Ik dacht al iets te voelen hier in Amersfoort...quote:
Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht al iets te voelen hier in Amersfoort...
Ach die man komt er tenminste eerlijk voor uit. Die hele scheten-taboe in deze wereld, waar gaat dat heen?quote:
Scheten in houden krijg je zelfs enge ziektes van, en die wil poit niet hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach die man komt er tenminste eerlijk voor uit. Die hele scheten-taboe in deze wereld, waar gaat dat heen?
Ik heb het niet over een taboe, het stinkt alleen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ach die man komt er tenminste eerlijk voor uit. Die hele scheten-taboe in deze wereld, waar gaat dat heen?
En de buren dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Nieuw audiosysteempje gehaald. Onkyo 9.2 HDMI-receiver met 6 HDMI-poorten en een 5.1 speakerset van Infinity. Totaal bijna twee keer zoveel vermogen als m'n oude set, frontspeaker alleen al is bijna net zo groot als m'n oude receiver, de subwoofer is net zo groot als m'n PC
Beeld en geluidquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef koei het volgende:
Mijn logitech subwoofer is groter dan mijn PC!
Maar is HDMI beter dan optisch dan? Ik dacht dat HDMI enkel voor beeld was eigenlijk...
Hij stonk trouwens helemaal niet, het was een onschuldig klein pufje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een taboe, het stinkt alleen!
Genoegquote:
Die hebben nu graties en voor niets ook een hieperdepiep audiosysteem aangezien ze met ons mee kunnen genietenquote:
omdat je geen HDMI-receiver hebt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef koei het volgende:
ja, maar voor geluid heb je toch optisch? Waarom moest ik anders mn PS3 aansluiten met HDMI én optisch?
Een onschuldig klein pufje dat bij Nebo aan komt... Ik ben blij dat je het zelf gelooft...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij stonk trouwens helemaal niet, het was een onschuldig klein pufje.
hmm, dat is best een goed punt...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat je geen HDMI-receiver hebt?
Yup. En van de receiver weer door naar de TV.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:24 schreef koei het volgende:
[..]
hmm, dat is best een goed punt...
Maar mn HDMI kabel gaat naar mn TV, en mn optische kabel naar mn 5,1 onzin. Gaat jouw beeld via je receiver dan ook?
Dat is wel handiger dan! scheelt weer twee kabels! Het is bij mij echt een grote kabelchaos...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup. En van de receiver weer door naar de TV.
Als je lurkt dan hoor je natuurlijk ook te weten dat je je eerst netjes voor dient te stellen! Naaktfoto's mogen richting Poit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me... Ik lurk hier altijd meeEn vond het tijd voor een berichtje
Op je grote teenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik werk nog met zo'n mooi draai schijfje. Waar wil je hem dan hebben ?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
JáááááááHOOORRRRquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ben wel in het 360 topic te vinden.
Sorry, kom net terug van teamuitje, aangeschoten, je kent het wel![]()
Maar geloof dat ik nu ga slapen, kom morgen wel weer eens kijken hier
En meer vrouwen is zeker gezelligWaar game jij op
Big Brother is watching us!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
maar jij hebt mij niet in jouw lijstquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:28 schreef koei het volgende:
Trusten Rossdale!
En oranje is ook leuk Kok, maar dat heeft Misan ook al... En ik heb ook al twee communisten in mn lijst
Wat een onsubtiel verzoek om een friendsrequestquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:31 schreef De_Kok het volgende:
[..]
maar jij hebt mij niet in jouw lijst
Ja!quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:34 schreef lkb9000 het volgende:
Heb ik je al in mn lijst kok?
Mn ps3 staat sinds tijden weer eens aan
Oranje bovenquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:34 schreef koei het volgende:
Fallen is blauw, dat is ook een mooie kleur! Alleen gaan veel mensen dat nemen denk ik, net als rood. Paars is alleen voor vrouwen en homo's, dus daarmee zit ik wel redelijk goed! Of had jij ook paars Kok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |