Eigenlijk moet je oude foto's van een bepaalde plaats opzoeken, en dan op precies dezelfde plaats een foto anno 2009 schieten.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
Deze foto's blijven me fascineren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan te bedenken hoe het vroeger moest zijn:
[ afbeelding ]
hugo de grootstraat zeker tuig!!quote:
Het dorpje Ganzedijk moet volledig gesloopt worden. Dat is de conclusie van de gemeente Reiderland, woningcorperatie Acantus en de provincie Groningen. Het dorp met zestig huizen in Oost-Groningen kampt met verpaupering en leegstand en daarom willen de drie partijen Ganzedijk "teruggeven aan de natuur".quote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Gaaf dat Ganzedijk zeg!! Liggen die woningen er nu echt zo bij?????
Van Weringstraat toooooch!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:10 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
hugo de grootstraat zeker tuig!!
http://images.google.nl/images?q=ganzedijkquote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ah, uiteraard.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:17 schreef Technofreakzz het volgende:
woon niet in pekelheb er wel altijd gewerkt (kappa)
Heeft-ie alle inwoners opgegeten?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:03 schreef Poekel het volgende:
Hongerige Wolf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja echt een klein dorp is dat. Woont bijna niemand, veel vervallen huizen...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heeft-ie alle inwoners opgegeten?
(Sorry voor de extreem flauwe grap)
Je verbaast je over het feit dat er mensen in stad Groningen wonen?? Dat is zo'n beetje de gezelligste stad van Nederland man. Perfect uitgaan ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik kom nog wel eens in de stad Groningen.
En iedere keer verbaas ik me weer dat er nog steeds mensen wonen daar.
Haha, daar kwam ik afgelopen nacht om 02.05u al mee. Er is een hele documentaire over Ganzedijk!quote:Op woensdag 18 november 2009 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hoooooo eeeeeeem! Niks tegen Grunn hè?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je verbaast je over het feit dat er mensen in stad Groningen wonen?? Dat is zo'n beetje de gezelligste stad van Nederland man. Perfect uitgaan ook!
Die omliggende dorpen zijn wat minder, maar stad Groningen is super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |