Ik had ook varkensrolladequote:Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef Mendeljev het volgende:
Heb je tenminste wat vlees binnen. Alleen broccoli is ook zo karig.
Nee, die foto was ter illustratie voor bij de klachtbriefquote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Treces het volgende:
Je zat te eten, ontdekte dat ding en dacht: "Fuck, hiervan moet ik een foto maken en direct een topic openen op FOK!"?
Hé verrek, is dat jouw broertje niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Wees blij dat het geen superworm was.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:33 schreef T-J-Nominos het volgende:
Die broccoli ziet er zelf ook niet al te best uit
Eet smakelijk
net als bij spinnen komen oorwormen nooit alleen, dus grote kans dat die andere al opgegeten isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:35 schreef Tevik het volgende:
Misschien waren het wel oorwormen, alleen zag je de laatste wel en de andere niet ...
Te vers?quote:Let er bij het kopen dan ook op dat de broccoli niet "bloeit". Dit herkent u aan de gele kleur. "Bloeiende" broccoli is enigszins bitter van smaak
Overigens heeft de saus die op de broccoli ligt wel wat weg van zaadjes.quote:Het vrouwtje legt ± 50 eitjes wanneer ze in haar winterschuilplaats kruipt. Dit gebeurt meestal in gezelschap van het mannetje en andere oorwormen. Haar winterschuilplaats vindt ze veelal in broccoli
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef Drinky het volgende:
oorwormen komen toch alleen in oren voor?
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk was het geen vrouwtje TS.
[..]
Overigens heeft de saus die op de broccoli ligt wel wat weg van zaadjes.
Die poep ik wel weer uitquote:Op woensdag 18 november 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk was het geen vrouwtje TS.
[..]
Overigens heeft de saus die op de broccoli ligt wel wat weg van zaadjes.
Maar die beestjes komen Juist alleenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
net als bij spinnen komen oorwormen nooit alleen, dus grote kans dat die andere al opgegeten is
Het is gewassen, maar die zat blijkbaar helemaal binneninquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef eNaSnI het volgende:
Vooral niet je eten wassen voordat je het kookt!
Ja ik was mezelf ook altijd voordat ik onder de douche springquote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef eNaSnI het volgende:
Vooral niet je eten wassen voordat je het kookt!
Niet?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja ik was mezelf ook altijd voordat ik onder de douche spring
en daarna aan dat lelletje in je keel ging slingeren ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 19:05 schreef Bomil het volgende:
Haha dit is best ranzig TS. stel voor dat je hem opat en dat hij zo in je mond rondliep : D
Alleen al gemiddeld 8 spinnen terwijl je slaaptquote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef jongegast het volgende:
en iedere mensen eet 60 insecten per jaar. Dus je had hem trouwens net zo goed kunnen eten, want insecten zijn een geweldige bron van eiwitten.
Hoax dat je dat echt gelooftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef jongegast het volgende:
dude, waarom eet je gele broccoli?
Ik had een keer blauwe broccoli in de koelkast, meteen weggegeegooid natuurlijk.
eet broccoli alleen bij donkergroen!!!
en iedere mensen eet 60 insecten per jaar. Dus je had hem trouwens net zo goed kunnen eten, want insecten zijn een geweldige bron van eiwitten.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:21 schreef Spelvout het volgende:
Ok,
TS zit net broccoli te eten (wel met saus, anders is 't vies!)
Dus ik prik het volgende stuk aan mijn vork, kijk ik, zit er een fucking oorworm in![]()
http://i46.tinypic.com/2mhv988.jpg
Klacht: Oorworm in eten
hoe dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:58 schreef jongegast het volgende:
en iedere mensen eet 60 insecten per jaar.
Wat voor vieze slaapplek heb jij dan wel nietquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
in je slaap
gebeurt gewoon kan je niks tegen doen
Dat is een grafoud broodje aap.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef jongegast het volgende:
[..]
in je slaap
gebeurt gewoon kan je niks tegen doen
pfft.. gebeurt ook tijdens het fietsen hoor.. in de zomer van die kleine zwarte larven die in de lucht zitten tijdens 30 graden.. als krantenbezorger heb je dan na een wijk iets van 50 van die larven op je witte t-shirt, en vast wel een aantal per ongeluk doorgesliktquote:Op woensdag 18 november 2009 22:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor vieze slaapplek heb jij dan wel niet
Ik heb een keer een regenworm in een pot appelmoes gehad
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:33 schreef T-J-Nominos het volgende:
Die broccoli ziet er zelf ook niet al te best uit
Eet smakelijk
Over de datum en overrijp.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef Spelvout het volgende:
Overrijpe broccoli + saus = dat resultaat
Ik ga echt geen eten eten wat over de datum is heur
Schijnbaar nietquote:Let er bij het kopen dan ook op dat de broccoli niet "bloeit". Dit herkent u aan de gele kleur. "Bloeiende" broccoli is enigszins bitter van smaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |