Heb niks tegen Grunn....minder beteken nait dat het slecht is!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:14 schreef Poekel het volgende:
[..]
Hoooooo eeeeeeem! Niks tegen Grunn hè?![]()
Tis in de provincie ook gezellig hoor!
Hebben ze het kerkhof wel laten liggen ?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:19 schreef Super_Fucker het volgende:
OTERDUM
toen
[ afbeelding ]
nu
[ afbeelding ]
Ik heb een soortgelijk verhaal gelezen en toen ook al die foto's bekeken die op een website over dat eiland stonden. Prachtig! Alleen dacht ik dat het in Zeeland lagquote:Op donderdag 19 november 2009 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden eens een documentaire gezien over een eilandje ergens in de randstad. Dat eilandje kon je alleen bereiken via een veerpont en de mensen die er woonden waren vooral boeren.
Totdat de regering besloot om het eiland terug te geven aan de natuur, wat uiteraard op veel protest stuitte van de bevolking aldaar.
Als ik me niet vergis zijn uiteindelijk alle bewoners vertrokken en is het eiland nu dus van de natuur.
Weet iemand wat ik bedoel ?!?
Kan ook ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijk verhaal gelezen en toen ook al die foto's bekeken die op een website over dat eiland stonden. Prachtig! Alleen dacht ik dat het in Zeeland lag
Pfff AUB zeg, prima stad om in te wonen. Erg gezellig, en inderdaad het is geen metropool.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef _Michiel_ het volgende:
Ik kom nog wel eens in de stad Groningen.
En iedere keer verbaas ik me weer dat er nog steeds mensen wonen daar.
Als je nog eens naar Australie gaat. Ga eens langs Wittenoom: http://en.wikipedia.org/wiki/Wittenoom,_Western_Australia
Net gevonden jaquote:Op donderdag 19 november 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
@Isabeau: Tiengemeten?
Hier dus, in Zuid-Holland trouwens
Ja die ja !!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
@Isabeau: Tiengemeten?
Hier dus, in Zuid-Holland trouwens
WTF vet!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou als ik jou was ff 1800 km rijden, dan heb je het enige échte spookstadje van Europa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The industrial, transport, and residential infrastructure has been largely crumbling since the 1986 evacuation. There are at least 800 known "burial grounds" (Ukrainian singular: mohyl'nyk) for the contaminated vehicles with hundreds of abandoned military vehicles and helicopters. River ships and barges lie in the abandoned port of Chernobyl town.
quote:Access to the zone for brief visits is possible, through guided day-tours available to the public from Kiev or by applying directly to ChernobylInterInform, a department of zone administration. Some evacuated residents of Pripyat, Chernobyl and smaller villages have established a remembrance tradition, which includes annual visiting of the former homes or schools, and Internet sites describing the past and present life of their childhood places
Tering wat vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Prypiat,_Ukraine
Ligt in de Chernobyl Exclusion Zone, sinds 1985 is daar niks meer veranderd en is het hele dorp geevacueerd en staat de tijd stil daar. Tegenwoordig zijn er voorzichtig wat excursies en ondanks dat er nog steeds 100x meer straling gemeten dan normaal. Je kan er nu geloof ik 'veilig' en half uurtje tot uurtje in verblijven
http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_of_alienation
Ik ben van plan er snel eens heen te gaan voor het nóg veiliger word en het een toeristisch/historisch oord word.
En dan radioactief terugkomen?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:58 schreef Technofreakzz het volgende:
volgend jaar ga ik een reis boeken en daarheen
lijkt me echt zo mooi
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
puik topic!mooi om te zien altijd....
Wat een genie ben ik toch ook hequote:Op donderdag 19 november 2009 12:02 schreef Albert86 het volgende:
Hele vette foto'sDit topic blijf ik volgen.
Maar de vetste foto's zijn nogal offtopic, het staat in STA en gaat eigenlijk alleen over NL. Is het dan niet iets voor TRV en pak dan heel europa ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Wat een genie ben ik toch ook he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals ik in de FB al zei: Indien dit een reek wordt komt er een mooie OP.
Indien iemand tijd over heeft mag hij nu al wat knutselen
Om te zien ja. Ik zou er voor geen goud willen overnachten (in mn eentje).quote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
puik topic!mooi om te zien altijd....
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
Doel bestaat nog en wonen nog gewoon mensen
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de vetste foto's zijn nogal offtopic, het staat in STA en gaat eigenlijk alleen over NL. Is het dan niet iets voor TRV en pak dan heel europa ofzo
Die site zocht ik ook, en er is er nog zo eentje maar die kan ik niet terugvinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef SilkSpectre het volgende:
Tvp! Misschien is urban exploring wat voor ts! http://www.urbex.nl/portal.php
Wat er wel nog ligt is Fort Lillo, ook wel bijzonder (maar geen spookdorp). Een compleet vestingstadje in een bosje midden tussen de industrie.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oorderen, Oosterweel, Wilmarsdonk en Lillo zijn al van de kaart geveegd.
Waar??quote:Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef Ps2K het volgende:
hmmm ik weet alleen van spookwijken in Zwolle. Best gaaf om te verkennen
Deze? http://urbanexploration.nl/index2.htmquote:Op donderdag 19 november 2009 12:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die site zocht ik ook, en er is er nog zo eentje maar die kan ik niet terugvinden.
Gewelgig dit soort dingen. Bij mijn ouders in de straat stond vroeger een oud klooster dat twintig jaar leeg stond voor het gesloopt werd, ik ben er als klein meisje nog wel eens met mijn vader wezen kijken, geweldig spannend!
Ik denk dat toen de kiem is gelegd voor deze duistere passie
Trapjeswijk, is nu afgebroken dus daar is niks meer te beleven. En achter de IJselhallen staat een complete wijk te wachten op afbraak. (Trouwen het is officieel verboden om daar rond te sjouwen en huizen in te gaan)quote:
Er is zoveel verboden.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Trapjeswijk, is nu afgebroken dus daar is niks meer te beleven. En achter de IJselhallen staat een complete wijk te wachten op afbraak. (Trouwen het is officieel verboden om daar rond te sjouwen en huizen in te gaan)
Sjezusquote:Op donderdag 19 november 2009 12:27 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
In 1974.
[ afbeelding ]
In 2007.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan een reis boeken incl reisleider die heeft zn apparaat bijzich die constant meet, het grootste gevaar zit hem toch in de grond en voorwerpen en niet in de luchtquote:Op donderdag 19 november 2009 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan radioactief terugkomen?
Wauw....quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef dekilo het volgende:
Dadipark in Belgie!
Een verlaten pretpark waar nog steeds stroom en stromend water is!
Er schijnen ook nog een paar struisvogels rond te rennen.
[ afbeelding ]
Dit is ook wel gaaf, alleen zie ik bijvoorbeeld die parasols daar op het strand staan...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:27 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
In 1974.
[ afbeelding ]
In 2007.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind vooral die zone rond Tsjernobyl echt erg interessant, maar sowieso die hele gebeurtenissen daar vind ik interessant, heb er wel aardig wat docu's over gekeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Grappig trouwens dat ik niet de enige ben die dit fascineert.....
Dacht altijd dat dit een tik van mij was. Vind dat echt prachtig, leegstaande gebouwen van vroeger die al jaren onbewoond en onaangeraakt zijn.
En wat me daarin aantrekt weet ik eigenlijk niet.
Misschien het idee dat er jarenlang mensen hebben geleefd ofzo..... hmmmm.
Misschien dat iemand anders het wel kan definieren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |