1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
vind ik ook! ik werd uitgelachen toen ik fipo deed in een zelf geopend topic...quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik wist nog niet hoe je heet!!!
* tombolafan naam opschrijft in Greys-wannabe-lijstje...
Waarom bent u boos mevrouw?quote:
Ik wil sneller internet zonder te moeten verhuizenquote:
quote:
omdat je de fipo deed in een zelfgeopend topicquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vind ik ook! ik werd uitgelachen toen ik fipo deed in een zelf geopend topic...
Jij kan zoveel vindenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
ik vond dat ik de fipo had verdiend, omdat ik twee keer lapo-oggers heb blij gemaakt
Joh, dan pak je de fipo toch lekker van me afquote:
ho, ik ben een lapo-hunter ja! dus je hebt mij weer boos gemaakt!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef MrSubtle het volgende:
ik vond dat ik de fipo had verdiend, omdat ik twee keer lapo-oggers heb blij gemaakt
Hoe is het met je konijnentekeniningetjes, heb je nog nieuwe gemaakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Joh, dan pak je de fipo toch lekker van me af
Ja een paarquote:Op woensdag 18 november 2009 20:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe is het met je konijnentekeniningetjes, heb je nog nieuwe gemaakt?
gevulde koeken van de bakkerquote:Op woensdag 18 november 2009 20:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je er ook wat lekkers bij?
Heb je nu wel een definitieve versie van je konijn zoals je hem in gedachten had?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja een paarmaar erg druk gehad in de weekenden dus de laatste tijd wat minder
eeeeeh...quote:
geen idee dus...quote:
quote:
ga je zelf een konijn maken dan???quote:Op woensdag 18 november 2009 20:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je nu wel een definitieve versie van je konijn zoals je hem in gedachten had?
Nee, ik ga eerst een tekentablet kopen om daarmee te stoeienquote:Op woensdag 18 november 2009 20:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je nu wel een definitieve versie van je konijn zoals je hem in gedachten had?
Huh, heb je dat nou tegen mij, of tegen MisterS. ?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ga je zelf een konijn maken dan???![]()
oh, ja tegen mrS... sorry...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huh, heb je dat nou tegen mij, of tegen MisterS. ?
Hierrrrrrrr kuthoerrrrrrrr, valt dr nog iets te leren in dit topic voor mij???quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst een tekentablet kopen om daarmee te stoeien
En niet gaan en thuisblijven is zeker geen optie?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Ow damn, bijna kwart voor 9. En dan moet ik weg. En heb er geen zin in.
Wat een mooitje.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
mooiste liefste konijn ter wereld:
[ afbeelding ]
(toen was ze nog baby... nu zo groot als een gemiddelde kat...)
Oooh die is kjoetquote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
mooiste liefste konijn ter wereld:
[ afbeelding ]
(toen was ze nog baby... nu zo groot als een gemiddelde kat...)
Je kent me alquote:Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hierrrrrrrr kuthoerrrrrrrr, valt dr nog iets te leren in dit topic voor mij???
quote:
ze is nu zo:quote:
Voor my peace of mind niet echt. Ik mis de komende twee keer al (repetitie). Het duuurt maar een uurtje, rond half 11 ben ik altijd weer thuis. Maar ik haat het om zo laat nog de deur uit te moeten.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En niet gaan en thuisblijven is zeker geen optie?
Wat lief die twee zo samen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
ze is nu zo:
[ afbeelding ]
heeeeeeeeeeeeeeeel goed!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:33 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer. Ik heb heel goed gedaan. Ipv frituur hebben we vieze groenten gegeten. Hoe goed ben ik
Oh ik zie nog minstens 1 nijntje op de achtergrond.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat lief die twee zo samen.Kunnen ze zo goed met elkaar overweg?
ze lijken wel verliefd...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat lief die twee zo samen.Kunnen ze zo goed met elkaar overweg?
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh ik zie nog minstens 1 nijntje op de achtergrond.
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kent me alvan buiten én van binnen
Dan toch maar even doorbijten en gaan misschien? Heb je daarna ook een fijn voldaan gevoel en kun je daarna alsnog thuis even lekker relaxen (en babbelen met ons).quote:Op woensdag 18 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor my peace of mind niet echt. Ik mis de komende twee keer al (repetitie). Het duuurt maar een uurtje, rond half 11 ben ik altijd weer thuis. Maar ik haat het om zo laat nog de deur uit te moeten.
Wat voor vieze groenten?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:33 schreef Enfermera het volgende:
Benk weer. Ik heb heel goed gedaan. Ipv frituur hebben we vieze groenten gegeten. Hoe goed ben ik
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een insider
![]()
Ik zit Joni Mitchell te youtuben![]()
En kom er net achter dat er een Herbie Hancock Joni tribute album is
Ken je Joni Mitchell?quote:
Ow leuk.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze lijken wel verliefd...Het is een logeerkat, maar vanaf dag 1 zijn t vriendjes... (konijnen-man is wel jaloers)
de andere kat komt soms ook even kijken, maar dan schrikt ie heel erg als het konijn op hem af rent...
dit konijn heeft overal schijt aan...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow leuk.
Zou er bijna aan gaan denken ook een konijn in huis te halen, ware het niet dat de katten onderling hier al niet met elkaar overweg kunnen. Denk niet dat het konijn hier een fijn leven zou hebben.
Haha echt hequote:
Nouja, eigenlijk helemaal niet vies, maar toch anders als je heel erg zin hebt om frituur te vreten.quote:
mmm, klinkt lekker! maar als je rekent op frituur is het minder ja...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha echt he
[..]
Nouja, eigenlijk helemaal niet vies, maar toch anders als je heel erg zin hebt om frituur te vreten.
Heb spitskool geroerbakt met een sjalotje, wat kerrie, zwarte peper en zongedroogde tomaatjes erdoor. Daarbij gewoon zilvervliesrijst en manlief wat satesaus
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Het kutte is dat Joni gewoon saai is om naar te kijken,hoe heerlijk ze ook luistert
Dat klinkt niet vies nee, dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha echt he
[..]
Nouja, eigenlijk helemaal niet vies, maar toch anders als je heel erg zin hebt om frituur te vreten.
Heb spitskool geroerbakt met een sjalotje, wat kerrie, zwarte peper en zongedroogde tomaatjes erdoor. Daarbij gewoon zilvervliesrijst en manlief wat satesaus
Ik denk dat ik een cd van dr in de speler ga gooien en mn Murakami uit ga lezenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
gewoon youtube opzetten en fokken!
![]()
dat kan natuurlijk ook! en t fokken dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een cd van dr in de speler ga gooien en mn Murakami uit ga lezen
Ach ja.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm, klinkt lekker! maar als je rekent op frituur is het minder ja...
Tis zeker lekker!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat klinkt niet vies nee, dat klinkt lekker.![]()
Alleen zouden voor mij die zongedroogde tomaten dan weer niet hoeven.
Heel veel kijkplezier en tot ...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:47 schreef tombolafan het volgende:
Dames/heren, ik ga u verlaten!
op naar de bios!
Veel plezier en nou niet 4 topics vollullen die ik dan terug moet lezen he...
Ik ben echt zo erg verslaafd aan dat boek , ik kies voor het boek vanavondquote:Op woensdag 18 november 2009 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook! en t fokken dan?
Have fun!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:47 schreef tombolafan het volgende:
Dames/heren, ik ga u verlaten!
op naar de bios!
Veel plezier en nou niet 4 topics vollullen die ik dan terug moet lezen he...
Dan zouden ze juist blij moeten zijn, jeuk-en-krab-vrij door het leven.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten zijn boos op ons. Ze hebben nl allemaal vlooiendruppels gekregen.
Ja, eigenlijk wel. Maar katten zijn wat dat betreft niet zo snugger. Ik probeer ook altijd lief te doen door de prut uit z'n ogen te halen, maar dat vindt hij niet altijd leuk. Terwijl ik het heel lief doe.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan zouden ze juist blij moeten zijn, jeuk-en-krab-vrij door het leven.
Hier gaat dat precies zo bij onze mooie rooie. De anderen hebben vrijwel nooit prut (hihi) in hun ogen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar katten zijn wat dat betreft niet zo snugger. Ik probeer ook altijd lief te doen door de prut uit z'n ogen te halen, maar dat vindt hij niet altijd leuk. Terwijl ik het heel lief doe.![]()
Hoi GB.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:55 schreef gothic-blackie het volgende:
avond dames en heren, ben weer terug uit t werk, weer ff rustig ontspannen hangen
Haha ja precies. Nouja, hij heeft het nu ook wat meer omdat hij nog moet wennen aan ons en de situatie of gewoon een koudje heeft, ik weet het nietquote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hier gaat dat precies zo bij onze mooie rooie. De anderen hebben vrijwel nooit prut (hihi) in hun ogen.
Die ene van ons heeft het altijd al gehad, af en toe prut-oogjes. Hij is verder kerngezond.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja precies. Nouja, hij heeft het nu ook wat meer omdat hij nog moet wennen aan ons en de situatie of gewoon een koudje heeft, ik weet het niethij eet & drinkt iig nog wel goed.
mag ik heel zachtjes stiekem zeggen dat ik dat voor de verandering wel eens fijn vind. want terwijl ik fok doe ik ook spelletjes en het is soms best irritant om na een potje kaarten in ene een nieuw topic te zienquote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi GB.Rustig is het hier wel ja.
Als het heel snel gaat, dan is dat geen doen nee., Maar nu is het wel erg stil.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mag ik heel zachtjes stiekem zeggen dat ik dat voor de verandering wel eens fijn vind. want terwijl ik fok doe ik ook spelletjes en het is soms best irritant om na een potje kaarten in ene een nieuw topic te zien
]quote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als het heel snel gaat, dan is dat geen doen nee., Maar nu is het wel erg stil.
Waar is de rest ineens gebleven, vraag ik me af.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
]
dat ook ik zit maar constant te F5en (hmpf wou het typen door op f5 te klikken) maar goed als wij toch de enigste twee zijn, hows live?
Dat blijkt ie waard te zijn of?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef Nonneke het volgende:dat oude lijk bij Kunst en Kitsch met een broche van een ton
ja !quote:Op woensdag 18 november 2009 21:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat blijkt ie waard te zijn of?
ik kijk geen teevee, dus ik zie't niet.
Maar aan jouw "oude lijk" reactie valt op te maken dat het iemand is die je zoiets niet zou gunnen?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja !![]()
een Lalique broche, en dat dacht ze ook wel, maar ze vond hem zelf een van de mindere stukken![]()
(haar opa had hem van meneer Lalique zelf gekocht wrs
), die 'expert' steeg bijna op, het was ook nog eens een onbekend stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |