Hallo,
Hier mijn bevindingen van het onafhankelijke onderzoek naar gastvrijheid in Slowchat topics.
Het gaat als volgt: Ik post een universeel bericht, namelijk "haha dit topic is wel leuk

". Hier wacht ik 25 reacties en tel ik de quotes die naar mij uitgaan, ook wat voor bericht het is en of het een leuk bericht is.
![]()
Eenmaal bezig met de documentatie bleken twee SC's niet door te kunnen gaan.
![]()
Het onderzoek ging door met 4 SC's.
ONZ: Na 3 replies had ik al een
nieuwe vriend te pakken, jammer genoeg negeerde de rest van de posters mij totaal.
PUB: Ik werd gelijk na mijn post al onthaald door twee posters, ene Bravebart en Dionysiou. Jammer genoeg was het onthaal niet zo fijn en vroeg er gelijk één wie er zo stonk, de andere zei "Daar heb je hem ook weer

". Luttele minuten laten kwam Bravebart achter mijn onderzoek, en
quotte al mijn onderzoeksmateriaal. Een van de posters daarop vroeg zich af:
"WTH?".
Bravebart en zijn onderzoek werd daarna 5 keer gequote in
één postbericht.
Koffie: Wat een kneuzen zeg! Geen één bericht.
Marokkanen: Want alles moet politiek-correct. Er werd
één keer ingegaan op mijn post.
KLB:Het is toch ook allemaal hetzelfde met de mainstream SC's.
Verdict: 9/10: De PUB-SC: is de plek voor mensen die snel een praatje willen maken zonder die moeilijke "hoi ik ben hier nieuw ik wil ook graag met jullie meeposten :$"-posts.
3/10: De ONZ-SC: één reply, niet de moeite voor een vervolg "hoi ben ik weer mijn hobby's zijn vissen en voetbal"-post.
1/10: De KSC: één punt, maar alleen omdat de reeks al een tijdje meeloopt. Misschien werkt een "hoi ik drink koffie

"-post beter.
4/10: Marokkanen op FOK!: Een kleine groep posters, en dat moet misschien maar zo blijven. Eén ster meer dan de ONZ-SC voor het multiculti aspect. "Marokkaanse18 is lekker

"-posts doen het goed hier.
2/10: KLB SC:
Geen reactie, jammer, het is toch weer een +1 bij je postcounter om mij even te verwelkomen. 2 punten.
Groeten,
FunkyHomosapien
[ Bericht 1% gewijzigd door FunkyHomosapien op 17-11-2009 23:05:47 (KLB toegevoegd) ]
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.