Je hebt geen voorbeelden dus. Een internet forum is slecht representatief voor een politiek klimaat. En nogmaals was het punt dat associatie met bepaalde partijen je op inbreuken in je prive situatie kan komen te staan. Dan kan je nog wel een keer antwoorden dat dat voor stemmers niet geld maar daar ging het dus niet om.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen oude koeien uit de sloot halen, maar de affaire sjun en lucy daar verwijs ik naar. Ongeveer een kleine 5 jaar geleden.
En nogmaals als doorsnee PVV stemmer kom je niet in de internet archieven te staan van de antifa's, volgens mij. En ook zal je Theo van Gogh niet achterna gaan, volgens mij.
Ik heb meer dan voldoende voorbeelden, alleen ga ik dat nu niet opdiepen voor je, via een paar kleine zoektochtjes kun je daar zelf ook achter komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je hebt geen voorbeelden dus. Een internet forum is slecht representatief voor een politiek klimaat. En nogmaals was het punt dat associatie met bepaalde partijen je op inbreuken in je prive situatie kan komen te staan. Dan kan je nog wel een keer antwoorden dat dat voor stemmers niet geld maar daar ging het dus niet om.
heb em even opgezocht voor je:quote:
Denemarken heeft normaal gesproken altijd eenfors overschot, jaar in en jaar uit. Twee jaar geleden is besloten om een enorm projekt de Store Bælt brug te financieren uit het overschot en het laten oplopen van de schuld.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Monolith het volgende:
Op het heritage lijstje scoort Denemarken wat betreft regelgeving omtrent het opzetten van een bedrijf en het aannemen / ontslaan van werknemers vrij hoog inderdaad. De Deense overheid geeft dan wel weer 5% BNP meer uit dan de Nederlandse en de belasting zijn nogal hoog in Denemarken en is Nederland minder corrupt, aldus de Heritage Foundation.
Ik gaf je een linkje waar ze tot een andere conclusie kwamen. Feit blijft gewoon dat de verschillen tussen Nederland en Denemarken eigenlijk gewoon geneuzel in de marge zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef bendk het volgende:
[..]
heb em even opgezocht voor je:
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=1J2I5R8N
3e alinea
Volgens mij haalt de PVV potentieel een hogere uitslag (+/- 20%) dan de Deense Volkspartij (+/-13%).quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gaf je een linkje waar ze tot een andere conclusie kwamen. Feit blijft gewoon dat de verschillen tussen Nederland en Denemarken eigenlijk gewoon geneuzel in de marge zijn.
Neuh....emigreren is echt een bewuste keuze geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gaf je een linkje waar ze tot een andere conclusie kwamen. Feit blijft gewoon dat de verschillen tussen Nederland en Denemarken eigenlijk gewoon geneuzel in de marge zijn.
Dat kan best, de verschillen tussen Nederland en Denemarken zijn echter in een globaal perspectief zeer marginaal. Mensen die het ene land gigantisch veel beter vinden dan het andere zijn dan vaak ook enorme mierenneukers.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef bendk het volgende:
[..]
Neuh....emigreren is echt een bewuste keuze geweest
Mijn emigratie heeft als basis:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan best, de verschillen tussen Nederland en Denemarken zijn echter in een globaal perspectief zeer marginaal. Mensen die het ene land gigantisch veel beter vinden dan het andere zijn dan vaak ook enorme mierenneukers.
Diezelfde krant zegt anderhalve dag later iets anders:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef bendk het volgende:
Zie hier de tekst van de verdubbeling van de Dansk Folkeparti:
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1889737.ece
In Denemarken vallen ze zeker zo hard om. En dat is daar al langer aan de gangquote:Op donderdag 19 november 2009 17:21 schreef bendk het volgende:
[..]
Neuh...ik schrijf wat ik ervaar en heb ervaren en daar ook naar handel en zal blijven handelen.
Overigens, in nederland vallen bedrijven bij bosjes om, heeft natuurlijk helemaal niets met de nederlandse regels te maken, toch ?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Denemarken vallen ze zeker zo hard om. En dat is daar al langer aan de gang
http://www.agd.nl/1046324(...)-faillissementen.htm
http://www.eulerhermes.be(...)_presse_nl_final.pdf
Je hebt altijd veel praatjes maar onderbouwen zit er helaas niet in.
Tja inderdaad. Ik vind het verschil tussen Denemarken en Nederland nou niet echt wereldschokkend. Beide landen zijn goed ontwikkeld en veel verschil in cultuur zit er nou ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan best, de verschillen tussen Nederland en Denemarken zijn echter in een globaal perspectief zeer marginaal. Mensen die het ene land gigantisch veel beter vinden dan het andere zijn dan vaak ook enorme mierenneukers.
Die met hitler wel aan de 1ne kantquote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
WAAROMZ IET NIEMAND DE VREGELIJKINGE TUSSEN HITLER ADOLF EN MUSOLLINI?!?! EN WILDERS!
Niet als je TS mag geloven. Nederlands is een derdewereldland vergeleken met Denemarken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:45 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja inderdaad. Ik vind het verschil tussen Denemarken en Nederland nou niet echt wereldschokkend. Beide landen zijn goed ontwikkeld en veel verschil in cultuur zit er nou ook niet.
Ik woon toevallig in een land waar de mensen voor een groot deel nog op een niveau zitten wat gelijk is aan die van een derde wereld land.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:41 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Niet als je TS mag geloven. Nederlands is een derdewereldland vergeleken met Denemarken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:41 schreef thingamajig het volgende:
Dat die Deense PVV zo groot is geworden zegt eigenlijk het volgende:
1) In Denemarken wonen ook heel veel zeiktokkies
2) In Denemarken hebben ze ook overlast van allochtonen
Ik snap dan ook werkelijk waar niet waarom TS altijd zo positief is over dat land.
Peuter dat de TS maar eens aan zijn beperkte verstand.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:35 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik woon toevallig in een land waar de mensen voor een groot deel nog op een niveau zitten wat gelijk is aan die van een derde wereld land.
Nederland vergelijken met een derdewereld is absoluut een grove beledeging.
Bij een deel van de expats werkt het woordje "Nederland" dan ook als een lap op een stier. Dat zijn dan ook meestal de types die vertrokken zijn vanwege ergernissen in Nederland, het in hun nieuwe land helemaal geweldig vinden en te pas en te onpas moeten melden hoe verschrikkelijk Nederland wel niet is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:41 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Niet als je TS mag geloven. Nederlands is een derdewereldland vergeleken met Denemarken.
Of ze hebben in de gaten dat het in hun nieuwe thuisland ook niet het Walhalla is, proberen zich groot te houden en daarom te pas en te onpas moeten melden hoe verschrikkelijk Nederland wel niet is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij een deel van de expats werkt het woordje "Nederland" dan ook als een lap op een stier. Dat zijn dan ook meestal de types die vertrokken zijn vanwege ergernissen in Nederland, het in hun nieuwe land helemaal geweldig vinden en te pas en te onpas moeten melden hoe verschrikkelijk Nederland wel niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |