quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik niet!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik dat echt ben.
Ik moest mijn pizza uit de oven halenquote:
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik dat echt ben.
Hou op!!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je toch ook?
Mensen die niet op z'n minst om dat filmpje moeten lachen hebben geen ziel en/of hart!
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vinden jullie dit soort reclames kunnen?
Ik ben niet eens een Hollander.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hollanders die een Belgisch en Limburgs accent niet kunnen onderscheiden.
Zo erg dat je zo'n lekker koekje bijna zou gaan boycotten.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vinden jullie dit soort reclames kunnen?
Mensen die boven de rivieren wonen dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een Hollander.
Luister er eens naar zonder het filmpje te kijken.quote:
Als ik naar mijn afkomst kijk, dan zou ik geografisch gezien precies midden in de rivieren uitkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die boven de rivieren wonen dan.
Vader en zoon affectie. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Luister er eens naar zonder het filmpje te kijken.
"draaien
"draaien ja"
"lekker likken"
"ohhh jaaahh, oehhh dat is lekker"
en hoe ze aan het einde naar de slaapkamer rennen!!! Walgelijk!
En die matjes van die hockeykakkertjes, die kunnen écht niet!
Oehhhhh dat is lekker, lekker draaien en likken, jjaaaaa, hihihihihihi:').quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vader en zoon affectie. Niks mis mee.
Gelderland?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik naar mijn afkomst kijk, dan zou ik geografisch gezien precies midden in de rivieren uitkomen.
Het komt gewoon fucking nep over.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oehhhhh dat is lekker, lekker draaien en likken, jjaaaaa, hihihihihihi:').
Dat ook, maar sowieso verdienen alle kinderen die in films en/of reclames spelen een welgemikte vuistslag tussen de ogen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het komt gewoon fucking nep over.
Noord is sowieso altijd beter dan zuid, het is maar dat je het weet.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
Brabant!!!111![]()
![]()
Noord Holland!!![]()
![]()
![]()
Hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso verdienen alle kinderen die in films en/of reclames spelen een welgemikte vuistslag tussen de ogen.
So whut. Ik heb nog nooit in Adana gewoond maar toch voel ik me een echte Adanali.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Half Brabo half Noord Hollander, maar nog nooit in een van beide provincies gewoond.
Dat dacht ik dus ook, maar ik zei het toch maar niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso verdienen alle kinderen die in films en/of reclames spelen een welgemikte vuistslag tussen de ogen.
Is het je nooit opgevallen hoe vreselijk irritant die huilebalken altijd zijn?quote:
Alleen als het over Hollanders en andere meisjes gaat zeg je het of durf je het te zeggen? Racist en sexist.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik zei het toch maar niet.
Ik hield mijn mond omdat jullie als kleine meisjes huilen dat ik agressief ben.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen als het over Hollanders en andere meisjes gaat zeg je het of durf je het te zeggen? Racist en sexist.
Waar komt die pit vandaanquote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hield mijn mond omdat jullie als kleine meisjes huilen dat ik agressief ben.
Bijna allemaal.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hield mijn mond omdat jullie als kleine meisjes huilen dat ik agressief ben.
Held.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Is bijvoorbeeld een uitzondering op de regel.
Beetje is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef IHVK het volgende:
Mensen uit Adana zijn een beetje temperamentvol over het algemeen.
Dat kind verdient al helemaal een vuistslag tegen z'n achterhoofd, met z'n ondeugende rotkopquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Is bijvoorbeeld een uitzondering op de regel.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kind verdient al helemaal een vuistslag tegen z'n achterhoofd, met z'n ondeugende rotkop.
Booeh!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kind verdient al helemaal een vuistslag tegen z'n achterhoofd, met z'n ondeugende rotkop.
Ah, weet hij veel.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pak 'm Bortecinem, hij zei "dorp". Ongegeneerd. Ende denigrerend.
Jongeuh, van onze vrouwen blijf je af.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als afmakertje krijg jij nog een pimpslap tegen je achterhoofd.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als afmakertje krijg jij nog een pimpslap tegen je achterhoofd.
Pak 'm, zarGon!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongeuh, van onze vrouwen blijf je af.
kom dan op kiz, ik zweer wolla!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
Hou me tegen! Hou me tegen.
Tutun laaan.
Nou ben je er geweest!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
kom dan op kiz, ik zweer wolla!
Dat denk jij maar, lan.quote:
Waarom lokken turken altijd ruzie uitquote:
quote:
Je mag blij zijn dat ik je niet vergiftigd heb.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt zeker paardenslaapmiddel in mijn pizza gestopt.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben ik niet goed genoeg voor jullie? Ik kom en meteen wordt er gestopt met posten en gaat men slapen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef IHVK het volgende:
Echt he. Ik snap ook niet waarom jullie dat doen.
Geen Turk maar een Anatoliër, ha? Zeg je nu dat ik geen Turk ben? Ben je een kloon van Burakius of zeu?quote:
Ben je ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen Turk maar een Anatoliër, ha? Zeg je nu dat ik geen Turk ben? Ben je een kloon van Burakius of zeu?
Ach ja alleen de extremen zijn interessant voor filmpjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik was gisteren een filmpje aan het bekijken van een Armeense nationale feestdag, zij noemen het een demonstratie tegen Turkije wegens het ontkennen van de genocide, maar gezien de feestelijke demonstraties noem ik het een feest. Enfin, op een van de spandoeken stond gewoon 'Adana zal weer van ons zijn'. Sukkels! Ik wou ze allemaal een voor een een een blauw oog bezorgen! Dat ze het oosten van Turkije claimen is een ding, maar Adana er nog bij gaat ecccccccht te ver.
Adam hakli. Bunlarin kafalari oyle bir Sevres'ye yatmis ki, hayret ediyorum resmen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef IHVK het volgende:
http://www.haberturk.com/yazioku.asp?id=11317
Ik las dit vandaag en dacht wel een beetje van ik hoop dat het niet waar is.
Maar het is aan de andere kant ook onderbuik heel erg.
Ze moeten niet praten over mijn provincie!!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja alleen de extremen zijn interessant voor filmpjes.
Geen enkele officiële Armeense instantie eist grondgebied van Turkije tegenwoordig.
Adana was voordat de Turken het veroverden van de Armenen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat is omdat Adana aan zee ligt, aan de Golf van Iskenderun, en omdat ''ze'' ('Armeense extremisten') willen dat hun Groot-Armenië een uitweg naar zee heeft.
Weet ik, maar dit is wel hoe de Armeense diaspora het ook graag ziet. Vandaar dat separatistische Koerden vaak ook die regio (Adana, Iskenderun en Hatay) meenemen in hun ideale ''Koerdistan''.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana was voordat de Turken het veroverden van de Armenen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana was voordat de Turken het veroverden van de Armenen.
Dan blijf je bezigquote:In the mid 7th century, the city was captured by the Arab Abbasids. According to an Arab historian of that era, the name of the city was derived from Ezene, the prophet Yazene's grandson.
The Byzantines recaptured Adana in 964. After the victory of Alp Arslan at the Battle of Manzikert in 1071, the Seljuk Turks overran much of the Byzantine Empire. They had reached and captured Adana sometime before 1071 and continued to hold the place until Tancred, a leader of the First Crusade, captured the city in 1097.
In 1132, it was captured by the forces of the Armenian Kingdom of Cilicia, under its king, Leo I. It was taken by Byzantine forces in 1137, but the Armenians regained it around 1170. In 1268 there was a terrible earthquake which destroyed much of the city. Adana was rebuilt and remained a part of the Kingdom of Cilician Armenia until around 1360, when the city was ceded by Constantine III to the Mamluk Sultan of Egypt in return for obtaining a peace treaty. The Mamluks' capture of the city allowed many Turkish families to settle in it. The Ramazanoğlu family, one of the Turkish families brought by the Mamluks, ruled Adana until the Ottomans captured the city.
Assyriers azen ook op hetzelfde stuk als de Armenen en Koerden.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit is wel hoe de Armeense diaspora het ook graag ziet. Vandaar dat separatistische Koerden vaak ook die regio (Adana, Iskenderun en Hatay) meenemen in hun ideale ''Koerdistan''.
http://navend.de/images/kurdistan.gif
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
Adanali vs Istanbullu.![]()
Wij zijn echt stoer man.
Hayir, bilmiyorum.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kan Turks, toch?
Luister dit lied maar.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Trusten, ik ga. Morgen vroeg op.
was een grapquote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. Ik kan het ook niet vertalen.
Je fascinatie bedoel je?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar je snapt nu wat ik bedoel?
Ja straks gaat het weer over Koerden, Armenen enzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wordt het weer té politiek jongen?!
quote:
Uhu, erg lame!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:44 schreef IHVK het volgende:
Ik heb morgen vrij, zou wel lame zijn als ik wel vroeg zou slapen wanneer ik vrij heb.
zit ie in de gemeenteraad nu?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader is 3e van zijn partij geworden.
kewl welk partij?quote:
isci partisiquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ik je niet vergiftigd heb.
maar ik wil vroeg slapenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je om 12 uur gaat slapen heb je nog tijd zat om een presentatie voor te bereiden.
Moet tien minuten duren..quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou en? Als je om 11 uur gaat slapen heb je nog steeds ruim de tijd om iets voor te bereiden. Een presentatie van een paar minuten hoef je echt niet zo lang over te doen hoor. Wat is het onderwerp?
Ik ben dan ook door elkaar geschud door m'n leraar, hij zei jij halat met een klein beetje moeite wel achten/negens. Heb dan ook wiaquote:Op donderdag 19 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Je weet dat als je je huiswerk gewoon op tijd doet, dat het 100x makkelijker maakt om een goed cijfer te halen? Dan hoef je vlak voor je examens alles nog maar een keer door te lezen en je weet het.
Ik spreek hier uit ervaring, ik kwam er deze week achter dat 800+ pagina's in 2 of 3 dagen leren gewoon onmogelijk is.
Wtf, dat ga ik niet halen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo'n heel boek is wel te vergelijken met alle stof die je op de middelbare in één jaar leert. Alleen heb je er hier 2 maanden voor, en als je het uitstelt zoals ik 3 dagen...
Maar vanaf volgend trimester ga ik gewoon elke dag een uurtje of 1,2 naar de bieb om mijn huiswerk te doen en dan kan ik vervolgens chillen.
mwahquote:
over die vakken of een tekort aan docenten?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik naar een fatsoenlijke internationale priveschool ben geweest als ik die verhalen zo hoor.
Wees blij. Onze docente Duits heeft een hele les (!) gedaan over 2 bladzijdes tekst.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Allebei. Wij hadden eigenlijk geen enkele slechte docent.
Wij hadden een suïcidaal wijfquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Docentes Duits heb ik ook slechte ervaring mee. Ik weet niet wat het is, maar het zijn altijd rare types die duits geven.
Vind de leerlingen eerlijk gezegd nog erger dan de docente zelf, ookal leer ik niets van haar. Dat ik niets leer, zal toch niet veranderen, dan wil ik in ieder geval stilte. Oke, beetje gepraat kan wel, maar 25 minuten lang janken dat je het niet eens bent met de geplande datum van de toetsquote:Op donderdag 19 november 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Docentes Duits heb ik ook slechte ervaring mee. Ik weet niet wat het is, maar het zijn altijd rare types die duits geven.
Tsja, dat soort zeiksnorren zie je minder op de uni, aangezien er hier niet over dat soort dingen valt te discussieren. Nou ja, ze zijn er wel, maar ze kunnen toch niks beginnen dus houden ze meestal gewoon hun mond.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind de leerlingen eerlijk gezegd nog erger dan de docente zelf, ookal leer ik niets van haar. Dat ik niets leer, zal toch niet veranderen, dan wil ik in ieder geval stilte. Oke, beetje gepraat kan wel, maar 25 minuten lang janken dat je het niet eens bent met de geplande datum van de toets
Misschien was ze onzeker, ik heb iig wel onzekere leraressen. Altijd van die jonge vrouwen, die gauw weer weg zijn. Merk ook dat oude docenten hun lessen veel minder plannen, in die lessen leer ik ook meer.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij hadden een suïcidaal wijfZo kwam het althans over, ze schreef het huiswerk op het bord en ging vervolgens met haar hoofd in haar handen zitten en een beetje zuchten en voor zich uit staren.
Het ergste was dat ze ook vertrouwenspersoon van de school was![]()
Hier werkt het ook bijna nooit, dus snap niet waarom ze zo lopen te janken. "Maar dan ben ik jarig..quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, dat soort zeiksnorren zie je minder op de uni, aangezien er hier niet over dat soort dingen valt te discussieren. Nou ja, ze zijn er wel, maar ze kunnen toch niks beginnen dus houden ze meestal gewoon hun mond.
Dat leren ze voortaan allemaal op de PABO/watdanook. In plaats van dat ze fatsoenlijk Nederlands en wiskunde leren, moeten ze dat soort nutteloze dingen leren.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien was ze onzeker, ik heb iig wel onzekere leraressen. Altijd van die jonge vrouwen, die gauw weer weg zijn. Merk ook dat oude docenten hun lessen veel minder plannen, in die lessen leer ik ook meer.Bij de nieuwe docenten is het te gepland, gaan ze op het bord zetten wat we op welk tijdstip van de les gaan doen.
Ze was ruim in de 40 en zat al lang in het onderwijs, te lang waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien was ze onzeker, ik heb iig wel onzekere leraressen. Altijd van die jonge vrouwen, die gauw weer weg zijn. Merk ook dat oude docenten hun lessen veel minder plannen, in die lessen leer ik ook meer.Bij de nieuwe docenten is het te gepland, gaan ze op het bord zetten wat we op welk tijdstip van de les gaan doen.
Vooral dat van wiskunde is te merken, we hadden een lerares geschiedenis, we moesten iets berekenen tijdens de les, ze zei dat ze het niet konquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat leren ze voortaan allemaal op de PABO/watdanook. In plaats van dat ze fatsoenlijk Nederlands en wiskunde leren, moeten ze dat soort nutteloze dingen leren.
Die oudjes pakken mij om de een of andere reden vaak om de manier waarop ik kijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze was ruim in de 40 en zat al lang in het onderwijs, te lang waarschijnlijk
Maar van die jengelkindjes met hun eeuwige hockey, verjaardagen, katten die dan dood zullen gaan enzo
Herkenbaar, altijd van die onzinquote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze was ruim in de 40 en zat al lang in het onderwijs, te lang waarschijnlijk
Maar van die jengelkindjes met hun eeuwige hockey, verjaardagen, katten die dan dood zullen gaan enzo
Je kijkt met een chagrijnige, ontevreden tekenende blik?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die oudjes pakken mij om de een of andere reden vaak om de manier waarop ik kijk.
Die jonge docenten zeggen je gedrag is goed, maar geen hw, dus geen straf.
Met je brutale turkenhoofdquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die oudjes pakken mij om de een of andere reden vaak om de manier waarop ik kijk.
Die jonge docenten zeggen je gedrag is goed, maar geen hw, dus geen straf.
wanneer kunnen ze me er op pakken?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kijkt met een chagrijnige, ontevreden tekenende blik?![]()
Moet je mee oppassen, zullen mensen je later vaker op pakken als je stemming te makkelijk van gezicht is af te lezen
Ontkennen is bekennen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kijk niet brutaal en heb geen turkenhoofd.
Eigenlijk kan ik ze alledrie wel voorstellenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wanneer kunnen ze me er op pakken?
M'n gezicht is niet altijd hetzelfde. Soms arrogant (weet niet hoe ze hierbij komen), soms alsof ik de hele nacht niet heb geslapen, soms alsof ik iedereen uitlach.
voldoe denk ik wel aan het beeld van wat jij een turkenhoofd noemt (donkere wenkbrauwen, donkere ogen, donkere wimpers), maar brutaal..?quote:
goede fantasie heb je danquote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik ze alledrie wel voorstellen.
hoeveel attidude heeft zij?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Als jij net zoveel attitude als bortecinem hebt, dan moet je wel een brutaal hoofd hebben.
Ze zou jou en iedereen het liefst een vuistslag tussen de ogen en vervolgens een trap tegen de kont verkopenquote:
Pics!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wanneer kunnen ze me er op pakken?
M'n gezicht is niet altijd hetzelfde. Soms arrogant (weet niet hoe ze hierbij komen), soms alsof ik de hele nacht niet heb geslapen, soms alsof ik iedereen uitlach.
Ze verafschuwt niet-Turken, erg vriendelijk weer.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zou jou en iedereen het liefst een vuistslag tussen de ogen en vervolgens een trap tegen de kont verkopen. Met name niet-Turken
.
Alleen maar omdat je een meisje bent denk je alles te kunnenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze verafschuwt niet-Turken, erg vriendelijk weer.![]()
Zo was ik vroeger, echt iedere dag ruzie, maar nooit geschorst (medelijden van docenten ofzo, kan goed onschuldig overkomen als ik alleen ben). Ik probeer me nu in te houden met zulke gedachtes.
nee geen picsquote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics!
Maar volgens mij kan ik overal wel inkomen als ik je zo zie posten![]()
Maar hoe kom je dan over volgens jezelf?
vergeet de komma tussen bent en denk nietquote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je een meisje bent denk je alles te kunnen.
Ach, het heeft geen haast.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef Triggershot het volgende:
zG ik ben er nog steeds nie aan begonnen
Probeer eens te lachen op school?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee geen pics
ik kom volgens mij erg ongeinteresseerd over en soms observeer ik te veel
Observeren en rapporteren! (mbo studie)
hele berekeningquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
dat doe ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Probeer eens te lachen op school?
Jezelf onschuldig noemen ;').quote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vergeet de komma tussen bent en denk niet![]()
ik doe het niet bewust, maar ik heb een onschuldig gezicht, vaak, veel mensen verbazen zich dan ook als ze me leren kennen
Jij kent "twee keer de helft" niet? Straks ga je ook nog zeggen dat je leuke (matige) grap niet kent.quote:
dat zeggen de meeste mensen, daaromquote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezelf onschuldig noemen ;').
Ik denk niet dat veel mensen je gezicht hebben gezien:
[ afbeelding ]
hihi.
Onschuldig gezicht.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vergeet de komma tussen bent en denk niet![]()
ik doe het niet bewust, maar ik heb een onschuldig gezicht, vaak, veel mensen verbazen zich dan ook als ze me leren kennen
quote:Op maandag 9 november 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb er soms een enge lach bij volgens sommigen, als mn leugen uitkomt, verschijnt er zo'n enorme bigsmile op mn gezicht
laat maar, ik schaam me diepquote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kent "twee keer de helft" niet? Straks ga je ook nog zeggen dat je leuke (matige) grap niet kent.
Volgens mij heeft zij echt zo'n gezicht dat bortecinem wel eens een ferme rechtse en een snoeiharde linkse zou willen verkopen.quote:
ha.. hahahahaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloze turk spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mij beeld wat ijj doe?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Niet alleen Bortecinem hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij echt zo'n gezicht dat bortecinem wel eens een ferme rechtse en een snoeiharde linkse zou willen verkopen.
het verschilt echt per leugen/streek, als het een geplande, leuke streek is en ik kan er niet mee in de problemen komen, dan verschijnt die lachquote:
Leuk (verzonnen) verhaal weer.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ha.. hahahaha
ik heb hier eens ruzie om gehad met een stel Turken, was met iemand in de kfc, stonden Turken naast me te zingen (bedelaren nadoen), dus ik gooi 5 cent naar hun hoofd, werden ze helemaal gek, dat ik onrespectvol handelde enzo
Dan pak je je pipa tevoorschijn en is het die fittietijd.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het verschilt echt per leugen/streek, als het een geplande, leuke streek is en ik kan er niet mee in de problemen komen, dan verschijnt die lach
als ik weet oh shit m'n ouders gaan me killen, dan kijk ik anders
dat je dat opzoekt..
het is waar, wat zou ik nog meer verzonnen moeten hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk (verzonnen) verhaal weer.
Volgens verzin jij zo'n beetje alles.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is waar, wat zou ik nog meer verzonnen moeten hebben![]()
Dit is echt geen verhaal dat ik zou verzinnen, want het gebeurt te makkelijk.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het verschilt echt per leugen/streek, als het een geplande, leuke streek is en ik kan er niet mee in de problemen komen, dan verschijnt die lach
als ik weet oh shit m'n ouders gaan me killen, dan kijk ik anders
dat je dat opzoekt..
Honkbalknuppels, slaappillen, Clearasil en een boekje van Sonja Bakker.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat hebben jullie tegen mij ?
Weet niet waar jij leeft, dat je dit als iets kunt zien dat niet echt is gebeurd, maar maakt niet uitquote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens verzin jij zo'n beetje alles.
Alles.
Alles.
Alles.
Alles.
omg dat zwarte doet het op een kutturk lijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ken je de film Problem Child?
[ afbeelding ]
het is dat ik me niet ga bewijzen op het internet, maar ik ben geen puistenkop en geen dikzakquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Honkbalknuppels, slaappillen, Clearasil en een boekje van Sonja Bakker.
Pics!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is dat ik me niet ga bewijzen op het internet, maar ik ben geen puistenkop en geen dikzak
ja, heel ergquote:Op donderdag 19 november 2009 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics!
Lijkt hij op een kutturk?
Ohquote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, heel erg
geen pics, ik ga me niet bewijzen voor jullie, ik heb bekenden op dit forum en die weten wel dat ik niet lieg
Het ís dan ook een kutturk. Jij, namelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg dat zwarte doet het op een kutturk lijken
Heb ik gezegd dat het leven nu (te) zwaar is of baseer je dat op m'n gezeik?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh
Je was 16 toch ofzo? Het leven wordt nog een stuk zwaarder, geniet er van![]()
quote:
Precizionist ofzo zit bij me op school, zag je in jongensnaam topic, burakius is m'n buurjongen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het ís dan ook een kutturk. Jij, namelijk.
En de enige bekende is die bosnische vriendin van je. Loco loco trouwens.
Laatstequote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het leven nu (te) zwaar is of baseer je dat op m'n gezeik?
Haha, ok, dan heb je het wel mis, want ik vind het leven niet te zwaar, nu dan hequote:
Want burakius gaat je vast en zeker klappen als hij merkt dat je hier leugens verrspreidquote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Precizionist ofzo zit bij me op school, zag je in jongensnaam topic, burakius is m'n buurjongen.
Ik ga me niet bewijzen, maar vind het raar dat je het niet gelooft, want ik vertel niets dat te raar is om te gebeuren.
Kijk hoe je erop ingaat man, waarom zou die me klappen?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want burakius gaat je vast en zeker klappen als hij merkt dat je hier leugens verrspreid
Wat een attitude, IHVK, doe er wat aanquote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kijk hoe je erop ingaat man, waarom zou die me klappen?Of geloof je ook niet dat het echt m'n buurjongen is? En dat bosnische vriendin echt is en dat die ander op m'n school zit?
Ik zeg: ik vertel niets dat te raar is om te gebeuren, dus waarom zou je niet geloven wat ik allemaal vertel?
Je moet meer relaxed volgens mij, eeuwige zeikerdquote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha, ok, dan heb je het wel mis, want ik vind het leven niet te zwaar, nu dan he
ik wil weten of ik iets vertel wat te raar isom echt te gebeuren, komop, geef antwoordquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een attitude, IHVK, doe er wat aan.
in het echt zeik ik minderquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet meer relaxed volgens mij, eeuwige zeikerd![]()
En wikwakka, je woont vanaf nu in een achterbuurt
Ja, je zegt turk te zijn, maar ook weer geen turk te zijn. Je zegt slim te zijn, maar je bent blijkbaar niet zo heel slim. Je zegt een net meisje te zijn, maar je blijkt een niet al te net meisje te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wil weten of ik iets vertel wat te raar isom echt te gebeuren, komop, geef antwoord
Creepy shit.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF is er net gebeurt dan, IHVK, eerst allemaal knallen en nu iets van twee ambulances binnen 5 minuten tijd. Eng hoor.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, je zegt turk te zijn, maar ook weer geen turk te zijn. Je zegt slim te zijn, maar je bent blijkbaar niet zo heel slim. Je zegt een net meisje te zijn, maar je blijkt een niet al te net meisje te zijn.
Als ik een tijger in de bieb zie zeg ik wel 'yo mang!'.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
was je in de bieb vandaag?![]()
Ik was er wel, ik ging even rondkijken, maar ik ken je gezicht niet eens.
Ja als ik iemand zie met zo een nek zeg ik hey hey wikie! wikie hey.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik een tijger zie zeg ik wel 'yo mang!'.
Als het je lukt de bieb in te sluipen, gezien je allochtoonheidquote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja als ik iemand zie met zo een nek zeg ik hey hey wikie! wikie hey.
Het spijt me èmèl, kusje d'ropquote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik word niet geloofdalsof ik iets vertel wat te raar is om te gebeuren
praat eens normaal, dikke aapquote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het spijt me èmèl, kusje d'rop?
En gymnasiast.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als het je lukt de bieb in te sluipen, gezien je allochtoonheid.
Hm in principe wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dombo's![]()
ondanks je nepheid, zeg jij eens, geloof jij dat ik echt ben
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat eens normaal, dikke aap
geloof je dat ik een Turk ben?
Ja nu geloof ik pas écht dat je een Turk bent.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat eens normaal, dikke aap
geloof je dat ik een Turk ben?
ik ook niet, maar ik wil zelf wel een reden als mensen niet geloven dat ik echt benquote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm in principe wel.
Maar ik geef niet veel om de echtheid van mensen op Fok!.
Je kan mij herkennen aan m'n ketting gemaakt van mensenschedels, mijn jas gemaakt van wolvenbont en mijn lagne rossige harenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
En gymnasiast.
(Die zijn arrogant en vervelend hoorde ik laatst.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zware kettingquote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan mij herkennen aan m'n ketting gemaakt van mensenschedels, mijn jas gemaakt van wolvenbont en mijn lagne rossige haren.
Maar hoelaat was je er? Waarschijnlijk was ik er toen jij nog in je nest lag te ronken, luie schooier.
failquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[img]http://gifnation.com/albums/funny/bitchslap.gif/img]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
Oja en doe een beetje lief tegen Bilmiyorem, ze blijft 16 jaar natuurlijk.ben je ook zo in t echt? Lijkt me grappig om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik ruzie had met een groepje Turken, die ouder waren, wilde eentje me klappen, zei de ander: doe normaal, ze is 13! Was verschil tussen leven en dood
Ik ben een pure Turk.
Ben jij die ene? Jeweetwel? Die Turk?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
zware ketting![]()
Ik was er uh rond drie uur?
Ja dat ben ik!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij die ene? Jeweetwel? Die Turk?
Ik denk dat er honderd turken in de bieb zatenquote:
Ik word weleens Ghandi genoemd.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben je ook zo in t echt? Lijkt me grappig om te zien![]()
Toen ik ruzie had met een groepje Turken, die ouder waren, wilde eentje me klappen, zei de ander: doe normaal, ze is 13! Was verschil tussen leven en dood
Ja maar ik ben die ene Turk!!!11quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat er honderd turken in de bieb zaten.
Maar nee, ik was er 's ochtends.
Hoeveel kaaskoppen heb je al geklapt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik word weleens Ghandi genoemd.
Maar goed ik kan ook wel agressief worden hoor, maar dan moet je ver gaan.
CHICK?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah onze chick uit Adana is er ook weer.
Ik zag wel een turk met vlassnor, kalende kop, vettig middellang haar en bruine ogen, die turk?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zag wel een turk met vlassnor, kalende kop, vettig middellang haar en bruine ogen, die turk?
En zo hoort het, wie kijkt krijgt die klapjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:
Jongen ze keken zo vies naar mij. Ik zei WAT KIJK JE DAN! Walla wat kijk je!![]()
Zo klap op zijn hoofd. met zijn kaulogezicht.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw posts stralen één bonk agressie uit.
Nee echt studeren. Ze zitten niet achter een PC.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Studeren de Turken daar in de bieb echt.. of komen ze spelletjes spelen?
volgens mij kan je bovenin geen spelletjes spelen, er lopen daar wel veel turkse meisjes rond. Maar die spelen geen spelletjes, denk ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Studeren de Turken daar in de bieb echt.. of komen ze spelletjes spelen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2009 21:50:51 ]
Het waren hier vooral de jongens, in de oude bieb, 's ochtends vroeg stonden ze bij de deur, om als de eerste alle pc's te bezetten, runescape enzo.. met energydrinkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij kan je bovenin geen spelletjes spelen, er lopen daar wel veel turkse meisjes rond. Maar die spelen geen spelletjes, denk ik?
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, geloof jij dat ik een Turk ben?
De biebturken in Zaandam.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het waren hier vooral de jongens, in de oude bieb, 's ochtends vroeg stonden ze bij de deur, om als de eerste alle pc's te bezetten, runescape enzo.. met energydrink
Turkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
De biebturken in Zaandam.
Ik heb over ze gehoord van een meisje in Zaandam ze had er last van ofzo. Gaat ze het aan mij vertellen omdat ik ook Turks ben.
Ja en het was honderd miljoen miljard ipv 10 miljoen miljard zeker.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Grapje, ik was er dus wel om drie uur. nu weet ik wie je bent.
zou ik miss ook vertellen, als we het over bibliotheken zouden hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
De biebturken in Zaandam.
Ik heb over ze gehoord van een meisje in Zaandam ze had er last van ofzo. Gaat ze het aan mij vertellen omdat ik ook Turks ben.
Relturken, biebturken, haatturken, eerwraakturken, kebabturken, eetturken, theeturken, snorturken, baardtturken, vlam-om-oor-turken, kappersturken, vechtturken, bontkraagturken, wolla-turken, inshallahturken, vechtersbaasturken. Achter welk woord past nou eigenlijk geen -turken?quote:
Je vergeet toeterTurken.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Relturken, biebturken, haatturken, eerwraakturken, kebabturken, eetturken, theeturken. Achter welk woord past geen -turken?
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben ik een dikzak en een puistenkop?
ToeterTurkeeeeeen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vergeet toeterTurken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vergeet toeterTurken.
[ afbeelding ]
Ik woon niet in Zaandam.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem is het ook waar dat in de helft van Zaandam alleen Turken wonen en de autochtonen in de andere helft?
Het lijkt Rotterdam welquote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem is het ook waar dat in de helft van Zaandam alleen Turken wonen en de autochtonen in de andere helft?
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja bortecinem bilmiyorem 1 pot nat.
Misschien.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OEh, hebben jullie elkaar foto's toegstuurd?
Welkes is de pot?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja bortecinem bilmiyorem 1 pot nat.
Ken het niet met cijfers, maar ik kom wel veel allochtonen tegen in bepaalde buurten. Er is ook een flat (roodwitquote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem is het ook waar dat in de helft van Zaandam alleen Turken wonen en de autochtonen in de andere helft?
Woon je daarom in zuidquote:Op donderdag 19 november 2009 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt wel mee in Rotterdam. Best veel spreiding nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |