abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74836449
tvp
pi_74836460
OTERDUM

toen

nu
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_74836852
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Poekel het volgende:

[..]

Hoooooo eeeeeeem! Niks tegen Grunn hè?

Tis in de provincie ook gezellig hoor!
Heb niks tegen Grunn....minder beteken nait dat het slecht is!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_74841344
Ik heb een aantal jaren geleden eens een documentaire gezien over een eilandje ergens in de randstad. Dat eilandje kon je alleen bereiken via een veerpont en de mensen die er woonden waren vooral boeren.
Totdat de regering besloot om het eiland terug te geven aan de natuur, wat uiteraard op veel protest stuitte van de bevolking aldaar.

Als ik me niet vergis zijn uiteindelijk alle bewoners vertrokken en is het eiland nu dus van de natuur.

Weet iemand wat ik bedoel ?!?
U MAD?
pi_74841352
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Super_Fucker het volgende:
OTERDUM

toen
[ afbeelding ]

nu
[ afbeelding ]
Hebben ze het kerkhof wel laten liggen ?
U MAD?
pi_74841445
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden eens een documentaire gezien over een eilandje ergens in de randstad. Dat eilandje kon je alleen bereiken via een veerpont en de mensen die er woonden waren vooral boeren.
Totdat de regering besloot om het eiland terug te geven aan de natuur, wat uiteraard op veel protest stuitte van de bevolking aldaar.

Als ik me niet vergis zijn uiteindelijk alle bewoners vertrokken en is het eiland nu dus van de natuur.

Weet iemand wat ik bedoel ?!?
Ik heb een soortgelijk verhaal gelezen en toen ook al die foto's bekeken die op een website over dat eiland stonden. Prachtig! Alleen dacht ik dat het in Zeeland lag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74841487
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk verhaal gelezen en toen ook al die foto's bekeken die op een website over dat eiland stonden. Prachtig! Alleen dacht ik dat het in Zeeland lag
Kan ook ja!

Was i.i.g. een programma van de publieke, waar ze die mensen op dat eiland gingen volgen.
U MAD?
pi_74841527
@Isabeau: Tiengemeten?
Hier dus, in Zuid-Holland trouwens
pi_74841536
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik kom nog wel eens in de stad Groningen.

En iedere keer verbaas ik me weer dat er nog steeds mensen wonen daar.

Als je nog eens naar Australie gaat. Ga eens langs Wittenoom: http://en.wikipedia.org/wiki/Wittenoom,_Western_Australia
Pfff AUB zeg, prima stad om in te wonen. Erg gezellig, en inderdaad het is geen metropool.
pi_74841559
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74841562
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
Net gevonden ja
pi_74841614
Ik zou als ik jou was ff 1800 km rijden, dan heb je het enige échte spookstadje van Europa

pi_74841630
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
Ja die ja !!!!

Edit: Helaas de huizen enzo verwijderd volgens mij. Dat vind ik dan weer een vereiste.

[ Bericht 5% gewijzigd door de_boswachter op 19-11-2009 09:11:46 ]
U MAD?
pi_74841669
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou als ik jou was ff 1800 km rijden, dan heb je het enige échte spookstadje van Europa

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
WTF vet!!!
Zoiets zoek ik inderdaad. Volgens mij kan je daar vette foto's schieten.

Waar is dat? Toch niet een of ander ontploft atoomoord he
U MAD?
pi_74841778

http://en.wikipedia.org/wiki/Prypiat,_Ukraine
Ligt in de Chernobyl Exclusion Zone, sinds 1985 is daar niks meer veranderd en is het hele dorp geevacueerd en staat de tijd stil daar. Tegenwoordig zijn er voorzichtig wat excursies en ondanks dat er nog steeds 100x meer straling gemeten dan normaal. Je kan er nu geloof ik 'veilig' en half uurtje tot uurtje in verblijven

http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_of_alienation

Ik ben van plan er snel eens heen te gaan voor het nóg veiliger word en het een toeristisch/historisch oord word.
pi_74841878
quote:
The industrial, transport, and residential infrastructure has been largely crumbling since the 1986 evacuation. There are at least 800 known "burial grounds" (Ukrainian singular: mohyl'nyk) for the contaminated vehicles with hundreds of abandoned military vehicles and helicopters. River ships and barges lie in the abandoned port of Chernobyl town.
quote:
Access to the zone for brief visits is possible, through guided day-tours available to the public from Kiev or by applying directly to ChernobylInterInform, a department of zone administration. Some evacuated residents of Pripyat, Chernobyl and smaller villages have established a remembrance tradition, which includes annual visiting of the former homes or schools, and Internet sites describing the past and present life of their childhood places
pi_74841952
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/Prypiat,_Ukraine
Ligt in de Chernobyl Exclusion Zone, sinds 1985 is daar niks meer veranderd en is het hele dorp geevacueerd en staat de tijd stil daar. Tegenwoordig zijn er voorzichtig wat excursies en ondanks dat er nog steeds 100x meer straling gemeten dan normaal. Je kan er nu geloof ik 'veilig' en half uurtje tot uurtje in verblijven

http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_of_alienation

Ik ben van plan er snel eens heen te gaan voor het nóg veiliger word en het een toeristisch/historisch oord word.
Tering wat vet.
Hier krijg ik een klein stijfje van Vooral van dat reuzenrad
U MAD?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 09:58:30 #69
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74842727
Lekker spannend topic.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_74842740
volgend jaar ga ik een reis boeken en daarheen

lijkt me echt zo mooi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 10:00:21 #71
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_74842765
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Technofreakzz het volgende:
volgend jaar ga ik een reis boeken en daarheen

lijkt me echt zo mooi
En dan radioactief terugkomen?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 19 november 2009 @ 10:09:42 #72
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_74842981
Dit is mooi...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_74845266
Als je op google of Wiki naar spookdorpen zoekt, komt er wel hee veel naar voren zeg.
Bijv. Klomino in Polen

Mooi om te zien hoe snel de natuur het menselijk ingrijpen al weer overwoekert
pi_74845636
Tvp! Misschien is urban exploring wat voor ts! http://www.urbex.nl/portal.php
pi_74845747

Deze engerd komt ook uit Ganzedijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')