quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay er is zon!![]()
Mijn bamoo nagels mat:
[ afbeelding ]
Het lijkt best shiny maar dat komt omdat de shimmer in die nagellak echt geweldig is.
Mooi Linnie!
Welkom hier, wees gewaarschuwd, je raakt verslaafdquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef -Nienna- het volgende:
Toch even een klein vraagje: wat gebruiken jullie om je nagelriemen terug te duwen en te verzorgen?
Af en toe cuticle remover, regelmatig Trind nagelriembalsem, vaseline, handcrème en om terug te duwen heb ik een metalen cuticle pusher en een bokkepootje met een rubberen voetje.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef -Nienna- het volgende:
Toch even een klein vraagje: wat gebruiken jullie om je nagelriemen terug te duwen en te verzorgen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zo'n nagelriemstift van Essence, die vind ik erg fijn.
Mooi MiMU!!ik wil een speciale smiley voor in dit topic zoiets, maar dan met nageltjes en een vrolijk koppie
![]()
ik ga wel eens wat frobelen
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Af en toe cuticle remover, regelmatig Trind nagelriembalsem, vaseline, handcrème en om terug te duwen heb ik een metalen cuticle pusher en een bokkepootje met een rubberen voetje.
[..]
Niet van mij hoor, die komt van the nailphile. Is speciaal voor haar gemaakt door iemand.quote:
ze overleven al niet eens mn paardrij sokken aantrekkenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef liiszle het volgende:
Ik heb net gelakt met Colorama Sugar pearl.
wat een kut lak om op te doen zeg. dekt voor geen meter.
maar wel een mooi kleurtje
kijken of ze de paarden zometeen overleven
Je moet een paard ook geen sokken proberen aan te trekkenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze overleven al niet eens mn paardrij sokken aantrekkendramatisch.
En ga ook niet de nagels (hoeven dus) van het paard lakken....quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je moet een paard ook geen sokken proberen aan te trekken
Oh!!! Ik wil die!!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Linnie20v het volgende:
Suzi ...ik ben niet helemaal tevreden
Slorig gelakt, maar ach voor vandaag is het oke!
[ afbeelding ]
Tof! Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay er is zon!![]()
Mijn bamoo nagels mat:
[ afbeelding ]
Het lijkt best shiny maar dat komt omdat de shimmer in die nagellak echt geweldig is.
Mooi Linnie!
Absoluut! Mooi en feestelijk...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar voor als je geen groen en rood(met glitters natuurlijk!) in huis hebt is dit toch best een goed alternatief?
poosje geleden zag ik iemand die paarse! haar extensions bij dr paard had laten zettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef bernies het volgende:
[..]
En ga ook niet de nagels (hoeven dus) van het paard lakken....
Zie het paard al lopen met mooie rode hoeven![]()
Dat donkere is wel een drama of eraf te halenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Absoluut! Mooi en feestelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |