Ja, mijn sollicitatie was dus rete slechtquote:
Om wat voor functie gaat het ongeveer?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, mijn sollicitatie was dus rete slecht. Maar mijn social skills zijn echt zo masterlijk, dat ik al die mensen daar heb kunnen omlullen
.
Maargoed, alsnog zit ik in zware spanning of ik wel ben gekozen. Je hebt natuurlijk ook mensen die gewoon wel een top sollicitatie hebben.
Siniti does not approvequote:Op woensdag 18 november 2009 21:42 schreef Maisnon het volgende:
I get eaten by the worms
And weeeeeeeird fisheeeeeeeees
quote:Op zondag 15 november 2009 01:01 schreef Siniti het volgende:
Radiohead is eigenlijk gewoon een slechte kloon van Can.
Inkoop/product management. Ontwikkelen en inkoop van producten, calculeren, beheren van contacten im ausland e.d.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om wat voor functie gaat het ongeveer?
Op toeristisch gebied dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inkoop/product management. Ontwikkelen en inkoop van producten, calculeren, beheren van contacten im ausland e.d.
Wat doe jij dan? Die gast die het bedacht deed MIT volgens mijquote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Best cool maar.. ja al bekend haha.. want dat is nou heel erg richting mijn studie, Lakitu
Zoiets is echt niet voor mij weggelegd denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inkoop/product management. Ontwikkelen en inkoop van producten, calculeren, beheren van contacten im ausland e.d.
Zo, dat is nog wel een behoorlijk bijbaantje dan.quote:
G.quote:
MIT is een Technische Universiteit, geen studiequote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Die gast die het bedacht deed MIT volgens mij
Ja I know. Maar ik bedoelde het als verzamelterm.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
MIT is een Technische Universiteit, geen studie
spamquote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Doorschrijven terwijl het tentamen is verstreken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Doorschrijven terwijl het tentamen is verstreken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef Lakitu het volgende:
Now come on y'all. We can do better than that.
Let's make her eat her own eyeball, and then pee in her empty eyesocket.
How about we get someone with AIDS to pee in her eyesocket, so she dies all slowlike?
Stage.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, dat is nog wel een behoorlijk bijbaantje dan.
Vliegtuigstoelen, accommodaties, autohuur, reisleiding, excursies etc.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoiets is echt niet voor mij weggelegd denk ikmaar ik kan me voorstellen dat het leuk is... hangt wel heel erg van de producten af
Wat voor producten? Dat kan je nog wel zeggen toch
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Maisnon het volgende:
Ohnees nu vind ik het ineens een stuk minder leuk liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |