Mensen die tijdens tentamens hun paniek zitten weg te vreten en energydrank zitten lurken om... ja, waarom eigenlijk? In wat voor omstandigheden wordt zo'n tentamen tegenwoordig gegeven dat je het geen twee uur kunt uithouden zonder ingeblikte placebodrank te slurpen?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Matig voorbereid ging onze lieve jongen op stap, om onder het genot van een blikje energydrank en wat smakelijk voedsel te knallen.
Omdat het kan, jongen. Heerlijk, die afgunstige wanhopige gezichten terwijl ik een slok uit mijn nog ijskoude blikje Golden Power slurp.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mensen die tijdens tentamens in paniek zitten te vreten en energydrank zitten lurken om... ja, waarom eigenlijk? In wat voor omstandigheden wordt zo'n tentamen tegenwoordig gegeven dat je het geen twee uur kunt uithouden zonder uit blikjes te lurken?
Contaminatie is mijn tweede naam.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef UncleErnie het volgende:
Het tentamen is afgelopen of de tijd is verstreken. Lastig hè, dat Nederlands.
Ja, en die in plaats van een puntje op de i een hol bolletje zetten.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef Christiaan het volgende:
Klacht gegrond verklaard. Dat zijn altijd dezelfde kutjes die op de eerste rij zitten. En de schamele stopcontacten in de collegezaal claimen voor hun netbookjes zodat ze lekker alles wat er gezegd wordt kunnen overtypen.
Brrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en die in plaats van een puntje op de i een hol bolletje zetten.
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Urineren is in zo'n geval de beste oplossing
fapfapfapquote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef PiRANiA het volgende:
En het is enfin, niet afijn.
Verder: pics van je surveillante?
Wat moet je anders doen. Hele tijd maar schijven?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef ASroma het volgende:
mensen met hapjes en drankjes tijdens een tentamen! wat een falers zijn dat toch altijd.
En dan ook nog van die vieze, stinkende zoete troep.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef ASroma het volgende:
mensen met hapjes en drankjes tijdens een tentamen! wat een falers zijn dat toch altijd.
omfgquote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, en die in plaats van een puntje op de i een hol bolletje zetten.
FFS hahah, net ook southpark bekeken zie ik?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef Lakitu het volgende:
Now come on y'all. We can do better than that.
Let's make her eat her own eyeball, and then pee in her empty eyesocket.
How about we get someone with AIDS to pee in her eyesocket, so she dies all slowlike?
Mental Imagequote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Ontredderd zat ze daar, gedrenkt in mijn afvalvocht, terwijl ik fier m'n tas over m'n schouder slingerde en het lokaal uitliep met rechte schouders.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef dabadbass het volgende:
TS is een faalhaas, maar weet het pas na de uitslag
lol wutquote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet de volle tijd (het tentamen duurt 2 uur) blijven zitten.
Pretentieuze sletjes.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:00 schreef marcodej het volgende:
Gegronde klacht. De veelschrijvers zijn erg... Ze hebben altijd drie keer zoveel papier en altijd de volledige tijd nodig. Die schrijven echt hele stukken proza, en echt hogere cijfers hebben ze niet.
Weinig want TS heeft niet veel geleerd.quote:
Dat deed ik ook bij geschiedenis, omdat ik het interessant vond.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef OPAQUE het volgende:
Ik schrijf ook heel wat kantjes vol.
Wat een goorlap ben jij!
Ik hou van je.quote:
En ook van jou.quote:
Als je de hele nacht door ben gegaan en geen tijd had om te ontbijten.... dan ben je wel aan je energydrankje en een broodje toe....quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mensen die tijdens tentamens hun paniek zitten weg te vreten en energydrank zitten lurken om... ja, waarom eigenlijk? In wat voor omstandigheden wordt zo'n tentamen tegenwoordig gegeven dat je het geen twee uur kunt uithouden zonder ingeblikte placebodrank te slurpen?
De hele nacht doogaan vlak voor een tentamen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Als je de hele nacht door ben gegaan en geen tijd had om te ontbijten.... dan ben je wel aan je energydrankje en een broodje toe....![]()
Het zijn maar 2 uurtjes. Als je dan al een pauze moet inlassen, heb wel een heel erg korte spanningsboog.quote:Sowieso vond ik het fiijn om halverwege een pauze in te lassen, even eten drinken en dan met frisse inzichten weer aan de slag.Was goed voor mijn focus.
Tot hier geloofwaardig en herkenbaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag, jongens en meisjes, had Skylark. een tentamen. Goed voorbereid ging onze dappere held op stap, om onder het genot van een blikje energydrank en wat smakelijk voedsel te knallen.
Zo had het moeten gaan.
Vandaag, jongens en meisjes, had Skylark. een tentamen. Matig voorbereid ging onze lieve jongen op stap, om onder het genot van een blikje energydrank en wat smakelijk voedsel te knallen. Hij kreeg van de surveillanten 2 vellen en de vragen en ging verwoed aan de slag.
Na een uur en een kwartier was het wel mooi geweest, en had ik met mijn kennis op dat moment het optimale bereikt (check die switch van 3e naar 1e persoon enkelvoud). Ik poog het in te leveren, maar de beste meneer zegt dat ik het op het antwoordvel had moeten schrijven. Ik kijk onthutst naar mijn vel vol met berekeningen. Ik had geen antwoordvel gekregen. Verdomme! Ik moest het overschrijven. Zonder de berekeningen erbij. Wat een zonde van mijn tijd.
Ik maak aanstalten om te vertrekken zodra ik het heb overgeschreven, maar dat blijkt niet te mogen. Ik moet de volle tijd (het tentamen duurt 2 uur) blijven zitten. Na drie pogingen eerder weg te mogen door irritante geluidjes en getik te veroorzaken geef ik me gewonnen en denk na terwijl ik de tijd afwacht.
Eindelijk is het dan zo ver, iedereen wordt verzocht om de pennen neer te leggen en de blaadjes aan de surveillante te geven. Ik walg van deze mensen, die de volledige tijd nodig hebben. Afijn, een meisje blijft schrijven, wanhopig zin na zin op het papier krabbelend terwijl de surveillante haar voor de 3e keer verzoekt haar pen neer te leggen. "Ja ja" is het antwoord, maar gehoorzamen doet ze niet. De hoer.
Idd en de rest van de mensen zitten de hele tijd in de stinkende walm van dat spulquote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef mgerben het volgende:
[..]
Mensen die tijdens tentamens hun paniek zitten weg te vreten en energydrank zitten lurken om... ja, waarom eigenlijk? In wat voor omstandigheden wordt zo'n tentamen tegenwoordig gegeven dat je het geen twee uur kunt uithouden zonder ingeblikte placebodrank te slurpen?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Na drie pogingen eerder weg te mogen door irritante geluidjes en getik te veroorzaken geef ik me gewonnen en denk na terwijl ik de tijd afwacht.
Ik had altijd tentamens van 3 uur. Als ik alle opgaven gemaakt had, hield ik ff pauze en daarna ging ik alles nakijken. Geen zwakke spanningsboog of zieligheden..quote:Op donderdag 19 november 2009 07:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De hele nacht doogaan vlak voor een tentamen.![]()
[..]
Het zijn maar 2 uurtjes. Als je dan al een pauze moet inlassen, heb wel een heel erg korte spanningsboog.
VWO examen met een pizza erbij, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef ASroma het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |