Ik vind vooral die zone rond Tsjernobyl echt erg interessant, maar sowieso die hele gebeurtenissen daar vind ik interessant, heb er wel aardig wat docu's over gekeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Grappig trouwens dat ik niet de enige ben die dit fascineert.....
Dacht altijd dat dit een tik van mij was. Vind dat echt prachtig, leegstaande gebouwen van vroeger die al jaren onbewoond en onaangeraakt zijn.
En wat me daarin aantrekt weet ik eigenlijk niet.
Misschien het idee dat er jarenlang mensen hebben geleefd ofzo..... hmmmm.
Misschien dat iemand anders het wel kan definieren ?
Wat is daar gebeurd!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:27 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
In 1974.
[ afbeelding ]
In 2007.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er net even wat over gelezen en er woont dus echt helemaal niemand meer in Famagusta! Freaky!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd!Waarom staat dat plots allemaal leeg?
Famagusta heeft toch een aantal voetbalclubs?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heb er net even wat over gelezen en er woont dus echt helemaal niemand meer in Famagusta! Freaky!
Ik kende wel de voetbalclub Famagusta, maar die spelen daar sinds '74 niet meer. Denk dat daar de term "afbraakvoetbal" is uitgevonden
Hij kom uit het vreemdelingenlegioen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:50 schreef SilkSpectre het volgende:
Deze engerd komt ook uit Ganzedijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Famagusta_(plaats)quote:Op donderdag 19 november 2009 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd!Waarom staat dat plots allemaal leeg?
Nee, Vriezenveen is een metropoolquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wie heeft er wel eens van almelo gehoord?? dat schijnt ook een spookstad te zijn vooral dat centrum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens naar Italie. Rij van de snelwegen richting het 'binnenland'. Gegarandeerd dat je leegstaande landhuizen, kerken en kloosters tegenkomt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Grappig trouwens dat ik niet de enige ben die dit fascineert.....
Dacht altijd dat dit een tik van mij was. Vind dat echt prachtig, leegstaande gebouwen van vroeger die al jaren onbewoond en onaangeraakt zijn.
En wat me daarin aantrekt weet ik eigenlijk niet.
Misschien het idee dat er jarenlang mensen hebben geleefd ofzo..... hmmmm.
Misschien dat iemand anders het wel kan definieren ?
http://www.uploader.gamergun.com/files/1/strijpr.PNGquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hey Strijp....
Waar ligt dat ook alweer in Eindhoven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |