abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74964166
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:05 schreef Lips het volgende:
Afgelopen dagen beetje bij elkaar zitten verzinnen wat ik nog allemaal wil kopen en zit al op ¤ 170,- zonder de gekleurde fondant...
Dan ook nog eens bij 3 verschillende winkels omdat ze niet op 1 plaats alles hebben (of de prijsverschillen zijn te groot)

Wil op zeer korte termijn toch ook echt eens cupcakes gaan maken! Heb ze laatst al wel gebakken maar alle papiertjes lieten los Heb nu maar meteen 4 verschillende baking cups uitgezocht die ik wil hebben Lijkt me erg leuk om die met zo'n botercrèmetoef te maken!
Kun je het niet voor kerst of sinterklaas vragen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:19:56 #53
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_74969108
Helaas, 10 april pas jarig en er is besloten dat we dit jaar niet aan kerst- en sinterklaascadeau's doen... En ik wil het natuurlijk allemaal nu hebben
En sommige dingen heb ik ook echt nodig (vierkante bakvorm voor m'n opdracht, suikerparels want die zijn op, taartzagen en smoothers voor een workshopje wat ik mag geven, gekleurde fondant omdat zelf kleuren te zwaar wordt en vierkante taartkartons). Ja en ik ga natuurlijk niet 2 keer verzendkosten betalen

Ach, met die opdracht voor zaterdag, de opdracht voor 12 december voor 50 personen en de opdracht voor 20 december komt dat wel goed!! Vergeten we gewoon even dat ik in januari voor ¤ 180,- en in maart voor ¤ 75,- aan workshops ga volgen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_74972143
Die spullen zijn ook verdomd duur.

*Omg, ik heb serieus 1 zin vier keer verbeterd.
pi_74972258
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Kings het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef tessie het volgende:

[ afbeelding ]
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:43 schreef Fuente het volgende:

[ afbeelding ]
Wat leuk allemaal!
pi_74972788
Lips, Je hebt duidelijk een verkeerd jaar gekozen om niet aan Sinterklaas en kerst te doen. Wel super leuk dat je zelf een soort van workshopje gaat geven. Ik neem aan dat je daarmee dan toch ook wel weer een deeltje van je aankoopbedrag terug gaat verdienen? Of is het de bedoeling dat je het vaker gaat doen en de taartzagen en smoothers dus in eigen beheer blijft houden?

Ik vind het boltaartje van Kings echt erg leuk geworden. Het ziet er echt helemaal af uit zo.

Het sinterklaastaartje van Tessie bracht ook mij wat ideeën voor mijn eigen Sinterklaastaart.

En de cupcakes van Fuente samen gemaakt met haar dochter...alleen dat samen knutselen is al leuk.

Ik heb net een Fiona Shrek taart gemaakt voor de dochter van mijn collega. Wel met Fiona op een ouwel want ik durfde het niet aan om te gaan boetseren of puzzelen maar het is evengoed een super leuk taartje geworden. Jullie moeten alleen nog even geduld hebben voor de foto want de taart gaat nog even de vriezer in omdat dochter-lief van mijn collega pas in december jarig is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_74972866
er was vanmiddag een item op teleac over stapeltaarten maken en versieren, was best leuk.
was van vrije tijd tv.
ik zie dat ze op de website meer afleverinmgen over taarten hebben.
http://www.hebikietsgemis(...)taart-versieren.html
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74972937
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
er was vanmiddag een item op teleac over stapeltaarten maken en versieren, was best leuk.
was van vrije tijd tv.
Ik was dat programma helemaal vergeten. Bedankt voor de herinnering.
pi_74972998
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
was van vrije tijd tv.
Ja, dat was de afgelopen weken er steeds al voor. Ik vond de taart van vandaag vrij lelijk, eigenlijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74973131
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat was de afgelopen weken er steeds al voor. Ik vond de taart van vandaag vrij lelijk, eigenlijk. .
ik was er ook niet lyrisch over
maar vond het wel leuk om te kijken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74975074
Ik vond de stapeltaart van die amateurs mooier dan die van Petra.
  woensdag 25 november 2009 @ 08:31:34 #62
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_74983412
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef Nanook24 het volgende:
Lips, Je hebt duidelijk een verkeerd jaar gekozen om niet aan Sinterklaas en kerst te doen. Wel super leuk dat je zelf een soort van workshopje gaat geven. Ik neem aan dat je daarmee dan toch ook wel weer een deeltje van je aankoopbedrag terug gaat verdienen? Of is het de bedoeling dat je het vaker gaat doen en de taartzagen en smoothers dus in eigen beheer blijft houden?
Een aantal weken geleden heb ik op zo'n opleidingscentrum hier in de buurt (waar je ook taalcursussen, bloemschikken en mozaïken enz. kan leren) een workshop gegeven omdat degene die het eigenlijk zou doen door persoonlijke omstandigheden niet in staat was. De locatie was hier zo tevreden over dat in overleg is besloten dat ik ook de workshop in december over mag nemen. Waarschijnlijk zullen er vanaf najaar 2010 nog meer gaan volgen. Heb wel duidelijk aangegeven dat ik enkel basisworkshops wil geven, voor al het gevorderde gaan ze maar naar 'professionele' locaties
Maar ik houd de materialen dus wel in eigen beheer ja (maar houd ook iets over aan de workshop dus kan ze daar van betalen).

Voor wat betreft dat taartenprogramma op Teleac, ik loop 2 weken achter met kijken dus ben nog niet helemaal bij
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:05:56 #63
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_75003346
Heb vanavond geboetseerd voor de taart van zaterdag Moest een beertje worden voor op de 'meisjesversie' van deze taart:

Beetje is nu klaar, zaterdag de rest van de taart maken!
Miauw
pi_75049259
Taart voor de ouders van FutureFairyTale die morgen 36 jaar getrouwd zijn

Alles wat mis kon gaan, ging ook mis...aan de achterkant zit een scheur die ik zo mooi mogelijk heb gecamoufleerd maar van voren mag ie er best zijn vind ik dus ik hoop dat FFT me niet te hard slaat
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:52:58 #65
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_75050167
Wat een leuk taartje!! Leuke kleurencombinatie
Heb je chocoladefondant gebruikt?
Miauw
pi_75050274
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Lips het volgende:
Heb je chocoladefondant gebruikt?
Nee marsepein met bruine kleurstof en wat bijgekleurd met cacao want bruin is een lastige kleur
pi_75051407
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef tessie het volgende:
En is het nog gelukt Fuente?

Ik heb vandaag een sinterklaastaartje gemaakt en echt alles ging mis. Maar zo op een kleine foto lijkt het nog wel mee te vallen haha
[ afbeelding ]
Leuk taartje weer!
pi_75055054
hoi dames (en eventueel heren ),
ik ben op zoek naar iemand die het aan durft om een bruidstaart te maken (rond de 35 personen) tegen betaling in de omgeving rotterdam. omdat ik hier altijd zoveel mooie taarten zie staan wou ik het eerst hier proberen voordat we de bakkers in de omgeving af gaan. iemand die mij hiermee kan helpen?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:20:44 #69
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_75057686
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Trusten het volgende:

[..]

Nee marsepein met bruine kleurstof en wat bijgekleurd met cacao want bruin is een lastige kleur
Ik ken het! Heb laatst een potje bruine kleurstof verspild om vervolgens alles met cacao te doen
Miauw
pi_75066568
Er komt weer een hoop lekkers voorbij zeg!
Ik kom de laatste tijd helemaal niet meer toe aan taarten maken. En als ik eens een avondje niks heb dan ben ik zooo moe dat ik apatisch op de bank plof.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_75066649
wat een mooie taartjes weer vind vooral bolletjes en taarten met enorme strikken leuk merk ik.

Tis wel een beetje 'in' he? laatst hoorde ik in mijn omgeving ook ineens iemand die een workshop taarten gedaan had..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75067450
Ik bedacht me dat ik natuurlijk morgen wel op m'n werk moet trakteren voor m'n verjaardag, dus vandaag snel een taartje gemaakt.

Erg slechte foto, I know. .

Mooie taart, Trusten! Inderdaad mooie kleurencombinatie. Maar zo lastig is het toch niet om bruin te maken? Ik heb al meerdere bruine taarten gemaakt en nog maar een kwart potje kleurstof gebruikt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:59:21 #73
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_75070621
Net vast de botercrème gemaakt voor de taart van morgen! Kwam er alleen wel achter dat ik geen jam in huis heb Morgen dus toch maar eerst even een boodschap doen!
Miauw
pi_75079541
Dit waren mn halloween creaties, tevens mn eerste echte taart en koekjes

Straks ga ik een taart maken, morgen jarig.
Als hij enigzins toonbaar is zal ik hem posten
‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_75083933
Prachtige creaties weer DaD en Sistyria! Is de halloweentaart zwart of heel donker groen? Kan het op de foto niet zo goed zien.

Ik heb weer een drukke ochtend (en middag) achter de rug: een taart en 20 CC's op bestelling, plus nog een taart voor mezelf voor een etentje vanavond. Komen ze:

Sinterklaastaartje!

Voor een meisje dat 17 wordt, de vraag was stijlvolle cupcakes

En ten slotte de taart voor vanavond! Gevuld met twee lagen chocoladeganache

Al het gele dat je ziet is overigens goud, maar dat kreeg ik niet goed op de foto!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_75084319
tvp binnenkort maar eens de voorgaande topics doorstruinen en lijstjes maken met alle handige tips en truuks
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_75089039
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 10:15 schreef Sistyria het volgende:
Dit waren mn halloween creaties, tevens mn eerste echte taart en koekjes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Straks ga ik een taart maken, morgen jarig.
Als hij enigzins toonbaar is zal ik hem posten
die taart is wel erg mooi, maar ziet er minder smakelijk uit
pi_75091836
Wat een mooie taarten komen er hier weer voorbij.

Ik vind de halloween taart erg leuk en het Sinterklaastaartje van Taartje verdient ook wel een eervolle vermelding.

Hier staat er voor deze week ook een Sinterklaastaartje op het programma maar eerst even afwachten tot mijn bestelling voor biscuit mix binnen is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_75095369
De taart was donkergrijs gemaakt, het biscuit was rood

Deze heb ik net af voor mijn verjaardag morgen!
Gevuld met rozenbotteljam en banketbakkersroom.

‎"Do I get a bonus if I act like I care?"
pi_75095611
Systeria, wat een mooie eerste taarten! En vast gefeliciteerd met je verjaardag.

Taartje, wat een mooie dingen weer! Die strikken op de cupcakes vind ik prachtig.
pi_75116665
ben weer terug uit Londen!!
Be brave. Be kind.
pi_75141188
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Esje-lief het volgende:
ben weer terug uit Londen!!
En daar heb je bakspullen gekocht of iets?

Ik heb mijn pakketje binnen van de leukstetaarten maar boh wat een geld weer
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_75173537
Heeft er hier iemand ooit blauw gekleurde botercreme gemaakt? Heb binnenkort een bestelling voor babyshowercupcakes, dus dan wil ik het gaan maken. Maar omdat mijn botercreme altijd gelig is, ben ik bang dat wanneer ik blauwe kleurstof toevoeg, het geheel een vies groenig kleurtje krijgt. Terecht of zorgen om niets?
pi_75185648
Hullo iedereen, ik heb een vraag.

Ik heb deze vormen gekregen voor sinterklaas : Klik

Vallen deze te decoreren, zonder het leuke vormpje te verliezen? Of moet ik gewoon bij kale cakejes blijven steken?

Dankjewel
pi_75185665
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef RenRen- het volgende:

Vallen deze te decoreren, zonder het leuke vormpje te verliezen? Of moet ik gewoon bij kale cakejes blijven steken?

Dankjewel
Als je er glazuur overheen gooit wel met marsepein of fondant lukt het je niet denk ik.
pi_75185862
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 16:12 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Als je er glazuur overheen gooit wel met marsepein of fondant lukt het je niet denk ik.
Nee, dat sowieso, maar ook dingen zoals boterroom, het lijkt me dat dat niet werkt, maar misschien dat iemand anders iets weet
pi_75185962
Wauw ik denk dat ik dit ook maar eens probeer! Hoe maak je zo'n taart? En waar haal je die fondant?
All good things are wild and free.
pi_75186017
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 16:21 schreef tliciouz het volgende:
Wauw ik denk dat ik dit ook maar eens probeer! Hoe maak je zo'n taart? En waar haal je die fondant?
Ik koop ze bij het Kookpunt, maar je hebt ook prima online shops (www.deleukstetaarten.nl is wel goed vind ik persoonlijk)
pi_75187335
Wat een super mooie taarten komen er weer voorbij zeg!

En wat was ook alweer die webshop die kleine dingen gewoon in een enveloppe verstuurt als je erom vraagt? Ik wil 1 klein dingetje bestellen en wil daar niet zoveel verzendkosten voor gaan betalen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_75187549
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef tessie het volgende:
En wat was ook alweer die webshop die kleine dingen gewoon in een enveloppe verstuurt als je erom vraagt? Ik wil 1 klein dingetje bestellen en wil daar niet zoveel verzendkosten voor gaan betalen...
Ik denk tastyshop
pi_75188472
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef tessie het volgende:
Wat een super mooie taarten komen er weer voorbij zeg!

Voor de prijsvergelijk...maakjetaart.nl doet het ook en volgens mij doet deleukstetaarten het ook gewoon als je daarnaar vraagt. Even de verzendvoorwaarden doorlezen, daar staat het meestal wel in.
pi_75188545
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:58 schreef Taartje het volgende:
Heeft er hier iemand ooit blauw gekleurde botercreme gemaakt? Heb binnenkort een bestelling voor babyshowercupcakes, dus dan wil ik het gaan maken. Maar omdat mijn botercreme altijd gelig is, ben ik bang dat wanneer ik blauwe kleurstof toevoeg, het geheel een vies groenig kleurtje krijgt. Terecht of zorgen om niets?
Volgens mij hoeft het geen probleem te zijn Taartje maar je zou het voor de zekerheid even kunnen proberen met een heel klein beetje kleurstof op een toefje botercrème.
pi_75188646
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef RenRen- het volgende:

Dankjewel
Als je chocolade liefhebber bent kun je in plaats van glazuur ook ganache proberen.
pi_75189219
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 17:30 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Als je chocolade liefhebber bent kun je in plaats van glazuur ook ganache proberen.
Endan met vanillecupcakes?
En dan eroverheen gieten?
Wil het niet verpesten
pi_75189481
Hier staat in foto's hoe het werkt.

De smaak van de cupcakes is aan jou, waar je alleen om moet denken is dat je de ganache er overheen giet en ze dan met de hand even 'leeg laat lopen' zodat je 'nerfjes' niet vol lopen.

P.S. De eerste keer zul je het misschien verpesten (en de tweede keer misschien ook nog wel) maar je cupcakes zullen evengoed lekker zijn en uiteindelijk krijg je de slag vast wel te pakken.
pi_75190634
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 17:54 schreef Nanook24 het volgende:
Hier staat in foto's hoe het werkt.

De smaak van de cupcakes is aan jou, waar je alleen om moet denken is dat je de ganache er overheen giet en ze dan met de hand even 'leeg laat lopen' zodat je 'nerfjes' niet vol lopen.

P.S. De eerste keer zul je het misschien verpesten (en de tweede keer misschien ook nog wel) maar je cupcakes zullen evengoed lekker zijn en uiteindelijk krijg je de slag vast wel te pakken.
Leeg laten lopen? Ondersteboven houden of iets? Ik weet echt weinig.
pi_75192836
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef RenRen- het volgende:
Ondersteboven houden of iets?
pi_75192934
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 19:25 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

A-ha! Dan klinkt het al logischer. Dankje
  woensdag 2 december 2009 @ 16:46:07 #99
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75216394
Ik zal hem maar ff achter een linkje laten staan
http://farm3.static.flickr.com/2524/4152558043_ac32d14623_o.jpg
gister gemaakt op speciaal verzoek, gevuld met zwitserse room, abrikozenjam en manderijntjes
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75216444
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
gister gemaakt op speciaal verzoek, gevuld met zwitserse room, abrikozenjam en manderijntjes
Wauw, nice!
pi_75216495
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet helemaal mijn smaak maar echt heel mooi gedaan wel!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_75221061
Hahaha, geweldig TF, die 'piercings'! Super strak en mooi gedecoreerd ook weer, super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')