... en klagen dat het saai isquote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die nog naar oefenwedstrijden van oranje blijven kijken
Echt he, hoe heet die flapdrol eigenlijk? En die kneus die naast hem zit met die nog dommere opmerkingen?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef DuTank het volgende:
DOE ES GEK
Dat moet zelfs jou pijn aan de horen gedaan hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Urquhart het volgende:
Het optreden van Jeroen van der Boom was het hoogtepunt
Je hebt het zelf dus ook gekeken?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met de flapjosti's die hun avond hebben opgegeven voor deze wedstrijd.
De rest kreeg hem kado bij de DSB hypotheekquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef 2NutZ het volgende:
Haha er waren toch gastjes hier op het forum die 45eu hadden betaald voor kaartjes?!![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat moet zelfs jou pijn aan de horen gedaan hebben.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar helemaal naar Friesland zijn afgereisd hiervoor.
Friesland, Jeroen van der Boomquote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Urquhart het volgende:
Het optreden van Jeroen van der Boom was het hoogtepunt
Dit slaat dan ook weer nergens op. Alsof de bondscoach niet spelers mag uitproberen, of alsof de spelers gelijk op elkaar ingespeeld zijnquote:
Ik heb gekeken tot de 86e minuut.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Friesland, Jeroen van der BoomDat er serieus mensen zijn die gekeken hebben
Beter dan Foppe de Haan op de doedelzakquote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Friesland, Jeroen van der BoomDat er serieus mensen zijn die gekeken hebben
Jij kijkt dus ook geen EK of WK?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef reetveter het volgende:
Daarom kijk ik geen interland voetbal. Geen zak aan.
Echt wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef trancethrust het volgende:
ZOMG ik heb het voetbal gemist!! Maar toch blijkbaar niets gemist.
Nou idd, ze zal er maar zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef 2NutZ het volgende:
Haha er waren toch gastjes hier op het forum die 45eu hadden betaald voor kaartjes?!![]()
![]()
Alsof friesland zo ver isquote:Op woensdag 18 november 2009 22:40 schreef koningdavid het volgende:
Je zou maar helemaal naar Friesland zijn afgereisd hiervoor.
Voor een Fries niet nee. Voor de rest van Nederland wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Alsof friesland zo ver is
Het is te hopen van nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
Komen er nog meer oefeninterlands voor het WK?
Ja, in maart.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
Komen er nog meer oefeninterlands voor het WK?
5 kwartier vanaf amsterdamquote:Op woensdag 18 november 2009 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor een Fries niet nee. Voor de rest van Nederland wel.
Idd, 2008 was echt geniaalquote:Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef afcajos het volgende:
Lekker boeiend ook, die oefenpotjes. Zolang Het Nederlands elftal mij maar weer een aantal enorm leuke lamme avonden bezorgt in Juni. (En hopelijk in juli nog)
Voor zo'n knakenwedstrijd als die van vanavond is bijna 3 uur reizen vrij ver ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
5 kwartier vanaf amsterdam![]()
Als je dat ver vind
Maar dan had je de sfeer van : HET ABELENSTRA stadion gemistquote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor zo'n knakenwedstrijd als die van vanavond is bijna 3 uur reizen vrij ver ja.
Een gymzaal was nog sfeervoller denk ik. Volgens mij was het echt doodstil daar.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar dan had je de sfeer van : HET ABELENSTRA stadion gemist![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |