur. De Utrechtse heuvelrug haalt het echt niet bij de Ardennen.
En ik ben nog wel Nederlandse...
Ik denk dat ik die pizza maar ff laat zittenquote:Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef Dionysiou het volgende:
Pizza heb ik nu trek in Elmo
Ik ga deze week ook 2012 kijken
Oja, en in Nederland weten ze tenminste hoe ze auto moeten rijden(De meesten dan tochquote:Op donderdag 19 november 2009 02:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar maarIn belgie hebben ze nog wel datalimieten
HA, En Nederland niet, en Nederland heeft wiet, Woei, bij deze heeft nederland dik gewonnen
Ja, dat vind ik ook heel apart. In Nederland mag je jezelf kapot blowen, maar een spelletje met nep-wapens mag niet...quote:Op donderdag 19 november 2009 02:24 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Maar maarIn belgie hebben ze nog wel datalimieten
HA, En Nederland niet, en Nederland heeft wiet, Woei, bij deze heeft nederland dik gewonnen
Daar ben ik het wel mee eens...hoewel het wat dat betreft zelfs nog beter is in Duitsland..quote:Op donderdag 19 november 2009 02:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oja, en in Nederland weten ze tenminste hoe ze auto moeten rijden(De meesten dan toch), in tegenstelling tot Belgie.
Woopsdriedubbelpost
![]()
-In veel landen woon je slechter dan in Nederland. In UK heb je ook veel rijtjeshuizen, en in veel grote steden in Europa is het leven gewoon slecht, qua huizen. Misschien bevalt je de bouwstijl niet helemaal, maar toch zit er een bepaalde kwaliteit aan nederlandse bouw.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:22 schreef capricia het volgende:
[..]
- De manier waarop ze hun huizen bouwen. Geen rijtjes woningen zoals bij ons, maar gewoon vrijstaand op eigen grond. Denk wel eens dat rijtjeshuizen van 3 ton een typisch een Nederlands trekje zijn.
- Er is in Belgie veel meer ruimte dan in Nederland en men kijkt minder op je vingers. Zo kun je in Belgie nogal wat airsoft spelen. Een real life game wat in NL verboden is.
- Belgie heeft ook meer natuur. De Utrechtse heuvelrug haalt het echt niet bij de Ardennen.
En ik ben nog wel Nederlandse...
Waarschijnlijk denk je van die ruimte omdat je in de randstad woon, ik ben op dit moment in Malta, maar normaalgesproken in Zeeland ongeveer 2 a 3 km van de Belgische grens vandaan. wij hebben gewoon een normale tuin enzo, ruimte tussen huizen etc, gewoon normaalquote:Op donderdag 19 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook heel apart. In Nederland mag je jezelf kapot blowen, maar een spelletje met nep-wapens mag niet...![]()
En we hebben allemaal een postzegeltuintje.
Nou woon ik wel in de randstad, maar ik heb vaak zo het gevoel dat er in Belgie veel meer natuur en ruimte is. Is dat ook zo?
Ja dat is een beetje een vergelijking. Randstad en Belgiequote:Op donderdag 19 november 2009 02:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou woon ik wel in de randstad, maar ik heb vaak zo het gevoel dat er in Belgie veel meer natuur en ruimte is. Is dat ook zo?
Ehh...ik geloof dat Elmo het had over dat we wel kunnen rijden hier in nl.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens...hoewel het wat dat betreft zelfs nog beter is in Duitsland..
We zijn in NL de een-na-slechtste op dat gebied.
Dat hutjemutje op elkaar is idd in Antwerpen/ Brussel zo. En dan heb je het wel gehad in Belgie.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk je van die ruimte omdat je in de randstad woon, ik ben op dit moment in Malta, maar normaalgesproken in Zeeland ongeveer 2 a 3 km van de Belgische grens vandaan. wij hebben gewoon een normale tuin enzo, ruimte tussen huizen etc, gewoon normaal
Oja, en van die wiet is idd gewoon raar dat dat wel mag en geen airsoftGeef ik je gelijk in
![]()
Toen jij in Brussel bijv. was, dan is het toch ook gewoon ver hetzelfde als in de randstat, ook alles hutjemutje op elkaar gebouwd?
Ik denk als ik wat ouder ben, dan vertrek ik uit Zeeland naar randstad(Of buitenland, malta hier bevalt heel goed). Zeeland is doodsaai, ik vind de grote stad echt helemaal super en veel leukerquote:Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat hutjemutje op elkaar is idd in Antwerpen/ Brussel zo. En dan heb je het wel gehad in Belgie.
Het is dus een beperkt gebied. In NL heb je de randstad en das best groot en daar woont iedereen zo.
Poker face!quote:Op donderdag 19 november 2009 02:33 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
JahDie whales laatst was vet
Khad vanochtend wle harde broodjes gekocht, ik heb er nog 1'tje, maar die is ondertussen waarschijnlijk ontzettend taaiquote:Op donderdag 19 november 2009 02:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Poker face!
Heb toch maar een broodje kaas naar binnen gewerkt
Hmm, dat heb ik eigenlijk nog nooit gekken, zelfs nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 november 2009 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
Haha oke.
Er is nu Malcolm of the middle.
Weet niet of dat leuk is. Had liever nog een south park of family guy
Oh..quote:Op donderdag 19 november 2009 02:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik eigenlijk nog nooit gekken, zelfs nog nooit van gehoordKzit me helemaal dood te ergeren aan wordpress
Sorry voor mijn wat late antwoordquote:Op donderdag 19 november 2009 02:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh..
Tis wel geinig haha
Wij zijn nachtbagerars whaha.
Wordpress whats that?
Skypenquote:Op donderdag 19 november 2009 03:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Sorry voor mijn wat late antwoordKwas ff aan 't skypen, Wordpress is een blogsteem :p http://www.wordpress.com zijn van die blogs e.d. :p
Nachtbagger
Ik Skype meer dan ik msnquote:Op donderdag 19 november 2009 03:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Skypen
Vroeger deed ik ook heeeel veel skypen
In de zomervakantie vooral
Ik ook vroegah.. de goede oude tijdquote:
Hyves doe ik niet zoveel eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 03:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ook vroegah.. de goede oude tijd
Bleef maar door lullen. Tegenwoordig Hyves en MSN en FOK!
En dit: I Am An Air Traffic Controller 3
Haha oke.quote:Op donderdag 19 november 2009 03:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hyves doe ik niet zoveel eigenlijk, MSN en FOK wel
hmm is ff kijken, nu ik heeeul ff snel heb gekeken ziet er wel leuk uit :p
Kzal morgen is gaan kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 03:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha oke.
Tis een heul tof spelletje!
Elmo, ga je me jaloers maken?quote:Op donderdag 19 november 2009 03:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kzal morgen is gaan kijkenNu ga ik misschien toch maar eens proberen te maffen
Naahquote:Op donderdag 19 november 2009 03:58 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Elmo, ga je me jaloers maken?
Over 1 uur moet ik de kranten weer ophalen en bezorgen
Dankje.quote:Op donderdag 19 november 2009 03:59 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NaahIig heel veel sterkte
't is hier in Malta op 't moment maar supermistig xD
Ik ben iig maffen, ga jij je spelletje maar spelenLater
Oehhquote:Op donderdag 19 november 2009 04:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dankje.
Slaap lekker en tot de volgende baggernacht maar he. Want morgen om 00:00 ben ik 17
Sweet dreamsquote:Op donderdag 19 november 2009 04:04 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OehhIk ga 't proberen te onthouden
zwaai
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Tuurlijk
En nu is het tijd om naar school te gaan.
sepo de aidspatientquote:Op donderdag 19 november 2009 08:48 schreef Bravebart het volgende:
Fipo de clown.
quote:
Ik heb gehoord dat Noortje. jou heul lief vindquote:
Emo Noortje bedoel je ? Who cares.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Noortje. jou heul lief vind
Nee, het klopt van geen kanten volgens mijquote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef -SG- het volgende:
Klopt deze zin?
'Waardoor we misschien wel een hoger punt zouden kunnen hebben gehaald'
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Emo Noortje bedoel je ? Who cares.
Hoeveel werkwoorden wil je in een zin stoppen Bami.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef -SG- het volgende:
Klopt deze zin?
Oh, ik dacht dat ik er te weinig in had gestopt.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:30 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hoeveel werkwoorden wil je in een zin stoppen Bami.
Waardoor we misschien wel een hoger punt gehaald zouden kunnen hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef -SG- het volgende:
Klopt deze zin?
quote:Op donderdag 19 november 2009 09:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Emo Noortje bedoel je ? Who cares.
Niet hopen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
![]()
Die Noortje. waar jij altijd ''ok'' tegen zegt als ik het heel goed begreep. Ik begon op jou te lijken.![]()
Why notquote:
Haha dit meen je niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
![]()
Die Noortje. waar jij altijd ''ok'' tegen zegt als ik het heel goed begreep. Ik begon op jou te lijken.![]()
Im seriousquote:
Heel FOK! is een groot huillie bende.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat een huilie is het toch ook.
Maar ik wil niet afgestempeld worden als een KingGonequote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wat een huilie is het toch ook.
Huilt Bami vaak :$?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heel FOK! is een groot huillie bende.
Wie?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik wil niet afgestempeld worden als een KingGone
Ik ben godverdomme Dionysiou
Gezondheid.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik wil niet afgestempeld worden als een KingGone
Ik ben godverdomme Dionysiou
Ja dat enequote:
okquote:
Boh had jouw reactie niet gezien, sorry schatjequote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Homo, waarom zeg je alleen hoi tegen haar.
Hoi.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Boh had jouw reactie niet gezien, sorry schatje.
Hoi.
Heb je me vandaag al gespot?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:11 schreef MarkM het volgende:
[..]
Homo, waarom zeg je alleen hoi tegen haar.
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Heb je me vandaag al gespot?
Ik moet nog zienquote:
Net een half uurtje bezig.quote:
Dus jij zat in dezelfde busquote:
Hij was op het busstation.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Waar is mn wannabee nu weer?
Getinte gozer? Daar zat ik niet naastquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, jij zat achter de deur. Met zo'n getinte gozer naast je. Die gast lijkt op T_Y.
Ja, naast je aan de andere kant dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Getinte gozer? Daar zat ik niet naast... Ik zat alleen op een stoeltje
Zal ik eens doen. Anders maak ik wel een foto! Hij lijkt echt terig veel op je.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vraag de volgende x even zn naam
ik ben Nieuwegein vandaag nog niet uitgeweest.
Was al vanaf 9 uur bezig, + afleiding van FOK!, klein uurtje aan gewerkt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
[..]
Viel weinig te reflecteren zo te zien.
Jij doelt dus op die klasgenoot van mequote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Anders maak ik wel een foto! Hij lijkt echt terig veel op je.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 november 2009 10:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Anders maak ik wel een foto! Hij lijkt echt terig veel op je.
Hay!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Wel oké.
Ik werd dus uiteindelijk om half 4 opgehaald.
Nja, rond 6 uur waren we in Brussel, en om 7 uur waren we bij de zaal.Fackin 10 euro om te parkeren.
Oké. Toen wat gaan eten bij een pizzeria. Gewoon facking 16 euro voor een pizza.
Richting de zaal, was het voorprogramma bezig. Mochten we niet naar binnen omdat de zaal vol was.
We mochten alleen naar de tribunes. Ja. Fack dat. Dus ik al mn charmes in de strijd gegooid.
Nja. Voorprogramma was wel oké. Toen kwam The Prodigy. Facking veel gekke belgen daar.
Echt, die moshpits waren niet te ontwijken, en ik heb er een grafhekel aan.
So. Uiteindelijk was de oorpiercing van een vriendin er half uitgescheurd door zo'n mongool dus gingen we even weg.
Daarna zijn we op een iets rustiger stuk gaan staan. Was om 23:00 afgelopen ofzo. En ben nu thuis.![]()
Dat was mijn dag verslag.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee gek.Morgen om 12:00 op school zijn. Wil even douchen en alles dus om 10:00 mn bed uit.
![]()
De heen en terugreis met ons huurautotje was wel heel erg vet.
Heenreis stond er metal muziek op van een iPhone.Dus ik werd gek.
Terugreis heb ik mijn iPod op de speakers gezet en heb ik ze echte muziek laten horen.
Ja, hij zat naast zo'n übernerd.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij doelt dus op die klasgenoot van me
Heb m nooit echt gezien, of ik herinner me het niet meerquote:Op donderdag 19 november 2009 10:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, hij zat naast zo'n übernerd.Hij lijkt op T_Y hč?
Hmja.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
Dus ongeveer een mager 6je?
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Tijgertje. het volgende:
En ze hadden daar geen rookverbod. Dus iedereen stond daar te roken en te blowen.![]()
Alles stonk.
Rookverbod is netquote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Tijgertje. het volgende:
En ze hadden daar geen rookverbod. Dus iedereen stond daar te roken en te blowen.![]()
Alles stonk.
Ben je zo lelijk zonder make-up dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Omijngod. Anders maak je met de cam even een foto zonder make up en met make up.
Tering.
Ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk zonder make-up dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oké. Niet heel lelijk dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Is heul niet zo.
90% loopt te klagen hoe afgrijselijk eng ze wel niet zijn zonder make-upquote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vrouwen die lijden aan een verknipt zelf imago.
Dat weten we, maar je bent totaal niet lelijk zonderquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 10:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Niet heel lelijk dan.Maar ik hou wel van make up.
Ik ben eng mét makeup!quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 11:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
90% loopt te klagen hoe afgrijselijk eng ze wel niet zijn zonder make-up
Ik heb nog software ontwikkeling om 12.10quote:
Dan ben ik al onderweg naar huis.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb nog software ontwikkeling om 12.10
Dat is ook een eerste keer dat ik dat te horen krijgquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef Tijgertje. het volgende:
Tas inpakken en naar school.
Tot over een uurtje.![]()
Dat is echtquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 11:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Écht?
Dat kan niet.
Jij hebt nooit make up op hé?
Ik ben pas weer om half 4, 4 uur thuisquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan ben ik al onderweg naar huis.
Pwnd!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben pas weer om half 4, 4 uur thuis
En morgen ook weer zoietsquote:
Zaterdag uitslapenquote:
New Moon zekerquote:
Ligt het netwerk er weer uit?quote:
Awwquote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en nu kan ik Mark niet bereiken.
Ik zag al bussen rijden daarvoor jaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
How Fucking Genious
De trams van Utrecht naar Ijsselstein rijden niet.
Dit is omdat het communicatie systeem plat ligt.
Mede mogelijk gemaakt door Vodafone.
Je wilt niet weten hoe afhankelijk Nieuwegein is van die tram.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zag al bussen rijden daarvoor ja
De capaciteit van de bussen in de spits is echt dramatisch iigquote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe afhankelijk Nieuwegein is van die tram.
Dagelijks reizen er duizenden mensen mee
Doe is rustigquote:Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef Heroinjunk het volgende:
jezus, ik wacht al twee treinen, alleen door dat kut vodafone.
Ik heb een werkende Hiquote:Op donderdag 19 november 2009 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb gewoon een werkend Vodafone
Nee, want het is nogal apart dat Mark mij in een keer kan bereiken en al in de trein zit en ik nu mag wachten op de volgende trein, terwijl ik 80 keer heb gebeld.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doe is rustig
Als het werkt hoor je niemand met complimentjes gooien.
Werkt het niet. begint iedereen met klagen
EENS.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Doe is rustig
Als het werkt hoor je niemand met complimentjes gooien.
Werkt het niet. begint iedereen met klagen
Ja je bent er dan ook op de verkeerde dagen.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, ik hang hier de hele dag een beetje rond en er is nooit iets te doen!
Dat ze in klb niet van een opleiding hebben gehoord, wil niet zeggen dat het in Pub ook zo is.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Wanneer moet ik er zijn danquote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je bent er dan ook op de verkeerde dagen.
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ze in klb niet van een opleiding hebben gehoord, wil niet zeggen dat het in Pub ook zo is.
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een leven hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer moet ik er zijn dan? In het weekend heb ik meestal een leven
!
Nogal ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Myraela het volgende:
Discussie in onze klas is echt een succes.
Eigenlijk is het hier nooit leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer moet ik er zijn dan? In het weekend heb ik meestal een leven
!
[..]
Dat zal het zijn ja!
Discriminatie in TT!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Kom eraanquote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Nou, ik ga m'n krant lezen. Ik zit achter aan in de stiltecoupe.
Da's geen discriminatie, dat is gewoon een meningquote:
I usually do. Nu bijvoorbeeld ben ik keihard aan het werken aan een English assignment.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een leven hebt.
True.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's geen discriminatie, dat is gewoon een mening!
[..]
I usually do. Nu bijvoorbeeld ben ik keihard aan het werken aan een English assignment.
Ik zeg toch niet dat Belgen kut zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen alle marokkanen zijn kut, dan heb je meteen gezeik
Geef mij leven, heilige mod.quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's geen discriminatie, dat is gewoon een mening!
[..]
I usually do. Nu bijvoorbeeld ben ik keihard aan het werken aan een English assignment.
Marokko dan. Dan heb je ook gezeik.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Belgen kut zijn?
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Marokko dan. Dan heb je ook gezeik.
Als je zegt dat hun heilige profeet kut is krijg je gezeik.quote:
Die is ook kut.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je zegt dat hun heilige profeet kut is krijg je gezeik.
Dat marokko kut is weten ze ook wel, daarom gaan ze met z'n allen hierheen.
Nee, kloptquote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die is ook kut.
Christenen zijn overigens ook over het algemeen niet zo tolerant
Doe maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe normaal jongen, ik maak je school kapot.
Zoiets?quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe normaal jongen, ik maak je school kapot.
Gokken...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:50 schreef Tijgertje. het volgende:
Volgend jaar om deze tijd sta ik bekend om.......
Hoe de fack moet ik dat weten!
One night with Lau.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik sta bekend om mijn drukke leven, creatieve bezigheden en duidelijkheid.
Volgend jaar om deze tijd sta ik ook bekend om deze 3 onderdelen.
Klote opdracht.
Zullen we het daar niet over hebben?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Pinkerton het volgende:
Iedereen al klaar met school/werk voor vandaag?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Pinkerton het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we het daar niet over hebben?
9 uur pasquote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Pinkerton het volgende:
Ik heb niks gezegd..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we het daar niet over hebben?
Ik zou gewoon thuisblijvenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:13 schreef Tijgertje. het volgende:
Zal ik naar mn hoorcollege gaan?
Ik zit nu op school.quote:
Lekker op FOK! blijven danquote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik zit nu op school.
Maar ik heb denk ik geen zin om naar een hoorcollege te gaan waar ik leer pitchen.
Dat kan ik al.
quote:
Doe dat eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is wat.
nu even rondbellen
Neejoh.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef Zeroku het volgende:
Het wordt eens tijd, tijger in te halen met posts.
Loop er maar 500 achter.quote:
In een weekend moet 500 wel lukkenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is een paar dagen goed spammen
Ach, dan doe je er toch een week overquote:Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In een weekend moet 500 wel lukken. Alleen dan moet ze zelf ff stoppen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |