Welkom hier, wees gewaarschuwd, je raakt verslaafdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef -Nienna- het volgende:
Toch even een klein vraagje: wat gebruiken jullie om je nagelriemen terug te duwen en te verzorgen?
Af en toe cuticle remover, regelmatig Trind nagelriembalsem, vaseline, handcrème en om terug te duwen heb ik een metalen cuticle pusher en een bokkepootje met een rubberen voetje.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef -Nienna- het volgende:
Toch even een klein vraagje: wat gebruiken jullie om je nagelriemen terug te duwen en te verzorgen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zo'n nagelriemstift van Essence, die vind ik erg fijn.
Mooi MiMU!!ik wil een speciale smiley voor in dit topic zoiets, maar dan met nageltjes en een vrolijk koppie
![]()
ik ga wel eens wat frobelen
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Af en toe cuticle remover, regelmatig Trind nagelriembalsem, vaseline, handcrème en om terug te duwen heb ik een metalen cuticle pusher en een bokkepootje met een rubberen voetje.
[..]
Niet van mij hoor, die komt van the nailphile. Is speciaal voor haar gemaakt door iemand.quote:
ze overleven al niet eens mn paardrij sokken aantrekkenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef liiszle het volgende:
Ik heb net gelakt met Colorama Sugar pearl.
wat een kut lak om op te doen zeg. dekt voor geen meter.
maar wel een mooi kleurtje
kijken of ze de paarden zometeen overleven
Je moet een paard ook geen sokken proberen aan te trekkenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze overleven al niet eens mn paardrij sokken aantrekkendramatisch.
En ga ook niet de nagels (hoeven dus) van het paard lakken....quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je moet een paard ook geen sokken proberen aan te trekken
Oh!!! Ik wil die!!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Linnie20v het volgende:
Suzi ...ik ben niet helemaal tevreden
Slorig gelakt, maar ach voor vandaag is het oke!
[ afbeelding ]
Tof! Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay er is zon!![]()
Mijn bamoo nagels mat:
[ afbeelding ]
Het lijkt best shiny maar dat komt omdat de shimmer in die nagellak echt geweldig is.
Mooi Linnie!
Absoluut! Mooi en feestelijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar voor als je geen groen en rood(met glitters natuurlijk!) in huis hebt is dit toch best een goed alternatief?
poosje geleden zag ik iemand die paarse! haar extensions bij dr paard had laten zettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef bernies het volgende:
[..]
En ga ook niet de nagels (hoeven dus) van het paard lakken....
Zie het paard al lopen met mooie rode hoeven![]()
Dat donkere is wel een drama of eraf te halenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Absoluut! Mooi en feestelijk...
Hè Daph, wat klote zeg! Ik heb dat ook eens gehad en inderdaad, je schrikt ZO erg! Doet je toettoet het nog wel? de mijne was total loosquote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Bweh. Vanmiddag voor het eerst schade gereden met mijn auto. Ik knalde bovenop degene die voor mij reed(kwam doordat degene dáárvoor plotseling vol op de rem ging staan, ik kon ondanks rem vol intrappen niet vermijden dat ik mijn voorganger raakte) Hij heeft twee streepjes op zijn bumper, zelf gelukkig niks. Mijn auto heeft best veel schade, gelukkig heb ik zelf niks.
Ik zit nog steeds een beetje te shaken, vind het zo erg![]()
Zometeen maar even lakjes kijken, zag dat The Wizard of Ooh Ahz er is![]()
Oh en de complimentjes voor alle mooie nagels die ik langs heb zien komen! Snkr je nagels hebben nog steeds een mooie lengte! Vind dit persoonlijk ook mooier, maar je 'lange' nagels staan je ook goed
Oeh, dat is heftig!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Bweh. Vanmiddag voor het eerst schade gereden met mijn auto. Ik knalde bovenop degene die voor mij reed(kwam doordat degene dáárvoor plotseling vol op de rem ging staan, ik kon ondanks rem vol intrappen niet vermijden dat ik mijn voorganger raakte) Hij heeft twee streepjes op zijn bumper, zelf gelukkig niks. Mijn auto heeft best veel schade, gelukkig heb ik zelf niks.
Ik zit nog steeds een beetje te shaken, vind het zo erg![]()
Heb al onder de warme douche gestaan, dat was wel fijnquote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh schrikken Daph!![]()
Straks even onder een hete douche gaan staan want je spieren zullen nog wel van zich laten horen straks. Die krijgen het ongemerkt toch harder te verduren dan je denkt bij zo'n ongeluk.
Hij doet het nog, maar mag er nu natuurlijk niet mee rijden. Wel balen, want ik ga morgen naar vriendje en nu moet ik met het OVquote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hè Daph, wat klote zeg! Ik heb dat ook eens gehad en inderdaad, je schrikt ZO erg! Doet je toettoet het nog wel? de mijne was total loos
Lekker lakjes kijken en jezelf opvrolijken.
En dit is dus niet gelukt.... Nagellak óveral, behalve op mijn nagels. Dat droogt gewoon véél te snel op in het water, sneller dan dat ik werkte kan ik gewoon echt niet!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo eens aan de klieder!
Ik ga proberen marble-nails te maken... ben benieuwd!
Hahaha, hoe briljant!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Oblivion het volgende:
Hoezo over de top...?![]()
[ afbeelding ]
Had je koud water? Wat dat is een no-no.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:35 schreef Lindytje het volgende:
He bah Daph... wat naar!!
[..]
En dit is dus niet gelukt.... Nagellak óveral, behalve op mijn nagels. Dat droogt gewoon véél te snel op in het water, sneller dan dat ik werkte kan ik gewoon echt niet!
Ik krijg al weer helemaal zin in de feestdagen! Mooi hoor! Ik vind het nog steeds lastig om zo'n net randje te maken.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Die zit als piek!quote:
Nicequote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had warm water, en de dopjes al los idd.... Ik kan er gewoon niet mee omgaan denk ik...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Had je koud water? Wat dat is een no-no.
En voor je begint, alle potjes losdraaien, zodat je aan 1 stuk door kan druppelen.
Warm water is volgens mij ook niet zo best..quote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had warm water, en de dopjes al los idd.... Ik kan er gewoon niet mee omgaan denk ik...
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef buzzwheedle het volgende:
@mmascha welke is die geweldige lak met groene en rode glitters van scrangie?
dit zijn nu mijn nagels, geinspireerd door de maillot van m'''n dochter
(die ze ook helemaal geweldig vind)
[ [url=
m'n zoon (bijna 4) zag me van de week zonder nagellak en zei; mama wat is dat saai.
[ [url=
m'n zoon (bijna 4) zag me van de week zonder nagellak en zei; mama wat is dat saai.
Dankje voor de tips nog!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Warm water is volgens mij ook niet zo best..![]()
Gewoon kamertemperatuur.
En probeer het eerst eens met creme, dus niet met glitters en dergelijke.
Je hebt vast wel een paar lakken die niet zo snel drogen, die kan je dan beter proberen.
Niet te vaak doen want je nagels worden er natuurlijk wel wat dunner van. Om de 3-4 weken denk ik?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Mirjam het volgende:
dat nagels opruwen lijkt wel re werken.
moet dat iedere keer als je je nagels gaat lakken, of 1 keer per week ofzo?
Ik vind ze geniaal!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef buzzwheedle het volgende:
ben begonnen met witte nagellak en daar een ovaal mee gemaakt, daarna met zwarte striper er langs getekend. daarna een zwart pootje en 2 oogjes. als het allemaal een beetje droog is met gele striper pootjes en snaveltje. daarna topcoat en seche vite
eerst topcoat zodat er weer een nat laagje op zit voor de seche vite. en dan heb je ook geen last van shrinkage![]()
'k heb wel eerst op tips uitgeprobeerd en daarvoor eerst even op papier iets eenvoudig getekend zodt ik het ook met rechts zou kunnen (ik ben dus links)
oh, ikz al eens kijken, thanksquote:Op donderdag 19 november 2009 17:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Holy moly obli!![]()
Wat ontzettend schattig buzz!![]()
[..]
Niet te vaak doen want je nagels worden er natuurlijk wel wat dunner van. Om de 3-4 weken denk ik?
Ik zag trouwens in de Essence display iets dat misschien ook wel voor je werkt. Een soort van primer: fresh start nail cleaner. Het is de moeite waard om het eens te proberen hoewel afnemen met alcohol in principe net zo goed zou moeten werken. Als je nagels echt goed vetvrij zijn blijft de lak veel beter zitten.
[ [url=
Holy fuck. o.O MOOOOOI.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef buzzwheedle het volgende:
[ [url=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |