Inkoop/product management. Ontwikkelen en inkoop van producten, calculeren, beheren van contacten im ausland e.d.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om wat voor functie gaat het ongeveer?
Op toeristisch gebied dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inkoop/product management. Ontwikkelen en inkoop van producten, calculeren, beheren van contacten im ausland e.d.
Wat doe jij dan? Die gast die het bedacht deed MIT volgens mijquote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef Maisnon het volgende:
Best cool maar.. ja al bekend haha.. want dat is nou heel erg richting mijn studie, Lakitu
Zoiets is echt niet voor mij weggelegd denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inkoop/product management. Ontwikkelen en inkoop van producten, calculeren, beheren van contacten im ausland e.d.
Zo, dat is nog wel een behoorlijk bijbaantje dan.quote:
G.quote:
MIT is een Technische Universiteit, geen studiequote:Op woensdag 18 november 2009 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Die gast die het bedacht deed MIT volgens mij
Ja I know. Maar ik bedoelde het als verzamelterm.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
MIT is een Technische Universiteit, geen studie
spamquote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Doorschrijven terwijl het tentamen is verstreken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
Doorschrijven terwijl het tentamen is verstreken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef Lakitu het volgende:
Now come on y'all. We can do better than that.
Let's make her eat her own eyeball, and then pee in her empty eyesocket.
How about we get someone with AIDS to pee in her eyesocket, so she dies all slowlike?
Stage.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo, dat is nog wel een behoorlijk bijbaantje dan.
Vliegtuigstoelen, accommodaties, autohuur, reisleiding, excursies etc.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoiets is echt niet voor mij weggelegd denk ikmaar ik kan me voorstellen dat het leuk is... hangt wel heel erg van de producten af
Wat voor producten? Dat kan je nog wel zeggen toch
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:50 schreef Maisnon het volgende:
Ohnees nu vind ik het ineens een stuk minder leuk liedje
Hahaha nu weet ik het!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stage.
[..]
Vliegtuigstoelen, accommodaties, autohuur, reisleiding, excursies etc.
Wat ga je m'n grap jatten godverdommequote:
Oh.quote:
Echt he, en ze raken maar niet opquote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zitten altijd boordevol met goede grappen.
Ik was m aan het uitbouwen.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ga je m'n grap jatten godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga altijd stuk om mezelfquote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zitten altijd boordevol met goede grappen.
Eigenlijk wel he. 't Was een combo, right. Internet five!quote:
Sèh, vertel me nu eens hoe je dat doet.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk om mezelf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Laat eens zienquote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Maisnon het volgende:
Mijn pixel skills zijn vooruit gegaan![]()
Ja ik weet wat het is. Ik zat er ooit over na te denken omdat die als nummer 2 na Economie/Bedrijfskunde uit zo'n studiekeuzetest kwamquote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik doe Industrial Design Lakitu.
Wat niks met industrie als in bedrijven bouwplaatsen bullshit te maken heeft
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he, en ze raken maar niet op.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga altijd stuk om mezelf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon een internet hacker.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sèh, vertel me nu eens hoe je dat doet.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Fas ik zag je die smilie gif move proberen op Good vs Evil
Bedoelde u: dilemma?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Hmm, vanavond weer party of niet? Dillema, dillema.
[img=....]quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sèh, vertel me nu eens hoe je dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |