Eensch!quote:Op donderdag 19 november 2009 01:09 schreef Fallen het volgende:
Puike review van Morthill en Rossdale!
Call of Duty: Modern Warfare 2
![]()
![]()
Als zij het spel 'slecht' vinden krijg ik meteen zin om het spel te spelenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:09 schreef Fallen het volgende:
![]()
![]()
Ik weet nog niet wat ik met de review moet, ik ga vandaag eerst zelf maar de singleplayer spelen. Maar hopen dati k er nog van kan genieten, als ik de review lees is het bar en bar slecht. Maar ik zie wel. En anders snel uitspelen en terug naar Borderlandsquote:Op donderdag 19 november 2009 01:09 schreef Fallen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:09 schreef Fallen het volgende:
![]()
![]()
er zijn er nu al 52....quote:Op donderdag 19 november 2009 01:23 schreef koei het volgende:
18 replies ook in een uurIk gok op 40 in totaal volgende week!
100 reacties waarvan er straks 70 het oneens zijn met het cijfer volgens mijquote:Op donderdag 19 november 2009 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]Wij zijn gewoon awesome
En Koei hij moet nog naar de FP dus we gaan de 100 reacties vast wel halen
High School Musical 3quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
X-Men Origins: Wolverine - XBox 360
£12.93 Free Delivery
High School Musical 3: Special Edition (includes mat) - XBox 360
£14.93 Free Delivery
Bij thehut vandaag
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Tain het volgende:
Lijkt me geslaagd op krukken of in een rolstoel
Moet je wel terug PMenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Fallen het volgende:
Wie van jullie lieverds heeft er een CC die voor mij een aankoop wil doen bij Gamestation.co.uk?
PM voor verdere discussie...
THX!
Mja, telefoon enzo... Sorry!quote:
quote:
Ik wil hem al een tijdje hebben, maar ik ga ff geen geld meer uitgeven aan gamesquote:Op donderdag 19 november 2009 12:17 schreef Rossdale het volgende:
Wolverine is echt een toffe game, zeker voor dat geld
Hij's fijn...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef Poit het volgende:
http://www.hannemaster.nl/soundboard.php
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef Poit het volgende:
en bedankt weer...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:23 schreef Poit het volgende:
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 12:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
en bedankt weer...
Meteen weer een half uur NKotB zitten kijken....
http://z0r.de/?id=360quote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorZal ik er gelijk een www.Z0r.de achteraan gooien?
Verdommequote:Op donderdag 19 november 2009 13:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorZal ik er gelijk een www.Z0r.de achteraan gooien?
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Fallen het volgende:
Ja, de vorige keer was het wel heel erg.
Dan kan je beter naar HIMYM kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
warme zalm?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:56 schreef koei het volgende:
Ik heb als niet visliefhebber tagliatelli met zalm en spinazie gegeten en dat was nog best lekker!
Kan toch!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:05 schreef koei het volgende:
ja, ik ga toch geen koude zalm eten als avondeten
Nietus! Ook op lijst of op bagelsquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef koei het volgende:
Nee joh! Koude zalm eet je alleen op toastjes!
HOMOSEKSUEEEEEEEEL!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Poit het volgende:
[..]
HOMOSEKSUEEEEEEEEL!!!!!!!
Sushi is heul lekkrrrrrrr!
Hallo, ik ben tegenwoordig welpenleiding... dat is 2 speltakken lager...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:30 schreef koei het volgende:
Fallen, help mij eens nadenken. Ik zoek een buitenactiviteit voor een groep van 10 explo's voor morgen avond. Bij voorkeur iets in een bos of op een grasveld. In het donker dus.
Daar had ze gewoon tepels op moeten tekenenquote:
Dat heb ik beide niet, dus ik kan er niet vanaf helpen helaasquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Tain het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een Shattered Horizon guest pass wil? Ik heb er 3 en ze zijn geldig t/m 19-12-2009. Om te kunnen spelen moet je wel Vista of Windows 7 hebben en een DirectX 10 Videokaart...
Alleen voor de poitpoit?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/uncharted-2-hawp/59110
voor de poitpoit
Had em al gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
voor de poitpoit
Ik wil ook kijken, maar doe niet vanwege spoiler-alert...quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:13 schreef lkb9000 het volgende:
voor de poitpoit
Ok, dan klik ik er niet op. Maar is het niet handiger om een persoonlijk berichtje te sturen?quote:
Nee het jaloers maken van de rest is deel van het plezierquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ok, dan klik ik er niet op. Maar is het niet handiger om een persoonlijk berichtje te sturen?
Lekkere piemel teaser die je bent!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee het jaloers maken van de rest is deel van het plezier
Zo makkelijk krijg je me niet jaloers, zie eerder als hoe braaf ik naar je luisterquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee het jaloers maken van de rest is deel van het plezier
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo makkelijk krijg je me niet jaloers, zie eerder als hoe braaf ik naar je luister
VOLUME OP TIEN, BAS OP MAXquote:
Ik werk nog met zo'n mooi draai schijfje. Waar wil je hem dan hebben ?quote:
Ik dacht al iets te voelen hier in Amersfoort...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht al iets te voelen hier in Amersfoort...
Ach die man komt er tenminste eerlijk voor uit. Die hele scheten-taboe in deze wereld, waar gaat dat heen?quote:
Scheten in houden krijg je zelfs enge ziektes van, en die wil poit niet hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach die man komt er tenminste eerlijk voor uit. Die hele scheten-taboe in deze wereld, waar gaat dat heen?
Ik heb het niet over een taboe, het stinkt alleen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach die man komt er tenminste eerlijk voor uit. Die hele scheten-taboe in deze wereld, waar gaat dat heen?
En de buren dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuw audiosysteempje gehaald. Onkyo 9.2 HDMI-receiver met 6 HDMI-poorten en een 5.1 speakerset van Infinity. Totaal bijna twee keer zoveel vermogen als m'n oude set, frontspeaker alleen al is bijna net zo groot als m'n oude receiver, de subwoofer is net zo groot als m'n PC
Beeld en geluidquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef koei het volgende:
Mijn logitech subwoofer is groter dan mijn PC!
Maar is HDMI beter dan optisch dan? Ik dacht dat HDMI enkel voor beeld was eigenlijk...
Hij stonk trouwens helemaal niet, het was een onschuldig klein pufje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een taboe, het stinkt alleen!
Genoegquote:
Die hebben nu graties en voor niets ook een hieperdepiep audiosysteem aangezien ze met ons mee kunnen genietenquote:
omdat je geen HDMI-receiver hebt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef koei het volgende:
ja, maar voor geluid heb je toch optisch? Waarom moest ik anders mn PS3 aansluiten met HDMI én optisch?
Een onschuldig klein pufje dat bij Nebo aan komt... Ik ben blij dat je het zelf gelooft...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij stonk trouwens helemaal niet, het was een onschuldig klein pufje.
hmm, dat is best een goed punt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat je geen HDMI-receiver hebt?
Yup. En van de receiver weer door naar de TV.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:24 schreef koei het volgende:
[..]
hmm, dat is best een goed punt...
Maar mn HDMI kabel gaat naar mn TV, en mn optische kabel naar mn 5,1 onzin. Gaat jouw beeld via je receiver dan ook?
Dat is wel handiger dan! scheelt weer twee kabels! Het is bij mij echt een grote kabelchaos...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. En van de receiver weer door naar de TV.
Als je lurkt dan hoor je natuurlijk ook te weten dat je je eerst netjes voor dient te stellen! Naaktfoto's mogen richting Poit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me... Ik lurk hier altijd meeEn vond het tijd voor een berichtje
Op je grote teenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik werk nog met zo'n mooi draai schijfje. Waar wil je hem dan hebben ?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
JáááááááHOOORRRRquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ben wel in het 360 topic te vinden.
Sorry, kom net terug van teamuitje, aangeschoten, je kent het wel![]()
Maar geloof dat ik nu ga slapen, kom morgen wel weer eens kijken hier
En meer vrouwen is zeker gezelligWaar game jij op
Big Brother is watching us!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
maar jij hebt mij niet in jouw lijstquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:28 schreef koei het volgende:
Trusten Rossdale!
En oranje is ook leuk Kok, maar dat heeft Misan ook al... En ik heb ook al twee communisten in mn lijst
Wat een onsubtiel verzoek om een friendsrequestquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:31 schreef De_Kok het volgende:
[..]
maar jij hebt mij niet in jouw lijst
Ja!quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:34 schreef lkb9000 het volgende:
Heb ik je al in mn lijst kok?
Mn ps3 staat sinds tijden weer eens aan
Oranje bovenquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:34 schreef koei het volgende:
Fallen is blauw, dat is ook een mooie kleur! Alleen gaan veel mensen dat nemen denk ik, net als rood. Paars is alleen voor vrouwen en homo's, dus daarmee zit ik wel redelijk goed! Of had jij ook paars Kok?
Drugs of fok?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:20 schreef lkb9000 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaa daar zijn we weer! Schuimbekkend zat ik hier te janken in de hoek!
blokkerigquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:13 schreef koei het volgende:
Zo, mijn mozaik-foto is besteld! Ben erg benieuwd hoe het resultaat eruit gaat zien!
*insert Unreal Tournament announcer's voice*quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
*insert Unreal Tournament announcer's voice*
Kut-game... Fok!Games geeft 'm niet eens 10-quote:Op zondag 22 november 2009 19:51 schreef Rossdale het volgende:
Zit in Leiden nu, geen 360 in de buurt, ik wil MW2 spelennnnnnnn!!!
Ik speel bijna alleen nog maar PC game's. Af en toe nog iets op mijn 360quote:
Ik mis mijn PCquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik speel bijna alleen nog maar PC game's. Af en toe nog iets op mijn 360
na 30 sec vond ik het eigenlijk al niet meer grappigquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Fallen het volgende:
http://www.collegehumor.com/video:1800511
zo flauw dat censureren...
Er staat net op Fok!Games een bericht over jouw vertrek...quote:Op zondag 22 november 2009 23:52 schreef koei het volgende:
Mn crewrechten zijn weg
Wel heel toevallig aangezien ik net een proefversie van mijn afscheidstopic had doorgestuurd die niet iedereen even goed zou bevallenDat wordt morgen rellen in feedback denk ik
Ik hoopte al dat je wat meer tijd voor ons gaat vrij maken.quote:Op maandag 23 november 2009 00:12 schreef koei het volgende:
tuurlijk blijf ik hier! Jullie zijn mijn homies, je weet toch!
ik ga je missen als collegaquote:Op maandag 23 november 2009 00:12 schreef koei het volgende:
tuurlijk blijf ik hier! Jullie zijn mijn homies, je weet toch!
piep me morgen maaar even op msn, ben benieuwd naar watskeburtquote:Op zondag 22 november 2009 23:52 schreef koei het volgende:
Mn crewrechten zijn weg
Wel heel toevallig aangezien ik net een proefversie van mijn afscheidstopic had doorgestuurd die niet iedereen even goed zou bevallenDat wordt morgen rellen in feedback denk ik
Ach, je krijgt er een zeikuser voor terugquote:
Mn msn ligt weer plat momenteelquote:Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef Misan het volgende:
[..]
piep me morgen maaar even op msn, ben benieuwd naar watskeburt
Dat klopt, maar ze dienden zich tijdens de vakantie al aan. Die fokkers zijn 10 weken te vroeg.quote:Op maandag 23 november 2009 00:27 schreef koei het volgende:
Je zou toch pas in januari vader worden Reintji?? Is alles wel goed gegaan dan?
En natuurlijkgefeliciteerd
ondanks dat je het nu pas vertelt
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 november 2009 00:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je wat meer tijd voor ons gaat vrij maken.
Overigens, ik ben ik sinds de 17e vader van twee kleine pokémons eeh.. babietjes. Noa & Quinten. Lenny, we gaan babyshizzle customizen. Deze keer echt!
Groeten vanuit Bogota, waar de games iets goedkoper zijn, maar in het spaans.
Skype of mail kan ook. Ben deze week vrij dus moet vast lukkenquote:Op maandag 23 november 2009 00:31 schreef koei het volgende:
[..]
Mn msn ligt weer plat momenteeldat kan nog wel een dag of twee duren denk ik (meestal is het drie dagen ongeveer dat hij eruit ligt...)
Dus ze zijn in Bogota geboren? Dat is wel erg tofquote:Op maandag 23 november 2009 00:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze dienden zich tijdens de vakantie al aan. Die fokkers zijn 10 weken te vroeg.
Weet je hoe slecht internet hier is? Heb niet veel gefokt koei.Alhoewel, niet slecht, zit nu in hotel met WiFi gratuit.
Kan nog wel 6 week duren koei & lenny, dat wordt even geen 360. En ik had nog wel FallOut3 GOTY, Forza3 en MW:2 liggen.quote:Tijdens onze laatste vakantie met zijn tweeën op Curaçao kreeg mijn vriendin weeën. Omdat op curaçao geen plek was op de neonatologie en de reis retour te risico vol was zijn we met een air ambulance naar Bogota, Colombia gevlogen. Helaas hielpen weeremmers niet meer en zijn afgelopen dinsdag Noa en Quinten geboren (W29+3). Hoewel klein doen ze het goed en zijn ze maar een paar dagen beademd. Vandaag zelfs al geoefend met een flesje.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 november 2009 00:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je wat meer tijd voor ons gaat vrij maken.
Overigens, ik ben ik sinds de 17e vader van twee kleine pokémons eeh.. babietjes. Noa & Quinten. Lenny, we gaan babyshizzle customizen. Deze keer echt!
Groeten vanuit Bogota, waar de games iets goedkoper zijn, maar in het spaans.
Ik moest om kwart voor 6 uit bed vanmorgen dus ik sliep alquote:Op zondag 22 november 2009 23:57 schreef koei het volgende:
Ja, en vreemd genoeg heeft dat bericht een hele andere toon dan het bericht dat ik in mijn PM box vond, waar nog niet op gereageerd is na mijn reply.
Vast wel, maar ik gok dat de ene op z'n dertiende ineens intrekbare klauwen uit de rug van z'n hand krijgt en gigantisch snel geneest en de ander telepathische vermogens ontwikkelt...quote:Op maandag 23 november 2009 07:57 schreef Rossdale het volgende:
Rein gefeliciteerd man!
Ondanks al die straling die papa oploopt hebben ze wel gewoon 10 vingers en tenen?
Arme games! 3 geniale eenzame games!quote:Op maandag 23 november 2009 04:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kan nog wel 6 week duren koei & lenny, dat wordt even geen 360. En ik had nog wel FallOut3 GOTY, Forza3 en MW:2 liggen.
Zit hier met de vrouw in Hotel Andes plaza, jawel. Stinkstad trouwens. En 's avonds staat het leger met dikke guns op de uitkijk.
Nouja, het is wel een heel mooi verhaal voor als ze straks wat ouder zijnquote:Op maandag 23 november 2009 04:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kan nog wel 6 week duren koei & lenny, dat wordt even geen 360. En ik had nog wel FallOut3 GOTY, Forza3 en MW:2 liggen.
Zit hier met de vrouw in Hotel Andes plaza, jawel. Stinkstad trouwens. En 's avonds staat het leger met dikke guns op de uitkijk.
Uit onderzoek is gebleken dat individuen uit meerlingen over het algemeen makkelijker zijn dan enkelingen. Zal wel iets met evolutie te maken hebben.quote:Op maandag 23 november 2009 13:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, het is wel een heel mooi verhaal voor als ze straks wat ouder zijnEn ik denk dat je sowieso van geluk mag spreken als je met twee babies nog tijd hebt om rustig te gamen. Ik was gisteren bij mn broer en schoonzusje, en die beginnen ondertussen toch redelijk wanhopig te worden van hun huilbaby
En dat is er nog maar één...
Ik hoop iig dat jullie snel terug naar Nederland mogen. Dat lijkt me toch wel wat fijner dan in zo'n onbekend land!
Kunnen ze in ieder geval wat aandacht aan elkaar geven, blijven ze rustigerquote:Op maandag 23 november 2009 13:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat individuen uit meerlingen over het algemeen makkelijker zijn dan enkelingen. Zal wel iets met evolutie te maken hebben.
Maar gefeliciteerd Reinmans, echt tof! Mooie namen ook
Of juist niet... Ik ben één keer een weekend weggeweest toen mijn zussen samen drie kleine kinderen hadden. De een begon met huilen en dat sloeg over op de ander en ook op de derdequote:Op maandag 23 november 2009 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kunnen ze in ieder geval wat aandacht aan elkaar geven, blijven ze rustiger
Een flinke succeswens voor reintji is iig wel even op zn plaatsquote:Op maandag 23 november 2009 16:03 schreef koei het volgende:
[..]
Of juist niet... Ik ben één keer een weekend weggeweest toen mijn zussen samen drie kleine kinderen hadden. De een begon met huilen en dat sloeg over op de ander en ook op de derdeGelukkig hadden we twee huisjes dus kon ik wegvluchten
Twee overactieve zeurende katten is soms inderdaad ook al een hel. Zeker 's nachtsquote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een flinke succeswens voor reintji is iig wel even op zn plaats
Ik vind een zeurende kat al strontvervelend
Nee, een gigantisch dom wijf! Een xbox moet je heel subtiel kapot maken. Dat hij er van buiten nog helemaal goed uit ziet, maar intern helemaal in elkaar ligt. Dan is de xbox kapot, maar krijg je niet de schuld! Nog beter is gewoon een andere vriend zoeken natuurlijkquote:
Of haar haar eraf knippen als ze slaaptquote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef Rossdale het volgende:
Haar nieuwste paar schoenen verknippen
Of haar schoenen verknippen en op haar haar plakkenquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef RitseB het volgende:
Of haar haar afknippen en op haar schoenen plakken
quote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of haar schoenen verknippen en op haar haar plakken
quote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of haar haar aan haar voeten plakken en haar schoenen op haar hoofd zettenquote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet op mn tv. Of ik moet via de browser gaan werkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:33 schreef lkb9000 het volgende:
kan je niet gewoon naar uitzendinggemist.nl?
Je kan tegenwoordig toch kleurtjes geven?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:52 schreef koei het volgende:
Poit, waarom is jouw PSN-ding rood?
Ja, dat weet ik, maar waarom rood? Rood is een vrouwenkleur...quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig toch kleurtjes geven?
Mooi op tijd Rossquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen stond de wekker om kwart voor 7 en ik schoot om 9 uur wakker
Ik werd om 5 over 9 door mijn werk gebeld of er niet iets ernstigs gebeurd was omdat ik altijd voor 8 uur aanwezig was en mijn afspraak van 9 uur op me stond te wachten
Awesome nummer!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen stond de wekker om kwart voor 7 en ik schoot om 9 uur wakker
Ik werd om 5 over 9 door mijn werk gebeld of er niet iets ernstigs gebeurd was omdat ik altijd voor 8 uur aanwezig was en mijn afspraak van 9 uur op me stond te wachten
Hij's leukquote:
quote:
Heb wat filmpjes zitten kijken maar damn wat ziet dat er goed uit zeg!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:02 schreef koei het volgende:
Mijn God of War collection-disc is binnen
Alleen heb ik de komende avonden niet veel tijd om te spelen
Serieus? Wat voor problemen dan? Deze baas heeft ook een 60 gb versiequote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef koei het volgende:
Ja, maar het spel schijnt wel problemen te hebben met 60g PS3's, en laat ik er nou net zo eentje hebben staan...
Verschillende gamers op het officiële PlayStation-forum rapporteren nu verschillende problemen bij het spelen van de games. Zij hebben al in het eerste level van God of War al last van vastlopende beelden. De klachten komen vooral van mensen die de game spelen op de eerste generatie PS3's van 60 Gigabyte. Een aantal gamers die met de collectie aan de slag is gegaan op de PlayStation 3 Slim heeft zich daarbij gevoegd. Ook bloggers die posten op PlayStation.Blog hebben dezelfde problemen, vooral bij de 60 GB-versie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus? Wat voor problemen dan? Deze baas heeft ook een 60 gb versie
ULTRAquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Verschillende gamers op het officiële PlayStation-forum rapporteren nu verschillende problemen bij het spelen van de games. Zij hebben al in het eerste level van God of War al last van vastlopende beelden. De klachten komen vooral van mensen die de game spelen op de eerste generatie PS3's van 60 Gigabyte. Een aantal gamers die met de collectie aan de slag is gegaan op de PlayStation 3 Slim heeft zich daarbij gevoegd. Ook bloggers die posten op PlayStation.Blog hebben dezelfde problemen, vooral bij de 60 GB-versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef Poit het volgende:
[..]
ULTRA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ha-ha op 1 vlak is mijn PS3 beter, ha-ha
quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]ha-ha op 1 vlak is mijn PS3 beter, ha-ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |