Dat ze in klb niet van een opleiding hebben gehoord, wil niet zeggen dat het in Pub ook zo is.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, ik hang hier de hele dag een beetje rond en er is nooit iets te doen!
Wanneer moet ik er zijn danquote:Op donderdag 19 november 2009 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja je bent er dan ook op de verkeerde dagen.
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ze in klb niet van een opleiding hebben gehoord, wil niet zeggen dat het in Pub ook zo is.
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een leven hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer moet ik er zijn dan? In het weekend heb ik meestal een leven
!
Nogal ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Myraela het volgende:
Discussie in onze klas is echt een succes.
Eigenlijk is het hier nooit leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer moet ik er zijn dan? In het weekend heb ik meestal een leven
!
[..]
Dat zal het zijn ja!
Discriminatie in TT!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god, ik hang hier de hele dag een beetje rond en er is nooit iets te doen!
Kom eraanquote:Op donderdag 19 november 2009 12:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Nou, ik ga m'n krant lezen. Ik zit achter aan in de stiltecoupe.
Da's geen discriminatie, dat is gewoon een meningquote:
I usually do. Nu bijvoorbeeld ben ik keihard aan het werken aan een English assignment.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen dat je altijd een leven hebt.
True.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's geen discriminatie, dat is gewoon een mening!
[..]
I usually do. Nu bijvoorbeeld ben ik keihard aan het werken aan een English assignment.
Ik zeg toch niet dat Belgen kut zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen alle marokkanen zijn kut, dan heb je meteen gezeik
Geef mij leven, heilige mod.quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's geen discriminatie, dat is gewoon een mening!
[..]
I usually do. Nu bijvoorbeeld ben ik keihard aan het werken aan een English assignment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |