Heb niks tegen Grunn....minder beteken nait dat het slecht is!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Poekel het volgende:
[..]
Hoooooo eeeeeeem! Niks tegen Grunn hè?![]()
Tis in de provincie ook gezellig hoor!
Hebben ze het kerkhof wel laten liggen ?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Super_Fucker het volgende:
OTERDUM
toen
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
Ik heb een soortgelijk verhaal gelezen en toen ook al die foto's bekeken die op een website over dat eiland stonden. Prachtig! Alleen dacht ik dat het in Zeeland lagquote:Op donderdag 19 november 2009 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden eens een documentaire gezien over een eilandje ergens in de randstad. Dat eilandje kon je alleen bereiken via een veerpont en de mensen die er woonden waren vooral boeren.
Totdat de regering besloot om het eiland terug te geven aan de natuur, wat uiteraard op veel protest stuitte van de bevolking aldaar.
Als ik me niet vergis zijn uiteindelijk alle bewoners vertrokken en is het eiland nu dus van de natuur.
Weet iemand wat ik bedoel ?!?
Kan ook ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk verhaal gelezen en toen ook al die foto's bekeken die op een website over dat eiland stonden. Prachtig! Alleen dacht ik dat het in Zeeland lag
Pfff AUB zeg, prima stad om in te wonen. Erg gezellig, en inderdaad het is geen metropool.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik kom nog wel eens in de stad Groningen.
En iedere keer verbaas ik me weer dat er nog steeds mensen wonen daar.
Als je nog eens naar Australie gaat. Ga eens langs Wittenoom: http://en.wikipedia.org/wiki/Wittenoom,_Western_Australia
Net gevonden jaquote:Op donderdag 19 november 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
@Isabeau: Tiengemeten?
Hier dus, in Zuid-Holland trouwens
Ja die ja !!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
@Isabeau: Tiengemeten?
Hier dus, in Zuid-Holland trouwens
WTF vet!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou als ik jou was ff 1800 km rijden, dan heb je het enige échte spookstadje van Europa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The industrial, transport, and residential infrastructure has been largely crumbling since the 1986 evacuation. There are at least 800 known "burial grounds" (Ukrainian singular: mohyl'nyk) for the contaminated vehicles with hundreds of abandoned military vehicles and helicopters. River ships and barges lie in the abandoned port of Chernobyl town.
quote:Access to the zone for brief visits is possible, through guided day-tours available to the public from Kiev or by applying directly to ChernobylInterInform, a department of zone administration. Some evacuated residents of Pripyat, Chernobyl and smaller villages have established a remembrance tradition, which includes annual visiting of the former homes or schools, and Internet sites describing the past and present life of their childhood places
Tering wat vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Prypiat,_Ukraine
Ligt in de Chernobyl Exclusion Zone, sinds 1985 is daar niks meer veranderd en is het hele dorp geevacueerd en staat de tijd stil daar. Tegenwoordig zijn er voorzichtig wat excursies en ondanks dat er nog steeds 100x meer straling gemeten dan normaal. Je kan er nu geloof ik 'veilig' en half uurtje tot uurtje in verblijven
http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_of_alienation
Ik ben van plan er snel eens heen te gaan voor het nóg veiliger word en het een toeristisch/historisch oord word.
En dan radioactief terugkomen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Technofreakzz het volgende:
volgend jaar ga ik een reis boeken en daarheen
lijkt me echt zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |