Pravda natuurlijk. Of De Waarheid.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke krant als ik vragen mag.
Geen landelijk dagblad. Het betreft een regionale krant die verschijnt in Gelderland, Overijssel en Flevoland.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke krant als ik vragen mag.
Jij bent ook een saaie zeg, breng ik als criticus wat leven in de bierbrouwerij ga je deleten.quote:
Sounds perfectquote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[NWS-FB/SC] Whiskey Tango's place - The Sequel
Nee! He's backquote:
Is wegquote:Op donderdag 26 november 2009 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
Contract tegen besnijdenis
staat er al uren (wat opzich een prestatie is voor een erectie). lijkt me niet wenselijk. beetje smerig dus.
WT kan ik nog wel hebben, die zou mij nooit bannenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Hukkie het volgende:
Zou wel een stunt zijn WT als NWS mod
Hoe werkt dat eigenlijk met die notes?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Why not, behalve dat ik verguisd ga worden door 90% van NWS, maar mijn notes excluden mij al.
Dat kan wel kloppen, mods kunnen niet bannen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
WT kan ik nog wel hebben, die zou mij nooit bannenOndanks dat ik het vaak met hem oneens ben.
Hmm, macht corrumpeert altijd (met dank aan Hans Teeuwen). Dus je weet het nietquote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
WT kan ik nog wel hebben, die zou mij nooit bannenOndanks dat ik het vaak met hem oneens ben.
Er zullen nog een hoop bergen bewogen moeten worden voordat jij mod word. Zou wel benieuwd zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Sp3c is het oneens met mijn moderatorschap.
helaas, geen unanimiteitquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Sp3c is het oneens met mijn moderatorschap.
Soms sta je versteld wat er uit komt. Op de FP ooit ook iemand met een uitgesproken mening, maar modereerde echt goed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:17 schreef Kentoet het volgende:
Een echte mod in spe zou iedereen hier al lang naar de slowchat hebben verwezen.....
Mijn stem gaat naar een co-moderatorschap van W_T en Meki.
Is al wegquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:24 schreef isogram het volgende:
Is dit normaal?
Verplichte registratie ongewenste Marokkaanse nationaliteit
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Soms sta je versteld wat er uit komt. Op de FP ooit ook iemand met een uitgesproken mening, maar modereerde echt goed.
[..]
Is al weg
Doe ik het toch voor jouquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]Dat was ik dus vergeten... melden dat het al weg was
Ach dat valt wel mee toch, je kan je hobby dan combineren met wat functie. Kijk, als ze zeggen ga nou voor niets in de tuin krabben bij de buurvrouw dan zou ik ook gedag zeggen en weglopen, maar een beetje opletten op Fok! terwijl je toch al post en dat voor niets kan toch geen kwaad lijkt me?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Een functie bij FOK! lijkt me drie keer niks. Je doet het immers voor noppes. Mij is vorig jaar gevraagd of ik verhalen wilde schrijven voor de FP. Op zich zag ik het wel zitten, maar het feit dat het geen geld in het laadje bracht stond mij nogal tegen.
Dat komt deels ook omdat je daar nu ook je hobby/beroep van maakt. (Geen idee waarom je dit trouwens in FB komt melden?) Ik heb een tijdje voor de FP geschreven, erg leuk om te doen.. je moet het doen als je de tijd hebt, het leuk vind en het op vrijwillige basis doen...so be it... je moet immers nixquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Een functie bij FOK! lijkt me drie keer niks. Je doet het immers voor noppes. Mij is vorig jaar gevraagd of ik verhalen wilde schrijven voor de FP. Op zich zag ik het wel zitten, maar het feit dat het geen geld in het laadje bracht stond mij nogal tegen.
Tja, in mijn tijd kregen we een lease-bak, telefoon van de zaak, 13e maand en een salaris.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Een functie bij FOK! lijkt me drie keer niks. Je doet het immers voor noppes.
Mjah... ik krijg hooguit nog een kerstpakket, een CARS-onderbroek en een Fok!Pen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, in mijn tijd kregen we een lease-bak, telefoon van de zaak, 13e maand en een salaris.
Ach ja, crisis, he?
Daarom ben ik ook gestopt. Zonder die telefoon en 13e maand kon nog wel, maar toen die auto eruit moest...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... ik krijg hooguit nog een kerstpakket, een CARS-onderbroek en een Fok!Pen!
Gewoon om interessant te doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat komt deels ook omdat je daar nu ook je hobby/beroep van maakt. (Geen idee waarom je dit trouwens in FB komt melden?) Ik heb een tijdje voor de FP geschreven, erg leuk om te doen.. je moet het doen als je de tijd hebt, het leuk vind en het op vrijwillige basis doen...so be it... je moet immers nix
Ligt er natuurlijk aan hoe je buurvrouw eruit zietquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee toch, je kan je hobby dan combineren met wat functie. Kijk, als ze zeggen ga nou voor niets in de tuin krabben bij de buurvrouw dan zou ik ook gedag zeggen en weglopen, maar een beetje opletten op Fok! terwijl je toch al post en dat voor niets kan toch geen kwaad lijkt me?
Trust me, you don't want to know.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe je buurvrouw eruit ziet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gestopt. Zonder die telefoon en 13e maand kon nog wel, maar toen die auto eruit moest...
Het zou toch wel eng worden als dit 'werk' isquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon om interessant te doenNee, omdat werken voor FOK! ter sprake kwam. Ik dacht laat ik eens mijn gedachten droppen.
Een heks dus?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Trust me, you don't want to know.
Vind je 'normale' werk het wel best dan dat je tussen de bedrijven door een beetje loopt te modden op FOK!?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:45 schreef Frutsel het volgende:
Het zou toch wel eng worden als dit 'werk' is
Ja, nogal.quote:
wil jij niet ook mod worden?quote:
Vast niet, maar ik heb wel de vrijheid om werktaken zelf in te delen.. en zolang je werk er niet onder lijdt hoor je iemand niet snel. Daarbij komt dat ik ook regelmatig wat taken thuis moet doen... ach jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je 'normale' werk het wel best dan dat je tussen de bedrijven door een beetje loopt te modden op FOK!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |