abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74842071
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Vandaag, jongens en meisjes, had Skylark. een tentamen. Goed voorbereid ging onze dappere held op stap, om onder het genot van een blikje energydrank en wat smakelijk voedsel te knallen.

Zo had het moeten gaan.

Vandaag, jongens en meisjes, had Skylark. een tentamen. Matig voorbereid ging onze lieve jongen op stap, om onder het genot van een blikje energydrank en wat smakelijk voedsel te knallen. Hij kreeg van de surveillanten 2 vellen en de vragen en ging verwoed aan de slag.

Na een uur en een kwartier was het wel mooi geweest, en had ik met mijn kennis op dat moment het optimale bereikt (check die switch van 3e naar 1e persoon enkelvoud). Ik poog het in te leveren, maar de beste meneer zegt dat ik het op het antwoordvel had moeten schrijven. Ik kijk onthutst naar mijn vel vol met berekeningen. Ik had geen antwoordvel gekregen. Verdomme! Ik moest het overschrijven. Zonder de berekeningen erbij. Wat een zonde van mijn tijd.

Ik maak aanstalten om te vertrekken zodra ik het heb overgeschreven, maar dat blijkt niet te mogen. Ik moet de volle tijd (het tentamen duurt 2 uur) blijven zitten. Na drie pogingen eerder weg te mogen door irritante geluidjes en getik te veroorzaken geef ik me gewonnen en denk na terwijl ik de tijd afwacht.

Eindelijk is het dan zo ver, iedereen wordt verzocht om de pennen neer te leggen en de blaadjes aan de surveillante te geven. Ik walg van deze mensen, die de volledige tijd nodig hebben. Afijn, een meisje blijft schrijven, wanhopig zin na zin op het papier krabbelend terwijl de surveillante haar voor de 3e keer verzoekt haar pen neer te leggen. "Ja ja" is het antwoord, maar gehoorzamen doet ze niet. De hoer.
Tot hier geloofwaardig en herkenbaar.

Je had altijd van die klootzakken die dan toch moeten doorschrijven. Ik bad dan altijd tot god dat ze een onvoldoende zouden halen.
U MAD?
pi_74843111
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef mgerben het volgende:

[..]

Mensen die tijdens tentamens hun paniek zitten weg te vreten en energydrank zitten lurken om... ja, waarom eigenlijk? In wat voor omstandigheden wordt zo'n tentamen tegenwoordig gegeven dat je het geen twee uur kunt uithouden zonder ingeblikte placebodrank te slurpen?
Idd en de rest van de mensen zitten de hele tijd in de stinkende walm van dat spul .
pi_74843241
Ik had er een drol opgelegd
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  donderdag 19 november 2009 @ 10:25:05 #54
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74843316
Dat laatste deel van je tekst had niet gehoeven

Maar dat wachten wanneer je klaar bent met een tentamen is vreselijk irritant. Ik snap ook niet waarom sommige mensen zolang bezig zijn met een tentamen? Lijkt me stug dat er zo veel studenten last hebben van dyslectici. Volgens mij is het gewoon een gebrek aan voorbereiding, en willen ze dat compenseren door heel lang over een tentamen te doen. Zodat anderen lang moeten wachten.
pi_74843547
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
Na drie pogingen eerder weg te mogen door irritante geluidjes en getik te veroorzaken geef ik me gewonnen en denk na terwijl ik de tijd afwacht.
Zo herkenbaar
Derevaun Seraun.
  Moderator donderdag 19 november 2009 @ 11:55:47 #56
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_74846276
Wel raar trouwens dat je moet blijven zitten
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_74857701
quote:
Op donderdag 19 november 2009 07:01 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De hele nacht doogaan vlak voor een tentamen.
[..]

Het zijn maar 2 uurtjes. Als je dan al een pauze moet inlassen, heb wel een heel erg korte spanningsboog.
Ik had altijd tentamens van 3 uur. Als ik alle opgaven gemaakt had, hield ik ff pauze en daarna ging ik alles nakijken. Geen zwakke spanningsboog of zieligheden..
En tja, s'nachts doorleren: niet altijd handig, maar ik had in mijn studententijd sowieso een bijzonder dag-nachtritme.

Ik geloof trouwens dat bij mijn studie mensen alleen het laatste kwartier niet meer mochten weggaan, omdat er dan heel veel mensen tegelijk zouden gaan wat weetr onrustig zou zijn voor de mensen die nog bezig waren.
pi_74857825
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
En die laatste zinnen uit de OP
pi_74857896
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:22 schreef ASroma het volgende:
mensen met hapjes en drankjes tijdens een tentamen ! wat een falers zijn dat toch altijd.
VWO examen met een pizza erbij, gewoon omdat het kan.
-
pi_74887260
Ik denk dat dit stukje kwaliteitsproza wel een schopje omhoog verdient.
-
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:41:08 #62
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74887710
Inderdaad irritant ja. Mensen die altijd de volle 100 procent van de tijd nodig hebben. En het valt me vaak op dat het dezelfe zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_74889674
Op de middelbare school kun je ze er al uit plukken. Vooral meisjes zijn het. Een vraag waar ik aan 8 woorden genoeg heb om mee te antwoorden, beantwoorden hun met datzelfde aantal regels. En uiteindelijk is het aan het cijfer echt niet te zien wie van de twee er zo lang over doet.
What Would Goku Do
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:53:46 #64
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74890062
Waarschijnlijk allemaal onder het motto "hoe meer ik schrijf, hoe meer juiste antwoorden ik kan geven."
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_74890236
Ik vind het juist triest als mensen zich matig voorbereiden en een tentamen vlug maken om er daarna vanaf te zijn. Ik heb altijd mijn tijd zo volledig mogelijk benut. Als ik tijd over had ging ik terug naar vragen die ik overgeslagen had of keek ik mijn werk nog eens na. Dat is verdomme mijn recht.

(Soms keek ik ook niet na, omdat dan juist twijfel ontstaat.)

Benut je tijd zo goed mogelijk, die uurtjes dat je in je examenbankje zit, kan de rest van je loopbaan beïnvloeden.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')