quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Ik niet!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik dat echt ben.
Ik moest mijn pizza uit de oven halenquote:
Ben je toch ook?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik dat echt ben.
Hou op!!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben je toch ook?
Mensen die niet op z'n minst om dat filmpje moeten lachen hebben geen ziel en/of hart!
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vinden jullie dit soort reclames kunnen?
Ik ben niet eens een Hollander.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hollanders die een Belgisch en Limburgs accent niet kunnen onderscheiden.
Zo erg dat je zo'n lekker koekje bijna zou gaan boycotten.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Vinden jullie dit soort reclames kunnen?
Mensen die boven de rivieren wonen dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een Hollander.
Luister er eens naar zonder het filmpje te kijken.quote:
Als ik naar mijn afkomst kijk, dan zou ik geografisch gezien precies midden in de rivieren uitkomenquote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die boven de rivieren wonen dan.
Vader en zoon affectie. Niks mis mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Luister er eens naar zonder het filmpje te kijken.
"draaien
"draaien ja"
"lekker likken"
"ohhh jaaahh, oehhh dat is lekker"
en hoe ze aan het einde naar de slaapkamer rennen!!! Walgelijk!
En die matjes van die hockeykakkertjes, die kunnen écht niet!
Oehhhhh dat is lekker, lekker draaien en likken, jjaaaaa, hihihihihihi:').quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vader en zoon affectie. Niks mis mee.
Gelderland?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik naar mijn afkomst kijk, dan zou ik geografisch gezien precies midden in de rivieren uitkomen.
Het komt gewoon fucking nep over.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oehhhhh dat is lekker, lekker draaien en likken, jjaaaaa, hihihihihihi:').
Dat ook, maar sowieso verdienen alle kinderen die in films en/of reclames spelen een welgemikte vuistslag tussen de ogen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het komt gewoon fucking nep over.
Noord is sowieso altijd beter dan zuid, het is maar dat je het weet.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
Brabant!!!111![]()
![]()
Noord Holland!!![]()
![]()
![]()
Hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso verdienen alle kinderen die in films en/of reclames spelen een welgemikte vuistslag tussen de ogen.
So whut. Ik heb nog nooit in Adana gewoond maar toch voel ik me een echte Adanali.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Half Brabo half Noord Hollander, maar nog nooit in een van beide provincies gewoond.
Dat dacht ik dus ook, maar ik zei het toch maar niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso verdienen alle kinderen die in films en/of reclames spelen een welgemikte vuistslag tussen de ogen.
Is het je nooit opgevallen hoe vreselijk irritant die huilebalken altijd zijn?quote:
Alleen als het over Hollanders en andere meisjes gaat zeg je het of durf je het te zeggen? Racist en sexist.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar ik zei het toch maar niet.
Ik hield mijn mond omdat jullie als kleine meisjes huilen dat ik agressief ben.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen als het over Hollanders en andere meisjes gaat zeg je het of durf je het te zeggen? Racist en sexist.
Waar komt die pit vandaanquote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hield mijn mond omdat jullie als kleine meisjes huilen dat ik agressief ben.
Bijna allemaal.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hield mijn mond omdat jullie als kleine meisjes huilen dat ik agressief ben.
Held.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Is bijvoorbeeld een uitzondering op de regel.
Beetje is nog zacht uitgedruktquote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef IHVK het volgende:
Mensen uit Adana zijn een beetje temperamentvol over het algemeen.
Dat kind verdient al helemaal een vuistslag tegen z'n achterhoofd, met z'n ondeugende rotkopquote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Is bijvoorbeeld een uitzondering op de regel.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kind verdient al helemaal een vuistslag tegen z'n achterhoofd, met z'n ondeugende rotkop.
Booeh!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kind verdient al helemaal een vuistslag tegen z'n achterhoofd, met z'n ondeugende rotkop.
Ah, weet hij veel.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pak 'm Bortecinem, hij zei "dorp". Ongegeneerd. Ende denigrerend.
Jongeuh, van onze vrouwen blijf je af.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als afmakertje krijg jij nog een pimpslap tegen je achterhoofd.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als afmakertje krijg jij nog een pimpslap tegen je achterhoofd.
Pak 'm, zarGon!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jongeuh, van onze vrouwen blijf je af.
kom dan op kiz, ik zweer wolla!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:49 schreef zarGon het volgende:
Hou me tegen! Hou me tegen.
Tutun laaan.
Nou ben je er geweest!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
kom dan op kiz, ik zweer wolla!
Dat denk jij maar, lan.quote:
Waarom lokken turken altijd ruzie uitquote:
quote:
Je mag blij zijn dat ik je niet vergiftigd heb.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt zeker paardenslaapmiddel in mijn pizza gestopt.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben ik niet goed genoeg voor jullie? Ik kom en meteen wordt er gestopt met posten en gaat men slapen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:07 schreef IHVK het volgende:
Echt he. Ik snap ook niet waarom jullie dat doen.
Geen Turk maar een Anatoliër, ha? Zeg je nu dat ik geen Turk ben? Ben je een kloon van Burakius of zeu?quote:
Ben je ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen Turk maar een Anatoliër, ha? Zeg je nu dat ik geen Turk ben? Ben je een kloon van Burakius of zeu?
Ach ja alleen de extremen zijn interessant voor filmpjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik was gisteren een filmpje aan het bekijken van een Armeense nationale feestdag, zij noemen het een demonstratie tegen Turkije wegens het ontkennen van de genocide, maar gezien de feestelijke demonstraties noem ik het een feest. Enfin, op een van de spandoeken stond gewoon 'Adana zal weer van ons zijn'. Sukkels! Ik wou ze allemaal een voor een een een blauw oog bezorgen! Dat ze het oosten van Turkije claimen is een ding, maar Adana er nog bij gaat ecccccccht te ver.
Adam hakli. Bunlarin kafalari oyle bir Sevres'ye yatmis ki, hayret ediyorum resmen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef IHVK het volgende:
http://www.haberturk.com/yazioku.asp?id=11317
Ik las dit vandaag en dacht wel een beetje van ik hoop dat het niet waar is.
Maar het is aan de andere kant ook onderbuik heel erg.
Ze moeten niet praten over mijn provincie!!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach ja alleen de extremen zijn interessant voor filmpjes.
Geen enkele officiële Armeense instantie eist grondgebied van Turkije tegenwoordig.
Adana was voordat de Turken het veroverden van de Armenen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat is omdat Adana aan zee ligt, aan de Golf van Iskenderun, en omdat ''ze'' ('Armeense extremisten') willen dat hun Groot-Armenië een uitweg naar zee heeft.
Weet ik, maar dit is wel hoe de Armeense diaspora het ook graag ziet. Vandaar dat separatistische Koerden vaak ook die regio (Adana, Iskenderun en Hatay) meenemen in hun ideale ''Koerdistan''.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana was voordat de Turken het veroverden van de Armenen.
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Adana was voordat de Turken het veroverden van de Armenen.
Dan blijf je bezigquote:In the mid 7th century, the city was captured by the Arab Abbasids. According to an Arab historian of that era, the name of the city was derived from Ezene, the prophet Yazene's grandson.
The Byzantines recaptured Adana in 964. After the victory of Alp Arslan at the Battle of Manzikert in 1071, the Seljuk Turks overran much of the Byzantine Empire. They had reached and captured Adana sometime before 1071 and continued to hold the place until Tancred, a leader of the First Crusade, captured the city in 1097.
In 1132, it was captured by the forces of the Armenian Kingdom of Cilicia, under its king, Leo I. It was taken by Byzantine forces in 1137, but the Armenians regained it around 1170. In 1268 there was a terrible earthquake which destroyed much of the city. Adana was rebuilt and remained a part of the Kingdom of Cilician Armenia until around 1360, when the city was ceded by Constantine III to the Mamluk Sultan of Egypt in return for obtaining a peace treaty. The Mamluks' capture of the city allowed many Turkish families to settle in it. The Ramazanoğlu family, one of the Turkish families brought by the Mamluks, ruled Adana until the Ottomans captured the city.
Assyriers azen ook op hetzelfde stuk als de Armenen en Koerden.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit is wel hoe de Armeense diaspora het ook graag ziet. Vandaar dat separatistische Koerden vaak ook die regio (Adana, Iskenderun en Hatay) meenemen in hun ideale ''Koerdistan''.
http://navend.de/images/kurdistan.gif
quote:Op woensdag 18 november 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
Adanali vs Istanbullu.![]()
Wij zijn echt stoer man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |