De hond van mn tante heet Plato, omdat mijn oom hoopte dat ie net zo intelligent werdquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is een hij. Ik wilde hem 'rat' noemen..maar mn zusje zag de humor daar niet van in.![]()
Nu heet die Jaap. En oja Jaap is hoogbegaafd.
loooool
Egels zijn wel cool. Maar niet zo leuk als mollenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik heb nooit een dierenspreekbeurt gedaan.
Ohnee wacht, jawel....over de egel!
Ik heb nare ervaringen met hamsters. Mijn zus had er een, maar telkens als ik m'n vinger in de kooi deed dan ging ie bijten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is een hij. Ik wilde hem 'rat' noemen..maar mn zusje zag de humor daar niet van in.![]()
Nu heet die Jaap. En oja Jaap is hoogbegaafd.
loooool
Corpulent met molletjes.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Egels zijn wel cool. Maar niet zo leuk als mollen![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn hond ging altijd met z'n neus tegen mijn elleboopg duwen. Ik mis hem zo
.
Pics:
[ afbeelding ]
De mijne is tam en mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb nare ervaringen met hamsters. Mijn zus had er een, maar telkens als ik m'n vinger in de kooi deed dan ging ie bijten.
Hebben ze dat overleefd?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
De mijne is tam en mooi
Ik ben ook echt niet vies van hem..hij kreeg zelfs een kusje van me
ey, swa, let wel op je woorden he? 'dat beest'quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Had je dat beest in Nederland of in Oman?
Ik weet hoe dat voeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:03 schreef Rookert het volgende:
Hij schreeuwt de schreeuw die niemand daarbuiten hoort
Sorry, maar het is en blijft een beest(je) natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ey, swa, let wel op je woorden he? 'dat beest'. ze zijn geboren en getogen in Oman, maar nu woonachtig in egypte
.
[ afbeelding ]
*Weet al een verjaardagscadeau van ene Sonja voor Marokkaanse18*quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
* denkt aan een aardbeien milkshake*
Mijn fantasie is op gang gebracht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
* denkt aan een aardbeien milkshake*
Ga verder? Dat was t hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn fantasie is op gang gebracht.
Ga verder, graag zelfs.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
Als ik een hond 'ga nemen', wordt het een Akbaş of Karabaş.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |