abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 12:30:37 #251
137949 Disana
pi_74963974
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Daar is Mutant over begonnen met zijn huilie gedoe dat we niet hard genoeg reageren op de daad van deze kinderen.
Nee. Dat was iemand anders die is gedelete.

Ben benieuwd wat het inhoudt dat twee verdachten zijn vrijgelaten. Ik neem aan dat dat niet per se betekent dat ze niet meer verdacht zijn.
  Admin dinsdag 24 november 2009 @ 12:37:29 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74964153
Ja hallo, de maroc-discussie kan wel ergens anders.

Dat van dat skateboard is wel enorm dom en knullig zeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 24 november 2009 @ 12:39:11 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74964194
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat het inhoudt dat twee verdachten zijn vrijgelaten. Ik neem aan dat dat niet per se betekent dat ze niet meer verdacht zijn.
Ze zitten alleen vanwege hun leeftijd thuis, rest blijft.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 24 november 2009 @ 12:44:08 #254
262650 kitao
prikplaatje
pi_74964333
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, de maroc-discussie kan wel ergens anders.

Dat van dat skateboard is wel enorm dom en knullig zeg.
Politie zijn ook maar mensen en niet allemaal mislukte semi-professionals.
megalomaniac
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 12:47:57 #255
137949 Disana
pi_74964456
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze zitten alleen vanwege hun leeftijd thuis, rest blijft.
Oh, is dat het. Ik vraag me af hoe ze bejegend worden als ze over straat lopen. Alleen al door vast te zitten hebben ze het dorp immers te schande gezet.
pi_74965154
Kan me best voorstellen dat zo'n politiebureau op zaterdag onbemand is, maar ik zou dan toch een paar dagen na zo'n geval daar een uitzondering voor maken en iemand maar een keertje laten overwerken.....
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:06:11 #257
3542 Gia
User under construction
pi_74967423
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Jaap als hoofdverdachte zien. Vaak laten ze jongeren na 3 dagen vrij in afwachting van een rechtszitting. LIjkt me niet dat ze helemaal off the hook zijn en ze zullen ook nog wel verhoord kunnen worden.

Als ik die kids was, zou ik toch wel mooi zeggen hoe en wat er gebeurd is en niet die 15-jarige eventueel de hand boven het hoofd houden. Als je als medeplichtige blijft liegen, maak je het alleen maar erger voor jezelf.
pi_74967485
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Jaap als hoofdverdachte zien. Vaak laten ze jongeren na 3 dagen vrij in afwachting van een rechtszitting. LIjkt me niet dat ze helemaal off the hook zijn en ze zullen ook nog wel verhoord kunnen worden.

Als ik die kids was, zou ik toch wel mooi zeggen hoe en wat er gebeurd is en niet die 15-jarige eventueel de hand boven het hoofd houden. Als je als medeplichtige blijft liegen, maak je het alleen maar erger voor jezelf.
Als ze niet liegen krijgen ze misschien meteen het hele dorp over zich heen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:08:47 #259
3542 Gia
User under construction
pi_74967504
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef kitao het volgende:

[..]

Politie zijn ook maar mensen en niet allemaal mislukte semi-professionals.
Oh, gelukkig! Niet allemaal!
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:23:30 #260
3542 Gia
User under construction
pi_74969197
Justitie geeft de achternamen van de kinderen niet prijs.

Zoek op hyves maar op Jelle Pieter Urk en je vindt zo een achternaam die begint met een R.

Daar wordt dan ook al aardig gereageerd. Die hyves met 2 vrienden, bedoel ik.
pi_74969352
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus niet. Niet als het een onderlinge ruzie is. Dan is de reaktie hetzelfde als hier. Oh wat erg!!
[..]
Yeah right.

Moet Mutant hier toch een beetje gelijk in geven, maar vind de hele discussie in dit topic niet gepast. Het heeft geen zin er zaken bij te halen die er niks mee te maken hebben.
pi_74969547
quote:
O jee, het vriendje van Nellie is een Marokkaan?

Nou, op naar topic deeltje 20 dan maar.
  dinsdag 24 november 2009 @ 19:03:24 #264
3542 Gia
User under construction
pi_74969869
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 18:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

O jee, het vriendje van Nellie is een Marokkaan?

Nou, op naar topic deeltje 20 dan maar.
Tja, en Nellie had een afspraakje gehad met Dirk. Dus, wie zou er weleens jaloers geweest kunnen zijn.

Maar goed, teveel feiten en getuigenissen wijzen op Jaap c.s. Dus ik verwacht niet dat de wind ineens uit een andere hoek gaat waaien.
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:50:02 #265
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_74970849
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef bloodymary het volgende:
Kan me best voorstellen dat zo'n politiebureau op zaterdag onbemand is, maar ik zou dan toch een paar dagen na zo'n geval daar een uitzondering voor maken en iemand maar een keertje laten overwerken.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_74972371
quote:
quote:
Maar dit is wel Urk”, zegt een jongen. “Een sneetje in de vinger is hier de volgende dag al snel een slagaderlijke bloeding.”
Oke, laat die interviews maar dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_74972627
quote:
'Jongste verdachten waren niet bij dood Dirk'

EMMELOORD - De twee jongens van 12 en 13 die waren opgepakt omdat ze volgens het Openbaar Ministerie (OM) met de dood van Dirk Post te maken hebben, waren er niet bij toen de 14-jarige jongen vorige week stierf. Dat heeft de advocaat van de 13-jarige verdachte, Rutger ter Haar, dinsdag gezegd tegen het persbureau ANP. Volgens Ter Haar waren de drie huidige verdachten en Dirk samen in het Urker bos en zijn de jongste twee weggegaan toen ze zagen dat de oudste verdachte een mes openklapte.

„Ze zijn weggelopen toen ze het bange vermoeden hadden dat er iets misging”, aldus Ter Haar. „Ze waren bang dat ze gevaar liepen.” Onderweg naar huis zou de 15-jarige jongen die het mes had, hen hebben ingehaald. De 12- en 13-jarige hebben toen bloed aan diens broek gezien, aldus advocaat Ter Haar.

De vier jongens kenden elkaar volgens de raadsman van het skaten en van onder meer MSN. Ze trokken vorige week dinsdagmiddag met elkaar op, waren „in het dorp een beetje aan het rondlopen geweest” en zijn uiteindelijk naar het bos gegaan omdat de 15-jarige Urker daar een hut zou hebben, vertelde Ter Haar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_eerder_weg___.html
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:39:11 #268
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74975762
Een hut met een honkbalknuppel zeker
Fokking sick dit...
En die kids naar huis? Wat doen dan, gamen en achter hun pc?
Ik liet ze vastzitten tot de onderste steen boven water kwam. Verdomd zeg 12 jaar dan ben je toch niet debiel normaal gesproken en weet je heus wat je aan het doen bent.
hoorde ook dat ze morgen weer naar school zouden gaan zelfs
Nou dan verdienen ze een flink pak op hun sodeflikker door klasgenoten.
Ik wist het wel nml, zulke vieze gastjes moet je flink aanpakken en als die ouders dat niet kunnen..tjah?
WTF, kan me niet voorstellen hoe je daar bij kunt staan, hoe een mens een ander totaal aan stukken mept met een honkbalknuppel..wat intens triest.
En dit is dan nog zo jong...
Snollebolt
  woensdag 25 november 2009 @ 01:12:59 #269
262650 kitao
prikplaatje
pi_74980742
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Een hut met een honkbalknuppel zeker
Fokking sick dit...
En die kids naar huis? Wat doen dan, gamen en achter hun pc?
Ik liet ze vastzitten tot de onderste steen boven water kwam. Verdomd zeg 12 jaar dan ben je toch niet debiel normaal gesproken en weet je heus wat je aan het doen bent.
hoorde ook dat ze morgen weer naar school zouden gaan zelfs
Nou dan verdienen ze een flink pak op hun sodeflikker door klasgenoten.
Ik wist het wel nml, zulke vieze gastjes moet je flink aanpakken en als die ouders dat niet kunnen..tjah?
WTF, kan me niet voorstellen hoe je daar bij kunt staan, hoe een mens een ander totaal aan stukken mept met een honkbalknuppel..wat intens triest.
En dit is dan nog zo jong...
Met 15 jaar krijg je een jaartje half open jeugddetentie voor moord waarna hij weer in de kroeg loopt op te scheppen hoe gevaarlijk en stoer hij wel niet is. Ik ben niet voor het VS systeem waar minderjarigen levenslang kunnen krijgen maar dit is moord met voorbedachte rade en drie jaar cel met daarna psychologische begeleiding lijkt me gepast.
En een forse schadevergoeding voor de nabestaanden.
megalomaniac
  woensdag 25 november 2009 @ 07:45:33 #270
3542 Gia
User under construction
pi_74982998
quote:
Op woensdag 25 november 2009 01:12 schreef kitao het volgende:
maar dit is moord met voorbedachte rade
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Is het al bekend of er ook messteken op het lichaam zijn gevonden? Dan zou je namelijk nog een punt kunnen hebben. Als het alleen het skateboard was, hoeft het geen voorbedachte rade te zijn. Overigens komt die term hier volgens mij niet voor. Het is moord of doodslag. In dit geval denk ik doodslag. Er ontstaat ruzie. Jaap pakt skateboard van Dirk en slaat Dirk ermee dood. Gezien het feit dat het lichaam behoorlijk toegetakeld was, heeft hij vaker dan één keer geslagen. Waarmee een ongelukkige uitval uitgesloten is. Maar ik denk dat het doodslag is.
quote:
en drie jaar cel met daarna psychologische begeleiding lijkt me gepast.
Dat zeker, vooral dat laatste. Iemand die zo geweldadig is, heeft duidelijk wat schroefjes los in zijn bovenkamer.
quote:
En een forse schadevergoeding voor de nabestaanden.
En wie moet dat gaan betalen? De aansprakelijkheidsverzekering van de ouders? Er is schade aan derden, tenslotte!!
Geloof niet dat dat gebruikelijk is.
pi_74983334
Als het mijn klasgenoten zouden zijn zou ik vandaag lekker thuis blijven. Levert gegarandeert gezeik op.
pi_74983617
op de radio:

De jongens liepen met zijn 3en richting dirk's locatie, 2 zijn er omgekeerd omdat ze wisten dat de hooftverdachten met een mes liep?

wtf >< je houd je vriend dan toch tegen als je weet dat hij met een mes iets gaat aanrichten?:O!
  Admin woensdag 25 november 2009 @ 09:07:40 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_74983942
quote:
Op woensdag 25 november 2009 08:48 schreef gekkenhuis1 het volgende:
op de radio:

De jongens liepen met zijn 3en richting dirk's locatie, 2 zijn er omgekeerd omdat ze wisten dat de hooftverdachten met een mes liep?

wtf >< je houd je vriend dan toch tegen als je weet dat hij met een mes iets gaat aanrichten?:O!
Als je 12 en 13 bent heb je genoeg besef dat er iets mis is en práát je er iig over.

Nog iets weirds, de moordenaar had bloed aan zijn kleding, een ook dat heeft verder niemand in dat hele dorp gezien?

pi_74983994
misschien keken ze op tegen de 15 jarige?
  woensdag 25 november 2009 @ 09:10:40 #275
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_74983995
quote:
Op woensdag 25 november 2009 08:48 schreef gekkenhuis1 het volgende:
op de radio:

Dit zijn kinderen van 12 en 13, die waarschijnlijk helemaal overvleugeld worden door zo'n 15 jarige.
Als het allemaal zo gegaan is als er nu naar buiten komt, snap ik heel goed dat ze zijn weggelopen voor die 15 jarige psychopaat. Maar dat is natuurlijk wel heel erg voor Dirk.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')